Skip to main content
Info

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido
Toon eerste reactie

985 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 juni 2025
Wolffwolff schreef:
Rickert1993 schreef:

Hupsakee! Storing nummer 7 in 2 weken.

Aangezien odido verzaakt met het leveren van een fatsoenlijke internetverbinding zonder dat daar consequenties aan verbonden zijn, stop ik denk ik ook maar even met het betalen van mijn facturen... Zij niet leveren, ik niet leveren. 

OH wacht, ik ben consument dus ik heb geen poot om op te staan.... 

Zit hier ook al een komplete week zonder werkend internet. 

Dus ga ervanuit dat ook hier financieel gecompenseerd wordt. 

Hopelijk wordt het bij jouw ook opgelost... 

Ik krijg net een mailtje dat ik als compensatie 24u onbeperkt internet krijg op m'n telefoon zodat ik een hotspot kan maken.... Mag jij raden wat voor telefoon abonnement ik heb.... Oftewijl aan die zogenaamde compensatie heb ik geen ruk.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22108 reacties
  • 22 juni 2025

Indien een storing langer duurt dan 12 uur dan krijg je een compensatie nadat je weer online bent, de compensatie wordt als volgt berekend:

1/30ste van je maandelijkse kosten x het aantal dagen dat je zonder diensten zat 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 juni 2025
Wolffwolff schreef:
Rickert1993 schreef:

Hupsakee! Storing nummer 7 in 2 weken.

Aangezien odido verzaakt met het leveren van een fatsoenlijke internetverbinding zonder dat daar consequenties aan verbonden zijn, stop ik denk ik ook maar even met het betalen van mijn facturen... Zij niet leveren, ik niet leveren. 

OH wacht, ik ben consument dus ik heb geen poot om op te staan.... 

Zit hier ook al een komplete week zonder werkend internet. 

Dus ga ervanuit dat ook hier financieel gecompenseerd wordt. 

Hopelijk wordt het bij jouw ook opgelost... 

Hier ook al een week zonder internet... wel verbinding, geen internet sinds de diverse storingen daarvoor. Schiet echt niet op 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 juni 2025

Hoe is met internet fixen in Roosendaal?  Ik heb bij alle leveranciers storings gecheckt, niks. Van mij kant alles gereset, ook van het stroom uit, helpt niks. Rode lamp voor internet brand nog steeds. 

Roosendaal, 4702RD...

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22108 reacties
  • 22 juni 2025

Hallo ​@GRUNL 

Er is een storing in Roosendaal, zie dit topic voor updates:

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 juni 2025

Hier in Tilburg is er al 4 dagen storing aan het internet. Ik kan weinig doen. De 1ste dag compensatie voor onbeperkt toegang tot het mobiele netwerk is ook te weinig. Wat is er toch loos met die storing?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22108 reacties
  • 29 juni 2025

Hallo ​@Johann1960 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding? Welke lampjes branden of knipperen op de mediaconverter?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 juni 2025

@Waqqas ik heb glasvezel. De lampjes; powe, Lan, 2.4G en 5 G branden

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 juni 2025

@Cheyenne van Odido ... heb jij de antwoorden op mijn vragen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22108 reacties
  • 29 juni 2025

@Johann1960 

De mediaconverter is het glasvezelkastje tussen glasvezelaansluitpunt en router, welke lampjes branden en knipperen daarop?

Loopt de internetkabel vanaf het glasvezelkastje naar de blauwe WAN poort van de router?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen