Skip to main content

retourneren Odido apparatuur

  • 11 januari 2024
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Beste medewerkers Odido,

Voor het retourneren van mijn apparatuur (modem + tv box) heb ik via qr code gedaan. Daarop heb ik de apparatuur verstuurd via een DHL servicepunt in Den Haag.

De track and trace code: XXXXXXXXX bevestigd dat aangemeld is op 2 januari en opgehaald, en op 4 januari retour is gezonden naar jullie, echter krijg ik via mail dat aangeeft nog steeds dat de apparatuur niet retour is gestuurd. En binnen 8 dagen moet retour sturen. Kunnen jullie helpen om dit op te lossen?

 

gr.

 

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat.

Uitgelichte reactie

12 januari 2024

Welkom op onze Community! @irshaad_187 

Ik vermoed dat het pakket is vertraagd. Ik wil je vragen op de status nog even in de gaten te houden tot volgende week. Mocht deze niet veranderd zijn dan kijk ik direct met je mee! Maak je in ieder geval geen zorgen om de boete, deze ga ik proberen tegen te houden. 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 12 januari 2024

Welkom op onze Community! @irshaad_187 

Ik vermoed dat het pakket is vertraagd. Ik wil je vragen op de status nog even in de gaten te houden tot volgende week. Mocht deze niet veranderd zijn dan kijk ik direct met je mee! Maak je in ieder geval geen zorgen om de boete, deze ga ik proberen tegen te houden. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen