Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi


Toon eerste reactie

219 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 926 reacties
  • 4 maart 2025
Matthijs99 schreef:

Ik heb dezelfde router gehaald, maar krijg het niet aan de praat. Zou je kunnen helpen met tips of screenshot van de instellingen? Heb onderstaande geprobeerd maar doet het niet.

Ik heb de router zelf niet maar is er iets verderop geen optie om per LAN poort aan te geven welke soort aansluiting dat is. Daar zou je dan bij alle LAN poorten “Internet” moeten kiezen.

 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 maart 2025
rvk01 schreef:
Matthijs99 schreef:

Ik heb dezelfde router gehaald, maar krijg het niet aan de praat. Zou je kunnen helpen met tips of screenshot van de instellingen? Heb onderstaande geprobeerd maar doet het niet.

Ik heb de router zelf niet maar is er iets verderop geen optie om per LAN poort aan te geven welke soort aansluiting dat is. Daar zou je dan bij alle LAN poorten “Internet” moeten kiezen.

 

Klopt die optie is iets later, staan inderdaad op internet. 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 maart 2025
Matthijs99 schreef:
rvk01 schreef:
Matthijs99 schreef:

Ik heb dezelfde router gehaald, maar krijg het niet aan de praat. Zou je kunnen helpen met tips of screenshot van de instellingen? Heb onderstaande geprobeerd maar doet het niet.

Ik heb de router zelf niet maar is er iets verderop geen optie om per LAN poort aan te geven welke soort aansluiting dat is. Daar zou je dan bij alle LAN poorten “Internet” moeten kiezen.

 

Klopt die optie is iets later, staan inderdaad op internet. 

Weet niet hoe, maar na paar keer opnieuw proberen is het gelukt. Weer internet!


  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 4 maart 2025

Ter info, op mijn TP-link ACER heb ik VLAN voor iptv en voip uit staan en dat werkt goed.

Alleen vlan 300 voor internet ingesteld.


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 4 maart 2025

al oplossing!!!!!!!!??


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 4 maart 2025

die IT afdeling heb gvd een verkeerde update doorpushed. toch niet zo moeilijk op te lossen man.

 

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

 


  • 32 reacties
  • 4 maart 2025

Ik eis een nieuwe router of dat de maand opzegtermijn vervalt. Als jullie het nu nog niet hebben opgelost lukt het morgen ook niet 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 5 maart 2025

Hoi allemaal, 

Willen jullie eens nagaan of het powerlampje constant blijft knipperen? Ook na een herstart. 

Als je de gegevens in je community profiel volledig hebt ingevuld, kan ik verder met je meekijken. Geef je mij een seintje als je zover bent?

Mocht je nog geen Unlimited vouchercode hebben ontvangen en last hebben van dit probleem, laat het dan weten in het topic. Ik stuur je dan een gelijk een code toe! 


  • 32 reacties
  • 5 maart 2025

Kan je beschrijven hoe de herstart precies moet?

 

Knopje uit en aan zal het niet zijn


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 5 maart 2025

Tuurlijk! ​@Mmariska dat is wel zo handig natuurlijk. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community


rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 926 reacties
  • 5 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

Tuurlijk! ​@Mmariska dat is wel zo handig natuurlijk. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Yikes. Jullie zijn echt erg onduidelijk !!!!

Je hebt het over het restarten van de router (want het powerlampje zit op de Zyxel router, niet op een modem) en je verwijst naar een pagina om een MODEM te restarten (dus de ONT) 😣 Op die pagina staat niet hoe je de Zyxel restart.

Plus jullie halen termen als “Restart” en “Reset” door elkaar. Restart is gewoon van de stroom af, Reset is met het pinnetje 10 seconden factory resetten.

 


  • 32 reacties
  • 5 maart 2025
rvk01 schreef:
Teresa van Odido schreef:

Tuurlijk! ​@Mmariska dat is wel zo handig natuurlijk. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Yikes. Jullie zijn echt erg onduidelijk !!!!

Je hebt het over het restarten van de router (want het powerlampje zit op de Zyxel router, niet op een modem) en je verwijst naar een pagina om een MODEM te restarten (dus de ONT) 😣 Op die pagina staat niet hoe je de Zyxel restart.

Plus jullie halen termen als “Restart” en “Reset” door elkaar. Restart is gewoon van de stroom af, Reset is met het pinnetje 10 seconden factory resetten.

 

Gelukkig... Ligt niet aan mij 😂. Nou ik hoor graag wat het nou moet zijn en of het bij anderen werkt 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 maart 2025

Ter info: 

Zojuist is er een nieuwe update op deze pagina geplaatst:

Update [05-03-2025/12:15] Alle klanten die zich bij ons hebben gemeld worden zo snel mogelijk gebeld en ontvangen een nieuw modem. 


  • 32 reacties
  • 5 maart 2025

@Demy van Odido ik heb mijn gegevens ingevuld. Ontvang graag zo spoedig mogelijk een nieuwe router/modem 


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 289 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. ​@Jonathandegeus, ik heb jou inmiddels toegevoegd aan de lijst. 

Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @arjanshoj ​@Robinnnnnnn ​@Boesje ​@lucasvlaarding ​@TimT, van jullie mis ik enkele gegevens. Zouden jullie deze nog willen aanvullen in jullie profiel?

 

 


  • 1 reactie
  • 5 maart 2025

@Sam van Odido ook ik heb de problemen. Mijn gegevens zijn ingevuld. Kan ik ook bij een van jullie winkels een vervangende modem ophalen?

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 maart 2025

Alles werkt weer na contact te hebben gehad 

met technische afdeling a.u.b. mij verwijderen uit topic


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 289 reacties
  • 5 maart 2025

Hi ​@mfrietema, goed dat je het meldt! Bedankt voor het alvast toevoegen van de informatie in je profiel. Ik heb ook jouw gegevens inmiddels op de lijst gezet. Mijn collega's pakken dit verder voor je op!


  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 5 maart 2025
Sam van Odido schreef:

….

Done! Ik heb overigens ook al contact gehad via de telefoon, met Jelle of Jesse gister. Ik heb zelf de router al vervangen, dus voor mij is er geen haast meer bij.

Is het misschien mogelijk _geen_ nieuwe router op te sturen? Zou m letterlijk in de kast leggen tot ik m een keer terug moet sturen oid. Of raakt dan de boel in de war?


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 289 reacties
  • 5 maart 2025

Fijn om te lezen dat de problemen voor jou verholpen zijn, ​@TimT! We zullen er alles aan doen om dit soort situates in de toekomst te voorkomen. Voor nu wens ik je een fijne dag en mocht je nog vragen hebben, maak dan gerust een topic aan.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 maart 2025

Ik heb m’n profielgegevens aangevuld. Ik heb inmiddels een andere router aangesloten en mn internet werkt weer. Maar een vergoeding voor de dagen zonder internet is wel fijn.


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 289 reacties
  • 5 maart 2025

Hi ​@Boesje, bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Heb je zelf een nieuw modem geregeld? Ik kan namelijk geen wissel vinden in mijn systeem. Zou je mij kunnen vertellen of je inmiddels wel een goedwerkende internetverbinding hebt? In dat geval stuur ik je inderdaad geen modem, maar zal ik wel een compensatie toepassen voor de volgende maand. Laat je het mij weten?


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 289 reacties
  • 5 maart 2025

Hi ​@Katzzz456, bedankt voor het aanvullen van je profielgegevens! Fijn om te lezen dat je weer een werkende internetverbinding hebt. Een compensatie is op zijn plaats. Mijn collega maakt dit daarom meteen voor je in orde, zonder dat we je een nieuw modem opsturen. Komt goed! 


  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 5 maart 2025
Sam van Odido schreef:

Hi ​@Boesje, bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Heb je zelf een nieuw modem geregeld? Ik kan namelijk geen wissel vinden in mijn systeem. Zou je mij kunnen vertellen of je inmiddels wel een goedwerkende internetverbinding hebt? In dat geval stuur ik je inderdaad geen modem, maar zal ik wel een compensatie toepassen voor de volgende maand. Laat je het mij weten?

Ah nee, ik heb gewoon een router gekocht bij de media markt & daar mee doet internet het weer prima idd.


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 289 reacties
  • 5 maart 2025

Hi ​@Boesje, bedankt voor de aanvullende informatie! Fijn om te lezen dat alles weer prima werkt. In dat geval zal ik je geen nieuwe modem sturen. Mijn collega maakt wel voor jou direct een vergoeding aan. Deze vind je terug op je eerstvolgende factuur!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen