Skip to main content
Nieuw

foutieve factur

Goedendag…… ik ben sinds eind vorig jaar nieuwe klant bij odido. 

door een fout van het eigen personeel zijn er destijds 2 mediaboxen opgestuurd ipv 1. 
prima er moest er 1 terug dit is ook gebeurd. Ik heb de bevestiging email van odido dat zijn hem ontvangen hebben. Echter in januari kreeg ik een factuur met kosten voor een niet terug gestuurde mediabox. Onzin natuurlijk dus ik bel de klanten service. 
Heel aardig te woord gestaan alles klopte en het zou geregeld worden. 
ik kan mededelen dat vandaag de dag nog steeds niks geregeld is ik heb inmiddels al 20x heen en weer gebeld. 
de factuur staat er nog steeds in als niet betaald… logisch ik ga dat ook niet betalen. 
want de media box is gewoon in jullie bezit en dit zijn fouten die odido zelf heeft gemaakt. 
niet alleen wordt die factuur niet gecrediteerd odido wil nu incassokosten opvoeren! 

het gaat dus van kwaad tot erger de klanten service bellen levert elke niks op blijkbaar. 
er wordt gezegd dat het nu echt geregeld wordt, maar tot op heden is er nog helemaal niks geregeld! 
het stoom komt inmiddels uit mijn oren van woede en frustratie. En sta op het punt er een advocaat op te zetten en mijn contract te ontbinden want dit is wel echt bizar wangedrag. 

dit is dus mijn laatste poging tot het zoeken naar een oplossing.

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen