Sinds gisteren 12 uur ineens geen internet meer. Ik zat lekker thuis te werken en ineens alles weg. Alles herstart, opnieuw aangesloten en reset uitgevoerd. Nu komt er maandag een monteur, maar ik heb het idee dat ik opnieuw hetzelfde probleem heb als 5 maanden geleden en dat ze opnieuw bij Delta iets gewijzigd hebben zodat het nu ook ineens niet meer werkt.
Vandaag om 12 uur was ik ineens mijn internet kwijt. Ik dacht even dat het een dipje was, maar helaas. Gebeld met jullie, maar ook dit keer kon degene aan de telefoon niets vinden. Alles is weer gereset en niets hielp. Zelf moest ze ook alles 3 keer vragen gezien haar systeem ook al niet meewerkte.
Nu is er weer een monteur ingepland.
Ik ben alleen bang dat ik een soortgelijke storing heb zoals zo’n 5 maanden geleden en dat de monteur dus niets kan doen gezien het probleem waarschijnlijk weer bij Delta ligt.
Ik merk wel hoeveel je internet gebruikt nu ik het weer niet heb. Tv-kijken lukt ook al niet.