Skip to main content

Heb jij een vraag of opmerking over jouw Odido abonnement?
 

1. De Community

Op de Community vind je veel informatie, maar je kunt ook jouw vraag in een nieuw topic stellen! Komt de Community er niet uit, dan schiet een moderator van Odido je te hulp. Let op, dit is een klant-helpt-klant Community, het kan dus 1 of 2 dagen duren voordat je antwoord krijgt van een moderator. Meer weten over de contactmogelijkheden op de Community? Check dan onze handige Wiki: Wanneer en hoe zijn we bereikbaar op de Community?
 

2. Facebook

Via een privébericht op Facebook heb je één-op-één contact met iemand van webcare. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

3. X

Via X kun je een openbare tweet versturen of via een direct message (DM) één-op-één contact met iemand van webcare krijgen. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

4. Chat

Je vindt onze chatbutton hier: chat met ons (icoontje rechtsonder). 
 

5. Telefoon

Ons telefoonnummer is 0800 0092.


Openingstijden
> Je kunt je vraag via de Community, Facebook en Twitter àltijd aan ons stellen, dag en nacht! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 08:00 uur tot 00:00 uur actief om jou te helpen.
> Op chat zijn wij bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur. De chat is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag.
> Telefonisch zijn wij van maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.


Mobiel abonnement

Antwoord op de meest gestelde vragen over Odido Mobiel vind je in dit FAQ-topic. Je kunt deze afdeling ook bereiken via deze Community, Twitter, Facebook en/of via de telefoon.


Nieuwe klant?

Wil jij klant bij ons worden of informatie ontvangen over onze abonnementen? Dan kun je bellen met 0800 0092.


Contract verlengen of opzeggen

Ben jij benieuwd naar jouw speciale verlengingsaanbieding of wil je opzeggen? Wij helpen je graag via de telefoon op telefoonnummer 0800 0092.

 

Vragen en antwoorden

Heb je een vraag over je bestelling of problemen met de internet of TV-verbinding, kijk dan snel in dit topic: 

​​​​​​Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido | Odido community

 

Dit topic werkt als een wegwijzer en helpt je te vinden wat je zoekt. 

 

Ervaar je problemen met je verbinding? Dan helpt onderstaand stappenplan je verder:
Wifi | Volg deze stappen voor een snelle en stabiele wifi-verbinding.
Internet | Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
Televisie | Volg de stappen uit de video om het tv-beeld weer terug te krijgen.
Telefonie | Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.
Mobiel | Volg deze stappen om je mobiele telefoon weer aan de praat te krijgen.

 

Beste t-mobile,

Bij deze wil ik gebruik maken van m'n herroepingsrecht en m'n aanvraag voor t-mobile thuis annuleren.

Ik heb van m'n huidige aanbieder (telfort/kpn) een betere aanbod gekregen en ben ermee akkoord gegaan.

klantnummer : RTS12181

 

Graag ontvang ik ook een bevestiging van de annulering per mail.

Met vriendelijke groet,

 


Hey @mbouzelmat,

Zo te zien ben je al door mijn collega geholpen, jammer dat je toch niet gaat overstappen. Wellicht mogen we je in de toekomst wel weer verwelkomen. Je bent altijd welkom! :relaxed:


Hallo Piotr

 

Ben een aantal jaren bij T-Mobile

 

In het begin had ik prachtig beeld zonder storingen.

De afgelopen maanden heb ik schokkend vertraagt beeld.

Eerst heb ik het T-Mobile (TM) Community/Forum naar vragen en antwoorden gekeken.

B.v. verbindingen, TV-Box harde schijf leeg maken enz..

Niets heeft hierin een oplossing voor mijn beeldprobleem geholpen.

Wel valt mij op dat veel mensen problemen hebben met TM.

Met de Techn-dienst van TM naar een oplossing gezocht.

Het bleek dat mijn “beeldsnelheid” veel te laag stond; deze is door hun naar 97 gezet.

Na deze verhoging bleef het zelfde beeldprobleem!

Na veel pogingen kregen ook hun hiervoor geen verdere oplossing voor mijn beeldprobleem.

Hierop hebben ze een techn.-specialist thuis naar de beeldresultaten laten kijken.

Zijn oordeel: hier in huis is alles goed aangesloten; ik zie bij uw opnamen dat het slecht vertraagde beeld en soms zelfs blokkering beeld overkomt; ik denk dat het probleem van buiten af komt (TM???). Voor alle zekerheid heeft hij het modem vervangen. Mocht ik nog steeds beeldproblemen blijven houden. Dan kon ik de hem alsnog bellen.

Hem kort daarna gebeld en doorgegeven dat ik nog steeds een vertraagt/schokken beeld heb.

Zijn antwoord was; ik kan u niet verder helpen, neemt u maar dit met TM op, mogelijk zou het aan de TV-Box kunnen liggen. TM heeft mij een nieuwe TV-Box toegezonden. Deze aangesloten en jawel wederom schokkend/vertraagt beeld (per minuut wel 3 tot 4x). Wederom met TM tech-dienst gebeld. Hierop kreeg ik het antwoord: een paar keer schokkerig/vertraagt beeld dat kan; hierin kunnen wij weinig doen. In de toekomst gaan wij de beelden via de Cloud aansturen, dan zal dat voor veel gebruikers de beeldkwaliteit veel verbeteren.

Wat is dat voor service; daar zit ik als klant niet op te wachten! Ik betaal voor een goed produkt!

P.s. Wat wel goed beeld geeft is een film via de PC downloaden; en dan via een USB aansluiting op de TV-Box deze af te spelen. Ook via de TV-Box naar b.v. YouTube te kijken; dan heb ik prima beeld zonder schokken of vertragen. Mijn ervaring; TM levert de  laatste tijd het zenderpakket veel te zwak door. TV kijken doe ik alleen nog naar het nieuws, verder kijk ik al niet meer naar die zwakke zenders. Dit is mijn laatste poging een goed beeld te krijgen!

Hopeloos,

Simon Snel

Klantnr.: 3327034117

 


Hi @Simon53, inmiddels zijn we ook al in een ander topic bezig, zullen we daar verder gaan, dan voorkomen we dat we langs elkaar heen gaan praten. Ik hoor graag wat het resultaat is! 


Hoi Brian,

Ik heb alles geprobeerd een andere topic mijn omschreven probleem aan te pakken.

Veel topic gelezen echter mijn probleem niet gevonden in het grote doolhof.

Kun je mij a.u.b. aansturen waar ik dit dan ergens zou kunnen oppaken?

Bij voorbaat dank

@Simon53


Geen internet geen sygnaal 

3112VJ SCHIEDAM 


Hallo, 

 

Ik probeer al meerdere dagen telefonisch contact met jullie te krijgen via de klantenservice, om op tijd een verhuizing door te kunnen geven. Echter sta ik mega lang in de wacht en zo kan ik niet 4 weken van te voren mijn verhuizing aan jullie doorgeven. Wat ik erg vervelend vind. Ik hoop dat ik het ook digitaal ergens kan doorgeven? 
 

Ik hoor graag van jullie.

 

vriendelijke groeten, 

ilse de Munk


Hi @ilse-de-munk, ik help je graag met de verhuizing. Hiervoor heb ik nog wat informatie van je nodig:

1. Op het moment dat ik een verhuizing voor je doorvoer, ga je automatisch een nieuw jaarcontract met ons aan, inclusief de nieuwe actievoorwaarden en tarieven. Goed nieuws: je ontvangt dan ook weer een leuke korting bij een Alles-in-1 pakket! Dat is na een verhuizing vast mooi meegenomen.
2. De TV Box neem je altijd mee naar je nieuwe adres. Afhankelijk van de aansluiting in je nieuwe woning, ontvang je van ons een nieuw modem. Hier ontvang je dan bericht over.
3. Is er nog iets dat je aan je abonnement wenst te veranderen? Bijvoorbeeld een extra zenderpakket erbij of toch vast bellen? Laat het me gelijk weten. Tot aan je verhuizing kan er namelijk niets meer gewijzigd worden.
4. Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Houd er rekening mee dat je ook hier een adreswijziging doorgeeft, zodat je geen Klantvoordeel misloopt. Zodra je je verhuizing bij Thuis hebt doorgegeven én je je adres hebt gewijzigd in de Mobiele app, kun je je Klantvoordeel zelf weer aanzetten via thuismy.t-mobile.nl/klantvoordeel.
 

Samengevat heb ik dit van je nodig:

- Je huidige postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Je nieuwe postcode en huisnummer
- Je verhuisdatum
- Wil je nog wijzigen aanbrengen in je abonnement?
- Ga je akkoord met een nieuw jaarcontract?

Ik begrijp dat dit nogal wat informatie is. Geen zorgen: stuur mij even een privébericht zodra je dit allemaal hebt doorgelezen, dan ga ik er mee aan de slag!


Hoe kan ik mijn contract stopzetten zonder dat de telefoonverbinding wordt verbroken?


Hoi @harreharreharre ,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik heb via jouw opgegeven e-mailadres geprobeerd mee te kijken, maar kan geen aansluiting vinden wat hieraan gekoppeld is. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan pak ik het voor je op! 


Hoi!

Ik kom er telefonisch slecht doorheen vandaag en kon nergens een online optie vinden om zelf mijn bestelling te annuleren. Via de bestelstatus pagina kan ik alleen per telefoon of brief annuleren. Gelukkig kwam ik dit topic tegen tijdens het zoeken naar een email adres en zag dat het hier (al dan niet publiekelijk) ook kan, dat scheelt toch weer :blush:

Bij deze zou ik graag de bestelling van klantnummer XXXX annuleren.
Alvast bedankt!

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.


Hoi @Groen707, welkom op de Community!

Dit maak ik graag in orde voor je, top dat je het hier aangeeft en fijn dat je dit topic hebt gevonden. Mag ik vragen waarom je de aanvraag wilt annuleren? Indien je dit liever voor jezelf wilt houden, respecteer ik dat uiteraard volledig, maar we proberen zoveel mogelijk feedback te verzamelen zodat we op elk front verbeteringen kunnen toepassen. 

Je aanvraag is bij deze geannuleerd. Je zult hier een e-mail over toegestuurd krijgen waarin dit bevestigd wordt. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, geef een seintje. Vergeet niet dat de Community altijd toegankelijk blijft, voor een hulpvraag maar ook voor een gezellig praatje. 

Mocht je je nog bedenken, dan ben je altijd meer dan welkom bij Thuis! 😄


Hello, I’m moving out and I want to find the smoothest way to transition. The person staying behind is also a T-Mobile subscriber and will continue with T-Mobile. Is it best for me to transfer my contract to the new address and the old address to have a new one, or transfer the contract to someone else at the old address and make a new one for myself?

Thank you


Hi @DamienR, congratulations on your new home! 🎉

The best option would be to move your current contract to the new address and have the new tenant/resident order a new contract for the old address.

You can sign up for a move via your personal My T-Mobile Thuis account: My T-Mobile Thuis.

If you require further assistance, please don't hesitate to ask. I'd be more than happy to help! 😄


Hi @DamienR, congratulations on your new home! 🎉

The best option would be to move your current contract to the new address and have the new tenant/resident order a new contract for the old address.

You can sign up for a move via your personal My T-Mobile Thuis account: My T-Mobile Thuis.

If you require further assistance, please don't hesitate to ask. I'd be more than happy to help! 😄

Thank you Jason,
One more question though, In case I won’t to modify the contract should I do it before or after the move change?


@DamienR You can always modify your subscription once the move has been completed. However, when you add the move you're free to change up the contract anyway you want, as long as the desired internet-speed and technology (Fiber for instance) is available at the new address! 


Hallo.  Ik heb een 8 jaar oude TV box van Entone . Deze valt uit of het beeld staat stil . Had graag als trouwe klant een nieuwe tv box gehad . Alvast bedankt. 


Hey @bulk1979, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik stuur je ontzettend graag een nieuwe TV Box op, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in My T-Mobile → Mijn gegevens → Bovenaan de pagina staat, Jouw Klantnummer: ABC12345. Kan je mij laten weten als je dit gedaan hebt? Dan maak ik dit direct voor je in orde! 


Ik wil een nieuw internetabonnement nemen als glasvezel. Ik ben hun klant omdat ik normaal DSL-internet heb. Wanneer ik via hun portal inlog en aanvink dat ik een nieuw abonnement wil nemen, ziet het systeem niet dat ik klant bij hen ben en vraagt ​​het systeem mij opnieuw in te loggen. Ik heb dit meerdere malen gedaan maar zonder resultaat.


Ik wild een topic maken maar op een of andere manier kan ik dat niet doen.

Waarom blijft mijn internet telkens wegvallen? Ik heb een DSL verbinding, Zyxel modem en woon in een flat. Dit zijn de logs als ik filter op notice/systeem:

 

# Tijd Faciliteit Niveau Categorie Berichten
1 Sep 9 01:19:18 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
2 Sep 9 01:19:16 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
3 Sep 9 01:17:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
4 Sep 9 01:17:53 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
5 Sep 9 01:01:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
6 Sep 9 01:01:27 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
7 Sep 9 01:00:08 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
8 Sep 9 01:00:05 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
9 Sep 9 00:56:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
10 Sep 9 00:56:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
11 Sep 9 00:55:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
12 Sep 9 00:55:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
13 Sep 8 22:40:37 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
14 Sep 8 22:40:34 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
15 Sep 8 22:39:17 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
16 Sep 8 22:39:14 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
17 Sep 8 22:38:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
18 Sep 8 22:38:03 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
19 Sep 8 22:36:46 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
20 Sep 8 22:36:43 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
21 Sep 8 20:43:31 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
22 Sep 8 20:43:29 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
23 Sep 8 20:42:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
24 Sep 8 20:42:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
25 Sep 8 20:15:38 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
26 Sep 8 20:15:35 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
27 Sep 8 20:14:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
28 Sep 8 20:14:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
29 Sep 8 20:07:45 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
30 Sep 8 20:07:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
31 Sep 8 20:06:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
32 Sep 8 20:06:22 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
33 Sep 8 19:54:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
34 Sep 8 19:54:40 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
35 Sep 8 19:53:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
36 Sep 8 19:53:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
37 Sep 8 19:41:17 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
38 Sep 8 19:41:15 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
39 Sep 8 19:39:50 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
40 Sep 8 19:39:47 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
41 Sep 8 19:37:50 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
42 Sep 8 19:37:47 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
43 Sep 8 19:36:31 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
44 Sep 8 19:36:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
45 Sep 8 19:35:59 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
46 Sep 8 19:35:56 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
47 Sep 8 19:34:32 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
48 Sep 8 19:34:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
49 Sep 8 19:14:57 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
50 Sep 8 19:14:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
51 Sep 8 19:13:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
52 Sep 8 19:13:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
53 Sep 8 19:13:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
54 Sep 8 19:13:02 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
55 Sep 8 19:11:46 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
56 Sep 8 19:11:44 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
57 Sep 8 19:09:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
58 Sep 8 19:09:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
59 Sep 8 19:08:10 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
60 Sep 8 19:08:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
61 Sep 8 19:07:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
62 Sep 8 19:07:01 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
63 Sep 8 19:05:45 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
64 Sep 8 19:05:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
65 Sep 8 19:05:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
66 Sep 8 19:05:18 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready

 

dit is maar een klein gedeelte, volgens mij kan er niet meer opgeslagen worden omdat het zo vaak gebeurt want dit gebeurt langer dan sinds 8/9 sept. Het lijkt ook vaker te gebeuren als ik mijn computer/internet gebruik.


  

Ik wild een topic maken maar op een of andere manier kan ik dat niet doen.

Waarom blijft mijn internet telkens wegvallen? Ik heb een DSL verbinding, Zyxel modem en woon in een flat. Dit zijn de logs als ik filter op notice/systeem:

 

# Tijd Faciliteit Niveau Categorie Berichten
1 Sep 9 01:19:18 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
2 Sep 9 01:19:16 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
3 Sep 9 01:17:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
4 Sep 9 01:17:53 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
5 Sep 9 01:01:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
6 Sep 9 01:01:27 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
7 Sep 9 01:00:08 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
8 Sep 9 01:00:05 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
9 Sep 9 00:56:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
10 Sep 9 00:56:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
11 Sep 9 00:55:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
12 Sep 9 00:55:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
13 Sep 8 22:40:37 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
14 Sep 8 22:40:34 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
15 Sep 8 22:39:17 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
16 Sep 8 22:39:14 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
17 Sep 8 22:38:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
18 Sep 8 22:38:03 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
19 Sep 8 22:36:46 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
20 Sep 8 22:36:43 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
21 Sep 8 20:43:31 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
22 Sep 8 20:43:29 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
23 Sep 8 20:42:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
24 Sep 8 20:42:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
25 Sep 8 20:15:38 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
26 Sep 8 20:15:35 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
27 Sep 8 20:14:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
28 Sep 8 20:14:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
29 Sep 8 20:07:45 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
30 Sep 8 20:07:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
31 Sep 8 20:06:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
32 Sep 8 20:06:22 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
33 Sep 8 19:54:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
34 Sep 8 19:54:40 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
35 Sep 8 19:53:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
36 Sep 8 19:53:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
37 Sep 8 19:41:17 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
38 Sep 8 19:41:15 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
39 Sep 8 19:39:50 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
40 Sep 8 19:39:47 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
41 Sep 8 19:37:50 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
42 Sep 8 19:37:47 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
43 Sep 8 19:36:31 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
44 Sep 8 19:36:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
45 Sep 8 19:35:59 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
46 Sep 8 19:35:56 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
47 Sep 8 19:34:32 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
48 Sep 8 19:34:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
49 Sep 8 19:14:57 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
50 Sep 8 19:14:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
51 Sep 8 19:13:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
52 Sep 8 19:13:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
53 Sep 8 19:13:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
54 Sep 8 19:13:02 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
55 Sep 8 19:11:46 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
56 Sep 8 19:11:44 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
57 Sep 8 19:09:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
58 Sep 8 19:09:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
59 Sep 8 19:08:10 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
60 Sep 8 19:08:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
61 Sep 8 19:07:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
62 Sep 8 19:07:01 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
63 Sep 8 19:05:45 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
64 Sep 8 19:05:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
65 Sep 8 19:05:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
66 Sep 8 19:05:18 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready

 

dit is maar een klein gedeelte, volgens mij kan er niet meer opgeslagen worden omdat het zo vaak gebeurt want dit gebeurt langer dan sinds 8/9 sept. Het lijkt ook vaker te gebeuren als ik mijn computer/internet gebruik.

