Weken geleden is eindelijk na jaren door KPNnetwerk glasvezel aangelegd. Uiteraard wil je daar gebruik van gaan maken. Een week of 4 geleden een verzoek ingediend om per 21 okt een netwerkswitch uit te voeren van VDSL naar Glas.
Gisteren was het dan zover. De Guidion monteur staat netjes om 8:30 op de stoep. Mediaconverter aangesloten. Helaas geen enkel licht op de glasvezel. Monteur vertrokken met de mededeling dat hij om 12:00 zou informeren of er dan wel licht op de glasvezel zou staan. KPN moest immers nog een patch uitvoeren. Het PON ledje zou dan structureel gaan branden. Van de monteur niets meer gehoord. Pas na aandringen bij Guidion rond 16:40 even contact gehad. Nog geen licht op de glasvezel.
Klantenservice zegt van niets te weten want backoffice probleem. Vouchers heb ik inmiddels in bezit. Had toch al onbeperkt. Status onbekend. Waarschijnlijk gaat backoffice een monteur aansturen . Gaat 3 - 5 werkdagen duren.Maar ja, of dit daadwerkelijk in gang is gezet is onbekend.
Waardeloos dat klantenservice geen benul heeft van wat voor status dan ook.
Ondertussen dien ik thuis te werken voor buitenlandse klanten.
Misschien is er hier een forum medewerker die meer kan vertellen hoe het nu wel zit bij backoffice?