Skip to main content

Internet verbinding van goed naar slecht sinds verlengen abbonnement


  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Sinds het verlengen(15 september) van mijn mobiele abonnement, heb ook ik bijna geen 5G meer(max 2 strepen 5G). De grootste gedeelte van de tijd heb ik enkel  4G, terwijl ik wel voor 5G betaal. Daarnaast geeft de dekkingskaart geen problemen weer, en zou ik dus gewoon 5G moeten ontvangen.

Claims van Odido dat aan het netwerk niets veranderd is klopt gewoon NIET.

De 4G is gewoon traag. Hierdoor overweeg ik om het verlengen van mijn abonnement te beĂ«indigen.

Jullie raken hierdoor al genoeg klanten kwijt, wat gaan jullie hieraan doen?

10 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21036 reacties
  • 20 september 2023

Hallo @yanto 

Hoe ervaar je het bereik en mobiele data op andere locaties in Nederland?

Mocht het probleem zich enkel afspelen op 1 locatie dan kan je hier een melding over maken op de dekkingskaart.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 september 2023
Waqqas schreef:

Hallo @yanto 

Hoe ervaar je het bereik en mobiele data op andere locaties in Nederland?

Mocht het probleem zich enkel afspelen op 1 locatie dan kan je hier een melding over maken op de dekkingskaart.

Op andere locaties in heb ik ook 4G bereik. Op de dekkingskaart valt niets bijzonders te zien voor mij.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21036 reacties
  • 20 september 2023

@yanto 

Is 4G ook langzaam op andere locaties? Heb je misschien de mogelijkheid om je simkaart in een andere toestel te testen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 september 2023

Ja ook traag op andere locaties. Heb het net geprobeerd. Heeft niet geholpen. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21036 reacties
  • 20 september 2023

@yanto 

Misschien kun je eens kijken of het met een nieuwe simkaart beter gaat, deze kan je bestellen in je Odido account of via de app.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 september 2023

Dit zou toch geen probleem moeten zijn? Heb altijd al dezelfde simkaart gebruikt. Zal het zo dan maar even proberen


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 september 2023

Nou dat word m niet. Ga toch geen nieuwe simkaart bestellen op eigens kosten omdat jullie je zaakjes niet op orde hebben. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 september 2023

Hi @yanto 

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Mocht het aan je simkaart liggen dan stuur ik je kosteloos een nieuwe op. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 september 2023
Hajar van Odido schreef:

Hi @yanto 

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Mocht het aan je simkaart liggen dan stuur ik je kosteloos een nieuwe op. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn. 

Heb het getest maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Het ligt dus niet aan de toestellen.   Groeten


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 26 september 2023

Hi @yanto 

Zou je mij dan een privĂ©bericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan stuur ik je kosteloos een fysieke simkaart op. Deze ontvang je dan binnen 3 werkdagen thuis. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen