Skip to main content
Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen aan mijn account

  • 24 november 2023
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een Internet + TV abonnement bij Odido, en wil mijn mobiele abonnement eraan toevoegen. na het invullen van de 4-cijferige code, krijg ik een foutmelding “Er is iets misgegaan...”. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!

Beste antwoord door tvg88

Marciano van Odido schreef:

Hoi tvg88, welkom op de Community! Tof dat je zowel een Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt. Controleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, geboortedatum en adres). Anders kunnen ze niet gekoppeld worden. 

Staan ze op dezelfde gegevens? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

 

Check, zojuist gedaan!

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi tvg88, welkom op de Community! Tof dat je zowel een Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt. Controleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, geboortedatum en adres). Anders kunnen ze niet gekoppeld worden. 

Staan ze op dezelfde gegevens? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Dan kijk ik graag met je mee! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 november 2023
Marciano van Odido schreef:

Hoi tvg88, welkom op de Community! Tof dat je zowel een Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt. Controleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, geboortedatum en adres). Anders kunnen ze niet gekoppeld worden. 

Staan ze op dezelfde gegevens? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

 

Check, zojuist gedaan!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 december 2023

Ik had voorheen een t-mobile account mobiele telefonie. Inmiddels heb ik een abonnement ‘internet+tv’ van Odido. Nu wil ik deze toevoegen aan mijn account. Dat lukt niet, ik krijg de melding ‘teveel records’ gevonden. Hoe los ik dit op? 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1828 reacties
  • 29 december 2023

Hi @Harriez, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat het oude mobiele abonnement nog gekoppeld stond aan jouw e-mailadres. Ik heb deze direct voor je verwijderd. Zou je opnieuw jouw account willen aanmaken en je abonnement hieraan willen koppelen? Ik heb het volste vertrouwen dat het nu goed gaat! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 december 2023
Nora van Odido schreef:

Hi @Harriez, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat het oude mobiele abonnement nog gekoppeld stond aan jouw e-mailadres. Ik heb deze direct voor je verwijderd. Zou je opnieuw jouw account willen aanmaken en je abonnement hieraan willen koppelen? Ik heb het volste vertrouwen dat het nu goed gaat! 

Gelukt. Hartelijk bedankt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen