Graag een oplossing.
Gelijk even gecheckt en een wijziging op jouw aansluiting doorgevoerd! Zou je het nu nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd of het heeft geholpen!
Gelijk even gecheckt en een wijziging op jouw aansluiting doorgevoerd! Zou je het nu nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd of het heeft geholpen!
Hoi
ik heb weer kunnen doorschakelen maar als iemand mij belt dan krijgt degene een bandje die aangeeft dat ik niet bereikbaar ben, terwijl ik dat dus wel ben. Ook gaat er geen toon over.
Kun je nog eens kijken? Dank je!
Gelijk even gecheckt en een wijziging op jouw aansluiting doorgevoerd! Zou je het nu nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd of het heeft geholpen!
ik heb weer kunnen doorschakelen maar als iemand mij belt dan krijgt degene een bandje die aangeeft dat ik niet bereikbaar ben, terwijl ik dat dus wel ben. Ook gaat er geen toon over.
Kun je nog eens kijken? Dank je!
Hi
Het werkt nu weer. Telefoon even uit en aan gezet.
nog bedankt voor je hulp!
Uitzetten via het menu in instellingen geeft geen mogelijkheid, maar blijft 'denken'. Via de codes ##21# en ##002# geeft de foutmelding zoals te zien op screenshot in bijlage.
Software is up to date (13.1.2) sim-kaart in andere telefoon gestopt om op te heffen maar allemaal geen effect.
Zeer frustrerend omdat ik nu al dagen niet bereikbaar ben op mijn telefoon direct, dus elke hulp is welkom.
Bedankt.
Normaal laat ik mijn oproepen vaak doorverbinden naar voicemail. Via de optie altijd doorschakelen.
Ik krijg sindskort dezelfde foutmelding als in de titel van deze thread beschreven.
Kan iemand dit ook bij mij verhelpen?
Ik heb met mijn zakelijke nummer hetzelfde probleem.
Kan dit opgelost worden?
Werkt voor mij ook niet meer, moet via my t-mobile maar ik wil doorschakelen op mijn telefoon kunnen doen met *21 en uitschakelen met #21# dus repareer dit SVP!!!
Ik heb het omgekeerde probleem. 3 weken geleden wel gelukt om door te schakelen, maar krijg het nu niet meer gedeactiveerd.
Ik heb hetzelfde probleem… Kan dit zsm worden opgelost?
Ik zie dat jouw reactie in dit topic al is opgepakt. Je kunt daar, indien nodig, op reageren.
In ons systeem zie ik terug dat je gistermiddag al door mijn collega bent geholpen met het uitschakelen van de doorschakeling.
Ik heb jouw username trouwens aangepast, aangezien dit jouw 06-nummer was. Plaats in openbare berichten geen privégegevens, aangezien iedereen er dan mee aan de haal kan!
Goedendag,
ik kan de doorschakeling niet deactiveren, krijg ook ongeldige mmi code.
ik heb de tips hierboven allemaal geprobeerd, helaas geen suc6.
ik hoor graag andere tips.
dank
Je hebt jouw vraag ook al eerder in een ander topic gedeeld, je kunt het daar verdere reacties ontvangen. Het is niet de bedoeling om meerdere malen dezelfde vraag op de Community te posten.
Doorschakelen met mijn Iphone XS lukt helaas ook niet, kunt u dat voor mijn ook oplossen misschien ?
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Daar gaan we weer. Inmiddels 8 maanden verder. Doorschakelen via de telefoon, Nokia, Android, heeft 8 maanden perfect gewerkt, maar helaas is het nu weer mis. Hetzelfde verhaal als 8 maanden geleden. Doorschakelen vanuit de telefoon niet mogelijk: “onverwachte reactie van het netwerk”.
Hi hacroo,
Wij willen dit ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik heb nu nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken dan gaat onze technische afdeling er achteraan!
Misschien moeten jullie nogmaals "de wijziging” doorvoeren.
Ik hoop snel van jullie te horen en verwacht dat het probleem weer wordt opgelost.
Hi
Ik heb zojuist de welbekende wijziging weer doorgevoerd, dus kun je het nu weer proberen? Hopelijk is het ook nu weer gelijk opgelost!
Hi
Ik heb zojuist de welbekende wijziging weer doorgevoerd, dus kun je het nu weer proberen? Hopelijk is het ook nu weer gelijk opgelost!
RE
Helaas nog steeds dezelfde foutmelding: “Onverwachte reactie van het netwerk”, (ook nadat ik de telefoon voor de zekerheid opnieuw heb opgestart). De telefoon ziet ook de status niet bij bezet, onbeantwoord, niet bereikbaar. Ik heb dit 8 maanden geleden ook gehad, toen een andere simkaart genomen, getest in een andere smartphone (Windows), maar het probleem bleef. Het zit zeker bij T-Mobile, want Hajar heeft het probleem toen weten op te lossen en het doorschakelen heeft de laatste 8 maanden weer perfect gewerkt. (Voor de duidelijkheid: via My T-Mobile kan ik de doorschakeling nog wel maken, maar dan “zie” ik hem niet op de telefoon, alsof die communicatie geblokkeerd is).
Hi
Ik heb nog een wijziging doorgevoerd. Kun je het toestel nogmaals opnieuw starten en laten weten of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!
Hi
Ik heb nog een wijziging doorgevoerd. Kun je het toestel nogmaals opnieuw starten en laten weten of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!
Het is weer OK nu !!! Waarvoor dank.
Mocht het ooit weer fout gaan, meld ik me weer.
Nogmaals bedankt voor de moeite en de snelle reactie .
Hi
Aah super dat her weer werkt. Graag gedaan hoor! Laten we hopen dat het gewoon goed blijft gaan.
Het is weer zo ver.
Ik kan weer niet doorschakelen vanuit mijn telefoon.
Het probleem lijkt te ontstaan als ik de doorschakeling probeer op te heffen.
Het pad is, (Android 10):
>Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem
Zo gauw ik Stem "intoets", verdwijnt het “doorschakel-telefoon-symbooltje” op de telefoon
en staat er bij
Altijd doorschakelen, Indien bezet, Indien onbeantwoord, Indien niet bereikbaar: UIT !
Het probleem ontstaat op dat moment, of het probleem is er al,
maar de telefoon constateert het pas als ik Stem intoets.
Overigens blijft de telefoon dan nog steeds doorgeschakeld,
maar ik zie de status daarvan niet meer.
De doorschakeling moet ik dan via de website opheffen,
erg omslachtig steeds.
Als ik dan opnieuw wil doorschakelen via het eerder genoemde pad op de telefoon,
krijg ik weer de melding: Onverwachte reactie van het netwerk.
….. Geen reactie meer.
Het is me niet duidelijk of ik nu verder moet met dit forum,
of dat ik de klantenservice moet bellen met de vraag of de technische dienst naar dit probleem wil kijken.
Hi
Ik heb je vraag doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan hier naar kijken. Ik zal je na pasen van een update voorzien.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.