Tommie van Odido schreef:
Ja dat kan ik zeker @macmeester, maar je kunt ze ook zelf opzeggen in Mijn Odido → Tv → Wijzig.
Als je liever hebt dat ik beide Tv Boxen opzeg dan doe ik dat natuurlijk graag voor je! Scheelt toch weer een paar euro per maand.
Ha Tommie, zou jij het willen doen zodat ik die kastjes niet terug hoef te sturen? Alvast dank!
En ook alvast dank voor de nieuwe modem 😊
Natuurlijk @macmeester, ik heb je direct een nieuw modem opgestuurd!
Ook heb ik beide Tv Boxen opgezegd, scheelt toch weer € 7.50 per maand. De Tv Boxen en het T-50 modem hoeven allemaal niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier ermee!
Goedemiddag,
Mijn zyxel T50 begint aan zijn einde te komen na al die jaren, ik ontvang graag de nieuwe T56.
Hey @N90, welkom op onze community!
Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van al je gegevens, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem (T-50) hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Daarnaast zie ik dat je ook nog een oude Tv Box hebt, wil je dat ik die omruil voor de nieuwe Mediabox? Dan lees ik dat graag terug in je reactie! Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet.
Tommie van Odido schreef:
Hey @N90, welkom op onze community!
Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van al je gegevens, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem (T-50) hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Daarnaast zie ik dat je ook nog een oude Tv Box hebt, wil je dat ik die omruil voor de nieuwe Mediabox? Dan lees ik dat graag terug in je reactie! Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet.
Hoi Tommie,
Heel veel dank! Ja graag ruil ik ook m'n oude tv box om voor de nieuwe mediabox. Dank!
Gr Niek
Super @N90, ik heb nu ook de nieuwe Mediabox opgestuurd. Hetzelfde geldt voor de oude Tv Box als de T-50, deze hoeft ook niet meer retour! Alvast heel veel kijkpelzier.
Hi Tommie van Odido,
Ook ik zou graag de Zyxel T50 willen upgraden naar een nieuwer model, om optimaal gebruik te kunnen maken van mijn recent ge-upgrade abonnement.
Zou je mij hierbij kunnen helpen? Ik hoor het graag!
Hoi @lmr620, welkom op onze community!
Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik ruil het modem graag om voor een T-56. Zou je voor mij alleen nog jouw geboortedatum willen toevoegen in je profiel? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik voor het modem. Alvast heel erg bedankt!
@Tommie van Odido nu ingevuld! Veel dank.
Super bedankt @lmr620, ik heb je direct een T-56 opgestuurd! Zodra deze verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektonische apparaten. Alvast veel plezier ermee!
Goedenavond,
Wij hebben met onze T50 regelmatig problemen met weg vallend internet, net als vele bovenstaande users. Is het voor ons ook mogelijk om in te ruilen voor een T56?
Daarnaast hebben we láng geleden ook een Zyxel repeater van jullie (toen T-Mobile) gehad ivm dekkings problemen: een WAP6807. Werkt deze ook nog met de T56, of moet deze ook worden ingeruild?
De oude tv ontvanger werkt nog prima, maar een nieuwe mediabox met ingebouwde Netflix cliënt lijkt me ook wel wat, is dat ook mogelijk?
Alvast bedankt!
Alex
Hallo @TjapThuis
Het omruilen van je huidige router en tv box is mogelijk, vul alvast alle privé velden in je community profiel in.
De versterker zal ook omgeruild moeten worden.
De T50 en je huidige tv box hoeven niet retour gestuurd te worden.
@TjapThuis Goed dat je aansluit bij dit topic. Ik help je natuurlijk graag aan nieuwe apparatuur, zodat je set-up weer helemaal up to date is! 😀
Ik heb direct het nieuwe modem en de Mediabox (kosteloos) jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem en de TV Box hoeven niet meer retour, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Jouw ingeving over het wifipunt klopt helemaal en deze ruil goed ik graag voor je om. Ik kan echter geen wifipunt vinden in jouw abonnement. Kan dit kloppen?
@Teresa van Odido dank je wel voor de omruiling van modem en mediabox!
Vreemd dat het er niet in staat.. Het is lang geleden, maar ik geloof dat deze op het oude adres is neergezet door jullie installateur (ergens in 2020), omdat de wifi-dekking toen niet optimaal bleek. Volgens mij was het 100% dekkingsgarantie oid. Deze is daarna met de verhuizing naar dit adres gewoon meegekomen en ingeplugd..
Hoe kunnen we dit nu het beste aanpakken?
@TjapThuis Heel graag gedaan en dankjewel voor de heldere uitleg!
Ik stel voor om het nieuwe modem eerst te installeren. Wellicht is de dekking voldoende en is een wifipunt niet eens nodig. Het klopt wel dat het wifipunt wat jij nu hebt, niet compatible is met het modem. Mocht een extra wifipunt dus wel nodig zijn, is het wel nodig om nog na te bestellen.
Hoe graag ik het wil, kan ik dit niet kosteloos voor je regelen. Je hebt destijds namelijk gebruik gemaakt van een tijdelijke actie. De kosten van een nieuw wifipunt zijn 2,50 p/m. Je kan dit bestellen via Mijn Odido of ik kan dit voor je doen. Ik help je natuurlijk graag!
Normaliter moet het oude wifipunt terug. Echter, omdat deze niet in ons systeem staat, zal er ook geen retour worden aangemaakt. Je kan er voor kiezen om het wifipunt te behouden of af te geven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Heb je vragen of kan ik nog ergens bij helpen? Ik verneem het graag!
Hallo!
Ik kom, na googlen vanwege problemen, op dit topic terecht en zie dat ik niet de enige ben die steeds meer problemen ervaart met het T-50 modem. Ook ik zou deze graag inruilen voor een T-56!
Bij voorbaat dank!
Hi @Timmoz, welkom op onze community!
Goed dat je dit laat weten! Ik kan inderdaad een T-56 modem voor je regelen, zodat je weer helemaal up-to-date bent. Hiervoor heb ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN nodig in je profiel. Je kunt dit toevoegen door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Zodra dat erin staat, stuur ik je direct het nieuwe modem toe. Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet zodra je profiel is bijgewerkt!
Tommie van Odido schreef:
Hi @Timmoz, welkom op onze community!
Goed dat je dit laat weten! Ik kan inderdaad een T-56 modem voor je regelen, zodat je weer helemaal up-to-date bent. Hiervoor heb ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN nodig in je profiel. Je kunt dit toevoegen door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Zodra dat erin staat, stuur ik je direct het nieuwe modem toe. Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet zodra je profiel is bijgewerkt!
Superfijn, heel erg bedankt! Ik heb mijn profiel bijgewerkt!
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @Timmoz, ik heb direct een nieuw modem voor je aangevraagd. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!