 

het blijft gebeuren:
 

# Tijd Faciliteit Niveau Categorie Berichten
1 Sep 9 07:13:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
2 Sep 9 07:13:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
3 Sep 9 07:11:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
4 Sep 9 07:11:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
5 Sep 9 07:10:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
6 Sep 9 07:10:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
7 Sep 9 07:09:54 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
8 Sep 9 07:09:52 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
9 Sep 9 07:08:35 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
10 Sep 9 07:08:33 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
11 Sep 9 07:07:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
12 Sep 9 07:07:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
13 Sep 9 07:05:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
14 Sep 9 07:05:51 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
15 Sep 9 07:04:22 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
16 Sep 9 07:04:19 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
17 Sep 9 07:03:58 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
18 Sep 9 07:03:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
19 Sep 9 07:02:40 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
20 Sep 9 07:02:38 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
21 Sep 9 06:50:32 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
22 Sep 9 06:50:29 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
23 Sep 9 06:49:11 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
24 Sep 9 06:49:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
25 Sep 9 01:19:18 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
26 Sep 9 01:19:16 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
27 Sep 9 01:17:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
28 Sep 9 01:17:53 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
29 Sep 9 01:01:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready

 

Hij geeft aan dat het pas om ~7:00 weer begon maar ik ben de hele nacht wakker geweest met wat youtube op de achtergrond en hoe vaak dat die tussen 1:00 en 7:00 telkens stopte omdat de internet weg viel is ontelbaar.

Het is gewoon irritant want ik kan niets doen online (zoals deze reactie) zonder dat ik er zeker van moet zijn dat ik nog online ben want als ik op iets klik kan ineens de pagina zeggen “geen internet” en alles wat ik op die pagina had is gewoon weg.

 

(Internet is weer weg gevallen terwijl ik dit aan het typen ben...)

# Tijd Faciliteit Niveau Categorie Berichten
1 Sep 9 07:18:37 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
2 Sep 9 07:18:33 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
3 Sep 9 07:17:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
4 Sep 9 07:17:05 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
5 Sep 9 07:15:35 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
6 Sep 9 07:15:32 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
7 Sep 9 07:14:37 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
8 Sep 9 07:14:34 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
9 Sep 9 07:13:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
10 Sep 9 07:13:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
11 Sep 9 07:11:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready

 

Dit is onbruikbaar. Probeer je een spel online te spelen word je telkens gekicked omdat de internet weg valt, waarschuwing op je account omdat je “de match hebt verlaten”. Echt frustrerend, hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Misschien dat er iets met de verbinding hier in de flat is want met KPN had ik dit ook maar ik snap niet waarom het dan maar 1 x in de zoveel tijd gebeurt. Er zit geen patroon in, soms dan gebeurt het gewoon en dan kan het 2 dagen tot 2 weken zijn dat dit blijft aanhouden.

Het enige wat ik me kan herrineren is dat toen deze dingen begonnen te gebeuren was er een project hier in de buurt gaande van Delta om glasvezel aan te leggen, weet niet of dit een oorzaak kan zijn? Misschien een beschadigde kabel? Ik heb hier geen kennis van dus ik zou het niet weten.


  

Ik wild een topic maken maar op een of andere manier kan ik dat niet doen.

Waarom blijft mijn internet telkens wegvallen? Ik heb een DSL verbinding, Zyxel modem en woon in een flat. Dit zijn de logs als ik filter op notice/systeem:

 

