Skip to main content

kan ook nog steeds niet inloggen bij Mijn Odido

  • 17 september 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Goedemiddag,

Van T-Mobile kreeg ik bericht dat zij voortaan Odido heetten. Geen probleem, inloggen bleef hetzelfde. Niet bij mij. Mijn inloggegevens opvragen lukt niet. Nieuw wachtwoord instellen lukt lukt niet, evenmin nieuw account aanmaken. De link doet er 6 uur over. En zelfs per omgaande is deze ‘verlopen’.  De tweestapscode, die ik telkens ontvang, klopte 4 keer niet. Ik ben beetje radeloos. 

Ik was tv klant 8185124965 bij T-Mobile. 

Graag licht in de duisternis. Bij voorbaat dank. 

Kattenluikje (gesloten)

 

Uitgelichte reactie

18 september 2023

Hey @Kattenluikje, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct gaan kijken maar ik zie dat je je abonnement gekoppeld hebt aan e.*****@***net.nl. Je zou hier gewoon op kunnen inloggen als het goed is. Het klopt dat er op dit moment issue's zijn met een nieuw wachtwoord aanvragen. We zijn druk bezig om dit op te lossen. Hoelang dit duurt weten we op dit moment nog niet.

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14952 reacties
  • 18 september 2023

Hey @Kattenluikje, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct gaan kijken maar ik zie dat je je abonnement gekoppeld hebt aan e.*****@***net.nl. Je zou hier gewoon op kunnen inloggen als het goed is. Het klopt dat er op dit moment issue's zijn met een nieuw wachtwoord aanvragen. We zijn druk bezig om dit op te lossen. Hoelang dit duurt weten we op dit moment nog niet.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @Kattenluikje, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct gaan kijken maar ik zie dat je je abonnement gekoppeld hebt aan e.*****@***net.nl. Je zou hier gewoon op kunnen inloggen als het goed is. Het klopt dat er op dit moment issue's zijn met een nieuw wachtwoord aanvragen. We zijn druk bezig om dit op te lossen. Hoelang dit duurt weten we op dit moment nog niet.

Hey Tommie,

Bedankt voor je snelle re-actie; nu weet ik tenminste dat het niet geheel aan mijn (on)kunde lag. Ik wacht dus rustig af en wens jullie veel succes.  H.gr. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen