Ik heb een Internet + TV abonnement bij Odido, en wil mijn mobiele abonnement eraan toevoegen. na het invullen van de 4-cijferige code, krijg ik een foutmelding “Er is iets misgegaan...”. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
Beantwoord
Kan geen abonnement toevoegen aan mijn account
Beste antwoord door tvg88
Marciano van Odido schreef:
Hoi tvg88, welkom op de Community! Tof dat je zowel een Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt. Controleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, geboortedatum en adres). Anders kunnen ze niet gekoppeld worden.
Staan ze op dezelfde gegevens? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Dan kijk ik graag met je mee! 😄
Check, zojuist gedaan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.