Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T50 modem onruilen voor T56

Toon eerste reactie

53 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 februari 2025

Goedemorgen, ik zou ook graag de nieuwste T-56 willen ontvangen vanweg wifi 6 mogelijkheden. 

Alvast dank!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Tielie, geen probleem! Ik heb dit meteen in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail, het oude modem hoeven wij niet retour. Je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Geniet alvast van je nieuwe modem!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 februari 2025

Good afternoon! Like many other clients, I want to have my T-50 model router upgraded to the T-56, to make use of my subscription’s full speed on all the capable devices that I have at home. One of the tv’s upstairs is disconnecting every day from WiFi network and it is very annoying. I am looking forward for an answer from a moderator, thanks!

Gabriel

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@SammyG, that's no problem at all! I have arranged this right away. The T-50 you don't have to return to us, you can bring this to a recycling bin near you. When the T-56 has been sent, you will receive a trackinglink from the postalservice. Enjoy your new modem! 😁

obbommel
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

ik zou ook graag mijn T50 modem willen omruilen voor een T56, vanwege de Wifi6.

Bij voorbaat dank!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 16 februari 2025

Hoi ​@obbommel, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd, zo kun jij straks genieten van Wifi 6! Het komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Veel plezier ermee! Groetjes, Ishana

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025

Goedemorgen, 

Ook ik zou graag een nieuwe modem willen ontvangen. Ik heb ook nog een oude T-50 en regelmatig verbindingsproblemen. 

Ook hebben wij nog een oud t-mobile tv box die vaak problemen geeft en vroeg mij af of daar ook een vervangende box voor is?

Bij voorbaat dank 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13340 reacties
  • 20 februari 2025

Hi ​@E.j, welkom op onze Community!

Dat is zeker mogelijk, ik heb je direct een T-54 opgestuurd. Het nieuwste modem voor DSL. Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 februari 2025

Hey Tommie,

Fantastisch! Dankjewel 

Weet jij misschien ook hoe het zit met de tv box?

Is nog een oude t-mobile die regelmatig voor problemen zorgt.

Mvg E

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 februari 2025

Vanwege wifi problemen zou ik graag een nieuw modem willen ontvangen (T56). We moeten met enige regelmaat het modem resetten omdat hij niet goed werkt. Bij voorbaat dank.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13340 reacties
  • 21 februari 2025

Oh sorry ​@E.j, daar heb ik overheen gelezen. Ik heb je direct een Mediabox opgestuurd! De Amino Tv Box hoeven we niet meer retour.

Hey ​@Marc Fischer, daar kan ik je zeker bij helpen. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en het modem opsturen!  

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 februari 2025

Heb ze ge-update. Bedankt alvast!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 februari 2025

Hey Tommie, 

Heeft iemand vandaag al tegen je gezegd dat je een topper ben?

Bij deze!

Dankjewel 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

Goeiemorgen ​@Tommie van Odido ik zou ook graag de T56 willen ontvangen ter vervanging van de T50. Is dat mogelijk?
Groet,
Maarten

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1892 reacties
  • 2 maart 2025

Hi ​@Oostende, wat leuk dat je van ons nieuwe modem wilt genieten, gaan we uiteraard voor je regelen! Wil je je communityprofiel nog aanvullen met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Geef mij ook een seintje in dit topic als je dit hebt aangevuld. Ik maak de omwisseling dan voor je in orde! 

@Marc Fischer, ik zie dat je bericht in de map kwijt was, sorry daarvoor! Top dat jij ook je profiel hebt aangevuld. Voor jou heb ik nu ook gelijk het nieuwe modem geregeld. Deze komt zo snel mogelijk je kant op! 😁

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 maart 2025
Demi van Odido schreef:

Hi ​@Oostende, wat leuk dat je van ons nieuwe modem wilt genieten, gaan we uiteraard voor je regelen! Wil je je communityprofiel nog aanvullen met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Geef mij ook een seintje in dit topic als je dit hebt aangevuld. Ik maak de omwisseling dan voor je in orde! 

@Marc Fischer, ik zie dat je bericht in de map kwijt was, sorry daarvoor! Top dat jij ook je profiel hebt aangevuld. Voor jou heb ik nu ook gelijk het nieuwe modem geregeld. Deze komt zo snel mogelijk je kant op! 😁

Hi Demi.

Ik heb de info aangevuld. Dank voor het opsturen.

groet, 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 maart 2025
Oostende schreef:
Demi van Odido schreef:

@Demi van Odido 

Hi Demi.

Ik heb de info aangevuld. Dank voor het opsturen.

groet, 

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1892 reacties
  • 3 maart 2025

Hi ​@Oostende, geweldig! Ik heb de Zyxel T-56 ook jouw kant opgestuurd. Zodra deze met de bezorgdienst mee is, ontvang je de track- en tracecode waarmee je het pakket kan volgen. Het komt er zo snel mogelijk aan! 😊 Volgens het systeem heb je trouwens een Draytek in plaats van een Zyxel T-50 modem. Omdat de installatie dan net iets anders gaat, ontvang je ook een uitnodiging om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie. Dan weet je dat! 😁

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 maart 2025

Hi ​@Demi van Odido .

Ik denk dat je administratie een beetje achter loopt. Ik heb toch echt een T50 als vervanging van de Draytek. En de vrienden van Guidon heb ik toen ook gesproken. 

groet, 

Maarten 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 4 maart 2025

@Oostende Ik vermoed inderdaad dat je gelijk hebt. Gelukkig is dit met de komst van het nieuwe modem weer up to date. Gelukkig hoef je de oudere modellen ook niet terug te sturen, dat scheelt weer. Je mag het oude modem afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

• 1 reactie
  • 6 maart 2025

Hallo ​@Teresa van Odido,

Graag ontvang ik ok de nieuwe Zyxel T-56 modem. Zou jij dit voor mij in orde kunnen maken?

Alvast dank!

• 2 reacties
  • 6 maart 2025

@Tommie van Odido Ook ik zou graag onze T-50 willen ruilen voor de T-56.

Ik hoor graag of dit mogelijk is

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1582 reacties
  • 7 maart 2025

Ik maak uiteraard graag de omruiling van het modem voor jullie in orde! ​@casexleones, ik zie alleen dat de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer niet overeenkomen met het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Wil je dit aanpassen en het laten weten zodra het goed staat in het profiel? Dan kunnen we daarna de omruiling voor je in orde maken. 

@Breaking, voor jou is de omruiling direct aangevraagd! Zodra het nieuwe modem onderweg is, krijg je een e-mail om de status van het pakket te kunnen volgen. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ook zie ik dat je een wifipunt bij ons gebruikt, jouw huidige wifipunt werkt niet meer optimaal samen met het nieuwe modem. Daarom stuur ik ook een nieuw wifipunt naar je toe. Het oude wifipunt willen we wel graag weer terug ontvangen, je ontvangt nog een e-mail van ons met instructies om deze terug te sturen!

• 1 reactie
  • 10 maart 2025

Zit nu al heel wat jaren bij Odido, heb sinds het begin dat ik glasvezel heb een T50, deze heb ik 2 jaar geleden vervangen voor een eigen AC deco,  Nu loop ik toch tegen een snelheid probleem aan en doordat bijna alle apparaten die ik heb wifi 6 zijn,  zou ik ook een T56 willen ontvangen.  Tevens zou ik dan ook 2 wifiplus punten willen ontvangen.

• 2 reacties
  • 10 maart 2025
Nora van Odido schreef:

Ik maak uiteraard graag de omruiling van het modem voor jullie in orde! ​@casexleones, ik zie alleen dat de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer niet overeenkomen met het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Wil je dit aanpassen en het laten weten zodra het goed staat in het profiel? Dan kunnen we daarna de omruiling voor je in orde maken. 

@Breaking, voor jou is de omruiling direct aangevraagd! Zodra het nieuwe modem onderweg is, krijg je een e-mail om de status van het pakket te kunnen volgen. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ook zie ik dat je een wifipunt bij ons gebruikt, jouw huidige wifipunt werkt niet meer optimaal samen met het nieuwe modem. Daarom stuur ik ook een nieuw wifipunt naar je toe. Het oude wifipunt willen we wel graag weer terug ontvangen, je ontvangt nog een e-mail van ons met instructies om deze terug te sturen!

Ontvangen en alles geïnstalleerd, WiFi punt is retour gestuurd! 

Bedankt voor de snelle service

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen