Skip to main content
Beantwoord

nog geen installatiepakket ontvangen, maandag komt monteur?


Probeer, Odido, telefonisch te bereiken maar lukt niet! Maandag komt installatie monteur, maar nog geen installatiepakket ontvangen. vanaf 04 april klant?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @Myfiky50, welkom op onze Community!

Ik zie dat je onze klantenservice al hebt gesproken en je besloten hebt om het abonnement te annuleren. Ik wil je veel succes wensen bij je nieuwe provider. 

Bekijk origineel

9 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8167 reacties
  • 18 april 2024

Hallo @Myfiky50 

Ik heb dit topic extra onder de aandacht gebracht bij de moderators.

Geen garantie maar hopelijk kunnen ze je morgen helpen.

Heb je de app van Post.nl of DHL? Staat daar dat het al is verzonden?

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 april 2024

Ik  hoor of zie niets van Odido, alleen oplevering abbonement op 04 april. Maandag komt monteur. Rare gang van zaken!


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8167 reacties
  • 18 april 2024

@Myfiky50 maandag is geen 4 april. Heb je al een klantnummer? Zet dat nummer dan in je profiel


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 april 2024

Nee klopt, op 04 april sta ik als nieuwe klant ingeschreven. Ik zou maandag 22 april aangesloten worden. Mail van monteur en tijd heb ik wel🤔


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 april 2024

O ja, mijn klantnr. is: 8575740776


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 april 2024

Hoe kom ik uiterlijk zaterdag middag aan mijn installatie pakket, maandag tussen 12 - 16:00 uur komt monteur installeren!!!. Klanten. 8575740776 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8167 reacties
  • 19 april 2024

@Myfiky50 Zie mijn handtekening waar je een klantnummer moet zetten. Dit is een openbaar community zet nooit privégegevens zichtbaar 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14952 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2024

Hey @Myfiky50, welkom op onze Community!

Ik zie dat je onze klantenservice al hebt gesproken en je besloten hebt om het abonnement te annuleren. Ik wil je veel succes wensen bij je nieuwe provider. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 april 2024

Ja hoor, met gierende banden terug naar Ziggo. Morgen of dinsdag al online😂


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen