Skip to main content
Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet.

Graag een oplossing.

Hi @Nicso 

Kun je mij dan een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. 


Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem en heb een dual sim met 2 06 nummers. Dezelfde foutmelding bij beide nummers. Kunnen jullie mij helpen?


Hi @Vvl2 

Ik zie dat je mij al een privébericht hebt gestuurd met alle informatie. Ik heb voor beide nummers een wijziging doorgevoerd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Laat je even weten of het lukt?


@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken. 

RE

Het is inderdaad 11 maanden goed gegaan. Maar helaas, met ingang van vanmiddag kan ik weer niet doorschakelen. Zelfde situatie als een jaar geleden. Jullie zullen de oplossing van toen vast wel gearchiveerd hebben. Het zou fijn zijn als jullie hem weer toepasten. Kan ik er weer 11 maanden tegenaan. Ik hoop dat het snel weer wordt opgelost.


Hoi @hacroo,

Jammer dat het niet voor onbepaalde tijd blijkt te werken, het lijkt toch ergens mis te gaan als er wat gewijzigd wordt. Ik heb zojuist de wijziging op ons netwerk wederom doorgevoerd, hopelijk zorgt dit voor nu in ieder geval weer voor de oplossing!

Voor nu in ieder geval alvast een fijne zondag!


Sorry, maar het werkt nog steeds niet.

 

Gesprek doorschakelen

Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code. (0)


Hi @hacroo 

Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd. Zou je opnieuw je toestel kunnen opstarten en controleren of het nu wel werkt? Ik hoop dat dit de oplossing is en anders zet ik het door naar de technische specialisten. Ik hoor graag van je!


Ja, ik kan nu weer doorschakelen en een doorschakeling opheffen. Laten we hopen dat het  blijft werken. Zo niet, dan meld ik me wel weer. Maar voor nu is het OK.


Fijn dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling.


Hier hetzelfde probleem helaas, al 3 weken aan het proberen, blijft dezelfde melding geven.


Hi @Cella204 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?


Hallo,

 

ook ik heb hier last van. Ik heb met moeite mijn telefoon doorgeschakeld gekregen middels **62* maar krijg deze doorschakeling er nu niet meer vanaf. ##002# en ##62# geprobeerd. 

 

Via Android applicatie kon ik dit vroeger beheren maar dat werkt al heel lang niet meer. Als ik ben ingelogd op mijn Tmobile dan rijg ik de melding dat de optie doorschakelen niet zou bestaan voor mijn abbonemen.


Hi @pbeumer2001 

Ik kijk graag naar een oplossing, Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel kunnen herstarten en controleren of het dan wel lukt?


Helaas,

 

Krijg nog steeds melding dat de mmi code ongeldig is...


Hi @pbeumer2001 

En als je opnieuw deze codes invoert?

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
 


Hi @Cella204 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?

Hallo Hajar,

Na 6 weken Googlen toch maar hier op jullie Forum terecht gekomen. Het ziet er naar uit dat jij de enige bent die dit wel geregeld krijgt. Ik heb hier al 6 weken + last van. Zelfde foutcodes. Doorschakelen lukt niet. Alle mogelijke combi mmi"s geprobeerd maar helaas. Er loopt ook al 2 weken een case maar die komen er ook niet uit want daar hoor al ik al een tijd niks meer van. En ondertussen word ik elke avond wakker gebeld op mijn zakelijke lijn door klanten. 

Zou je aub ook een wijziging voor mij willen doorvoeren? Ik hoop van je te horen. 

Mvg. 

Rizwaan


Hi @EVIPLIMO 

Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

Ik zie je bericht graag tegemoet. 


Hi @EVIPLIMO 

Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Goedemorgen @Hajar 

Dankjewel voor je reactie, ik heb je een privé bericht gestuurd. 


Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen 


Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen 

Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? 


Mmi code


Hi @Hennep

Ik wil dit graag voor je uitzoeken!

Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? En heb je 3 voorbeelden met datum en tijdstip? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

 


 

Hallo,

 

Mij lukt het niet om een doorschakeling ongedaan te maken. Ik heb het doorschakelen zelf nooit aangezet dus ik heb geen idee hoe dit is gebeurd. 

De ## codes invoeren werkt bij mij niet, de instellingen via mijn telefoon ook niet en in de My T-mobile app kom ik ook niet verder.

Ik zou graag al het doorschakelen willen uitzetten.

 


Hoi @Thomaskatje14, Wacht even op reactie van een T-Mobile mobiel moderator. Na verificatie kunnen ze je waarschijnlijk helpen om de doorschakelingen ongedaan te maken. 


Hi @Thomaskatje14 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik graag met je mee. 


Reageer