Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3407 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 25 januari 2023

Hoi @Rvg026, ohnee, dat die arme afstandsbediening het in het heetst van de strijd heeft moeten begeven… 😪 Geen zorgen, ik ga een waardige vervanger voor je opsturen zodat je weer snel lekker kan zappen! 😃

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 januari 2023

Super dank je wel! 

• 1 reactie
  • 26 januari 2023

Hallo! Helaas heeft mijn afstandsbediening (grijze knop) het na heel wat jaren trouwe dienst begeven. Zouden jullie mij een nieuwe kunnen sturen?

BVD!

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 27 januari 2023

Hoi @Geers57, een eervol afscheid na al die trouwe jaren! Ik zorg dat z'n plek goed opgevuld wordt en je zal snel een nieuwe afstandsbediening op de mat horen vallen. 😁

• 1 reactie
  • 28 januari 2023

Beste T-Mobile, helaas is onze afstandsbediening ook kapot, zouden jullie een nieuwe kunnen sturen? Zorg ik ervoor dat de hond niet bij de brievenbus ligt te wachten ;-)

• 2 reacties
  • 29 januari 2023

Afstandbedienig werkt niet meer op no.4 en op volumeknop

• 2 reacties
  • 29 januari 2023

Beste T-Mobile

Afstandbedienig heb ik gereset maar zonder resultaat.

ik denk dat een nieuwe de oplossing is.

• 2 reacties
  • 29 januari 2023

Hi T mobile, 

onze hond heeft de afstandsbediening op de bank te pakken gekregen.. paar knopjes werken niet meer. Zouden jullie een nieuwe op kunnen sturen?

dankjewel!

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 29 januari 2023

Hallo,

Onze afstandsbediening reageerde steeds minder goed en nu helemaal niet meer. We hebben alle reset opties al geprobeerd maar helaas. 

kan er een nieuwe opgestuurd worden?

groetjes Anne 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 januari 2023

Mijn afstandsbediening is kapot 😭😭😭heb ik net kapot laten vallen 😭😭😭

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 januari 2023

Kunnen jullie misschien er nieuwe opsturen 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 januari 2023

Hoi!

Mijn afstandsbediening werkt niet meer (met Magenta knop). De verbinding met de TV (Samsung) werkt al langer niet meer, en andere knoppen begeven het nu ook. Al meerdere malen gereset en opnieuw gekoppeld, maar dat heeft helaas geen effect gehad. Zou ik een nieuwe mogen?

Groeten,

Yoji

• 1 reactie
  • 30 januari 2023

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen. Sommige toetsen reageren niet meer. 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 31 januari 2023

Hoi @marceldejong, @vandijk50, @TeunvdSande, @colando, @Wennekelily, @Yoji en @ClaudiaSeger: jullie krijgen allemaal een nieuwe afstandsbediening. Het nieuwe exemplaar wordt binnen vier dagen als brievenbuspakketje bezorgd. Veel kijkplezier toegewenst straks! 📺

• 1 reactie
  • 2 februari 2023

Hallo 

Onze afstandsbediening is kapot. Kunnen jullie een nieuwe opsturen.  Groetjes Jeroen 

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 2 februari 2023

Graag een nieuwe. Die van ons reageert nergens meer op. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12884 reacties
  • 3 februari 2023

Hi @Jeroenjansen66 en @Sanderex, de afstandsbedieningen komen er aan! Binnen 4 dagen wordt de afstandsbediening als brievenbuspakketje bezorgd. Enjoy!😊

• 1 reactie
  • 4 februari 2023

Hoi, zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen? Mijn ratjes hebben de knopjes eraf gegeten.. Alvast bedankt!

Groetjes, Eefje 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 5 februari 2023

Hoi @Effie84, wat een ratjetoe zeg! 😊 Ik bestel meteen een nieuw model voor je. Na honden, katten en kleuters, valt de afstandsbediening dus ook bij ratjes in de smaak: het ligt dus niet alleen aan de voorgenoemden. Je ontvangt het nieuwe exemplaar binnen een paar dagen. Veel kijkplezier toegewenst en nog een mooie zondag! 📺

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 februari 2023

Hoi, afstandsbediening is kapot knoppen reageren niet. Ligt niet aan batterij, svp een nieuwe leveren. gr Ronald

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 5 februari 2023

Hoi @RGravendijk, top dat je alvast wat stappen doorlopen hebt! Heb je ook al geprobeerd om de TV Box te herstarten en de afstandsbediening opnieuw te koppelen? Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 februari 2023

** Deze nieuwe topic per abuis in de verkeerde groep geplaatst (televisie), volgens mij ben ik hier wel op het juiste adres.. **

Goedenavond

De afstandsbediening van onze tv box is zo goed als “overleden”. Hij reageert erg slecht op het indrukken van de toetsen. Pas na herhaaldelijk indrukken of extra lang vasthouden gebeurt er eindelijk iets. Resetten en het plaatsen van hagelnieuwe batterijen heeft niet mogen baten. Zou het mogelijk zijn ons een nieuwe afstandsbediening (met de grijze knop) toe te sturen? 

Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite!

Mvgr. Richard

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 7 februari 2023

Hoi @Richard_1966, er komt een nieuw exemplaar aan; deze zal binnen een paar dagen bezorgd worden als brievenbuspakketje. Veel kijkplezier toegewenst straks! 📺

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 februari 2023
Jason schreef:

Hoi @Richard_1966, er komt een nieuw exemplaar aan; deze zal binnen een paar dagen bezorgd worden als brievenbuspakketje. Veel kijkplezier toegewenst straks! 📺

Hoi Jason

Ik hoorde dat mijn schoonmoeder (we hebben een huis met inwoning) met haar afstandsbediening hetzelfde probleem heeft. Ook die heb ik geprobeerd opnieuw te koppelen maar reageert net zo slecht als de onze (even oud) Zou je voor haar ook een nieuwe kunnen opsturen? Alvast onze hartelijke dank!

Mvgr. Richard

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 8 februari 2023

Zekers te weten is dat te regelen @Richard_1966😃 Er komt een tweede jouw kant op. Ook je schoonmoeder wens ik veel kijkplezier toe!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen