Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T50 modem onruilen voor T56

Toon eerste reactie

53 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@chrisjecool, ik heb meteen een nieuw modem en twee wifipunten voor je aangevraagd. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 maart 2025

Hoi ​@Ishana van Odido ,

Ik heb een DX5401-B1 (T54?) router die dagelijks meermaals herstart, dan ligt de wifi er 2-3 minuten uit waardoor thuiswerken/presenteren niet meer te doen is. Volgens de Guidion glasvezel monteur komt dat door mijn router/modem en moet ik middels dit kanaal even een nieuwe T56 aanvragen. Ben ik daarvoor hier aan het juiste adres?

Bij voorbaat dank!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13340 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi ​@jjmo, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je zeker aan het juiste adres. Ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Er zit een foutje in de firmware van de T-54 waardoor hij spontaan reboot. Dit wordt opgelost in een nieuwe firmware maar de T-56 heeft hier geen last van. Zodra het nieuwe modem opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Je ontvangt nog een e-mail met het retourproces voor de T-54. Alvast veel plezier met de T-56!  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen