Skip to main content
Nieuw

Tip: gebruik voip.odido.nl als SIP server

• 31 januari 2025
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Ik gebruik sinds kort een HT801V2 in combinatie met m’n eigen OpenWRT router en Odido glasvezel internet. Met de instelling van de SIP server op voip.t-mobilethuis.nl, zoals staat in Vast Bellen instellingen eigen modem, blijft de HT801V2 op ‘Not Registered’ staan als gevolg van een SIP 401 bericht (Unauthorized) maar met voip.odido.nl gaat het wel goed en staat de HT801V2 wel op Registered.

Odido: is het mogelijk om de handleiding aan te passen? En dan meteen hier een goede regelbreak tussen te zetten ;-) vóór “Mislukte”:

2 reacties

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1790 reacties
  • 2 februari 2025

@marcoblomtoo Hoe lang ben je al klant? Ik heb het even getest op mijn verbinding, maar daar werkt t-mobilethuis wel en odido niet. Misschien dat alleen relatief nieuwe klanten al op odido zitten en mensen die al langer klant zijn nog op t-mobilethuis.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 2 februari 2025

Grappig :-).

Ik gebruik Odido Vast Bellen pas ongeveer een week en Odido glasvezel pas ongeveer een maand.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen