Bedankt voor de uitgebreide informatie en excuus voor alle verwarring tot nu toe! Wij hebben al een aantal soortgelijke meldingen ontvangen, en daarom heb ik sterk een vermoeden dat dit een DNS probleem is. In het volgende topic kan je een workaround vinden (hoe je gebruik kan maken van een extern DNS), én houden wij je op de hoogte van updates omtrent het probleem: website niet bereikbaar, via VPN wel. Ik hoor het graag als het toch niet aan de DNS blijkt te liggen, en dan ga ik zeker een andere oplossing voor je zoeken. Voor nu werken wij er hard aan en ik hoop dat we het snel weten op te lossen!
“ Unable to Find This Page - It may be unavailable or the address may be incorrect. Select [Home] to continue browsing PlayStation™Store. “
door mijn mobiel heen (4G accesspoint) werkt het wel. (op de PC en op de Playstation)
Met een kabel aangesloten werkt het trouwens ook niet, de minheer gisteren van tech support vroeg dat constant. Werkt niet met wifi en niet met kabel. ligt an T-mobile thuis want via 4G accesspoint wekt het wel.
ik heb de info even bijgewerkt dat dat (hoop ik) duidelijker is.
“omdat het maar een apparaat is die dat probleem heeft is het niet ons probleem”
En Sony stuurt mij naar T-Mobile
“het werkt voor alle andere klanten en je kunt via een ander netwerk wel inloggen dus het is een probleem van je ISP”
Maar ik heb een workaround:
Ik kan inloggen terwijl ik door mijn 4G accesspoint online ga, daarna kan ik van wifi naar kabel switchen en de games door de internet lijn downloaden. (en dus niet 250GB data via 4G) :]
Niet perfect maar ten minste heb ik mijn games terug. Maar nog steeds geen oplossing.
Nogmaals:
werkt niet op de PS4
werkt niet op de browser/mijn PC
werkt niet op de App
dat zijn 3 apparaten.
Alle drie werken als ik niet het T-Mobile thuis netwerk gebruik, hoe is dat geen T-Mobile probleem?
modem reset
fabrieksinstellingen geladen
wifi en kabel getest
port forward als op de sony website aangegeven getest
kan ik misschien van T-Mobile een ander IP adres krijgen? is dat mogelijk?
Bedankt voor de uitgebreide informatie en excuus voor alle verwarring tot nu toe! Wij hebben al een aantal soortgelijke meldingen ontvangen, en daarom heb ik sterk een vermoeden dat dit een DNS probleem is. In het volgende topic kan je een workaround vinden (hoe je gebruik kan maken van een extern DNS), én houden wij je op de hoogte van updates omtrent het probleem: website niet bereikbaar, via VPN wel. Ik hoor het graag als het toch niet aan de DNS blijkt te liggen, en dan ga ik zeker een andere oplossing voor je zoeken. Voor nu werken wij er hard aan en ik hoop dat we het snel weten op te lossen!
Bedankt voor de uitgebreide informatie en excuus voor alle verwarring tot nu toe! Wij hebben al een aantal soortgelijke meldingen ontvangen, en daarom heb ik sterk een vermoeden dat dit een DNS probleem is. In het volgende topic kan je een workaround vinden (hoe je gebruik kan maken van een extern DNS), én houden wij je op de hoogte van updates omtrent het probleem: website niet bereikbaar, via VPN wel. Ik hoor het graag als het toch niet aan de DNS blijkt te liggen, en dan ga ik zeker een andere oplossing voor je zoeken. Voor nu werken wij er hard aan en ik hoop dat we het snel weten op te lossen!
ohai
ik heb deze bericht naar T-Mobile maar ook naar Sony support gestuurd en nu werkt het.
Denk niet dat het aan DNS ligt, dat heb ik al getest.
ook heeft die poster in de andere thread ten minste een duidelijke foutmelding - DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN - dat is vrij duidelijk (domain bestaat niet)
bij mij heb ik gewoon niets. alleen als ik via de browser op mijn PC de site probeer te bereiken klijk ik die
{ "reason" : "", "status" : "406" } foutcode. en die komt van nginx. Dus lijkt echt aan Sony te liggen / blacklist voor mijn IP ofzo.. (406 is unacceptable.. nou dat wist ik al maar volgens mij gaat dit over iets anders) ;)
(Ik heb het met de T-Mobile resolver via dhcp getest, maar ook advanced/handmatig 8.8.8.8 en 1.1.1.1 geprobeert, zelfe resultaat.)
EDIT: sinds gisteren werkt het gewoon weer. Zonder uitleg of reden. Maar het werkt weer :)
ik hoop dat ik nog een antwoord van Sony/Playstation krijg.. ook zou ik snappen dat zij sinds ergisteren doodgebeld worden met vragen over de PS5 :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.