# Tijd Faciliteit Niveau Categorie Berichten
1 Sep 9 01:19:18 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
2 Sep 9 01:19:16 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
3 Sep 9 01:17:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
4 Sep 9 01:17:53 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
5 Sep 9 01:01:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
6 Sep 9 01:01:27 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
7 Sep 9 01:00:08 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
8 Sep 9 01:00:05 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
9 Sep 9 00:56:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
10 Sep 9 00:56:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
11 Sep 9 00:55:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
12 Sep 9 00:55:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
13 Sep 8 22:40:37 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
14 Sep 8 22:40:34 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
15 Sep 8 22:39:17 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
16 Sep 8 22:39:14 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
17 Sep 8 22:38:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
18 Sep 8 22:38:03 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
19 Sep 8 22:36:46 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
20 Sep 8 22:36:43 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
21 Sep 8 20:43:31 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
22 Sep 8 20:43:29 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
23 Sep 8 20:42:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
24 Sep 8 20:42:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
25 Sep 8 20:15:38 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
26 Sep 8 20:15:35 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
27 Sep 8 20:14:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
28 Sep 8 20:14:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
29 Sep 8 20:07:45 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
30 Sep 8 20:07:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
31 Sep 8 20:06:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
32 Sep 8 20:06:22 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
33 Sep 8 19:54:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
34 Sep 8 19:54:40 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
35 Sep 8 19:53:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
36 Sep 8 19:53:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
37 Sep 8 19:41:17 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
38 Sep 8 19:41:15 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
39 Sep 8 19:39:50 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
40 Sep 8 19:39:47 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
41 Sep 8 19:37:50 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
42 Sep 8 19:37:47 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
43 Sep 8 19:36:31 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
44 Sep 8 19:36:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
45 Sep 8 19:35:59 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
46 Sep 8 19:35:56 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
47 Sep 8 19:34:32 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
48 Sep 8 19:34:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
49 Sep 8 19:14:57 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
50 Sep 8 19:14:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
51 Sep 8 19:13:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
52 Sep 8 19:13:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
53 Sep 8 19:13:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
54 Sep 8 19:13:02 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
55 Sep 8 19:11:46 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
56 Sep 8 19:11:44 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
57 Sep 8 19:09:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
58 Sep 8 19:09:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
59 Sep 8 19:08:10 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
60 Sep 8 19:08:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
61 Sep 8 19:07:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
62 Sep 8 19:07:01 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
63 Sep 8 19:05:45 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
64 Sep 8 19:05:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
65 Sep 8 19:05:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
66 Sep 8 19:05:18 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready

 

dit is maar een klein gedeelte, volgens mij kan er niet meer opgeslagen worden omdat het zo vaak gebeurt want dit gebeurt langer dan sinds 8/9 sept. Het lijkt ook vaker te gebeuren als ik mijn computer/internet gebruik.

 

het blijft gebeuren:
 

# Tijd Faciliteit Niveau Categorie Berichten
1 Sep 9 07:13:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
2 Sep 9 07:13:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
3 Sep 9 07:11:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
4 Sep 9 07:11:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
5 Sep 9 07:10:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
6 Sep 9 07:10:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
7 Sep 9 07:09:54 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
8 Sep 9 07:09:52 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
9 Sep 9 07:08:35 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
10 Sep 9 07:08:33 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
11 Sep 9 07:07:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
12 Sep 9 07:07:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
13 Sep 9 07:05:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
14 Sep 9 07:05:51 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
15 Sep 9 07:04:22 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
16 Sep 9 07:04:19 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
17 Sep 9 07:03:58 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
18 Sep 9 07:03:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
19 Sep 9 07:02:40 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
20 Sep 9 07:02:38 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
21 Sep 9 06:50:32 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
22 Sep 9 06:50:29 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
23 Sep 9 06:49:11 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
24 Sep 9 06:49:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
25 Sep 9 01:19:18 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
26 Sep 9 01:19:16 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
27 Sep 9 01:17:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
28 Sep 9 01:17:53 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
29 Sep 9 01:01:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready

 

Hij geeft aan dat het pas om ~7:00 weer begon maar ik ben de hele nacht wakker geweest met wat youtube op de achtergrond en hoe vaak dat die tussen 1:00 en 7:00 telkens stopte omdat de internet weg viel is ontelbaar.

Het is gewoon irritant want ik kan niets doen online (zoals deze reactie) zonder dat ik er zeker van moet zijn dat ik nog online ben want als ik op iets klik kan ineens de pagina zeggen “geen internet” en alles wat ik op die pagina had is gewoon weg.

 

(Internet is weer weg gevallen terwijl ik dit aan het typen ben...)

# Tijd Faciliteit Niveau Categorie Berichten
1 Sep 9 07:18:37 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
2 Sep 9 07:18:33 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
3 Sep 9 07:17:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
4 Sep 9 07:17:05 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
5 Sep 9 07:15:35 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
6 Sep 9 07:15:32 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
7 Sep 9 07:14:37 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
8 Sep 9 07:14:34 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
9 Sep 9 07:13:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
10 Sep 9 07:13:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
11 Sep 9 07:11:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready

 

Dit is onbruikbaar. Probeer je een spel online te spelen word je telkens gekicked omdat de internet weg valt, waarschuwing op je account omdat je “de match hebt verlaten”. Echt frustrerend, hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Misschien dat er iets met de verbinding hier in de flat is want met KPN had ik dit ook maar ik snap niet waarom het dan maar 1 x in de zoveel tijd gebeurt. Er zit geen patroon in, soms dan gebeurt het gewoon en dan kan het 2 dagen tot 2 weken zijn dat dit blijft aanhouden.

Het enige wat ik me kan herrineren is dat toen deze dingen begonnen te gebeuren was er een project hier in de buurt gaande van Delta om glasvezel aan te leggen, weet niet of dit een oorzaak kan zijn? Misschien een beschadigde kabel? Ik heb hier geen kennis van dus ik zou het niet weten.

 

# Tijd Faciliteit Niveau Categorie Berichten
1 Sep 9 10:27:35 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
2 Sep 9 10:27:33 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
3 Sep 9 10:26:16 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
4 Sep 9 10:26:13 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
5 Sep 9 10:08:20 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
6 Sep 9 10:08:18 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
7 Sep 9 10:07:01 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
8 Sep 9 10:06:58 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
9 Sep 9 10:04:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
10 Sep 9 10:04:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
11 Sep 9 10:02:51 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
12 Sep 9 10:02:47 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
13 Sep 9 10:01:15 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
14 Sep 9 10:01:13 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
15 Sep 9 09:59:34 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
16 Sep 9 09:59:32 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
17 Sep 9 09:58:14 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
18 Sep 9 09:58:11 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
19 Sep 9 09:57:56 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
20 Sep 9 09:57:54 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
21 Sep 9 09:56:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
22 Sep 9 09:56:38 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
23 Sep 9 09:55:11 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
24 Sep 9 09:55:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
25 Sep 9 09:45:51 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
26 Sep 9 09:45:48 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
27 Sep 9 09:44:32 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
28 Sep 9 09:44:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
29 Sep 9 09:44:09 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
30 Sep 9 09:44:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
31 Sep 9 09:42:29 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
32 Sep 9 09:42:27 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
33 Sep 9 09:40:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
34 Sep 9 09:40:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
35 Sep 9 09:39:12 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
36 Sep 9 09:39:10 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
37 Sep 9 09:34:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
38 Sep 9 09:34:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
39 Sep 9 09:33:03 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
40 Sep 9 09:33:00 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
41 Sep 9 09:28:05 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
42 Sep 9 09:28:03 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
43 Sep 9 09:26:38 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
44 Sep 9 09:26:36 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
45 Sep 9 09:25:51 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
46 Sep 9 09:25:49 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
47 Sep 9 09:24:22 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
48 Sep 9 09:24:20 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
49 Sep 9 09:21:50 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
50 Sep 9 09:21:48 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
51 Sep 9 09:20:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
52 Sep 9 09:20:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
53 Sep 9 09:19:54 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
54 Sep 9 09:19:52 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
55 Sep 9 09:18:39 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
56 Sep 9 09:18:35 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
57 Sep 9 09:17:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
58 Sep 9 09:17:05 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
59 Sep 9 09:16:30 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
60 Sep 9 09:16:27 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
61 Sep 9 09:15:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
62 Sep 9 09:15:04 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
63 Sep 9 09:13:58 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
64 Sep 9 09:13:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
65 Sep 9 09:12:40 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
66 Sep 9 09:12:38 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
67 Sep 9 09:10:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
68 Sep 9 09:10:21 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
69 Sep 9 09:09:07 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
70 Sep 9 09:09:03 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
71 Sep 9 09:07:37 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
72 Sep 9 09:07:34 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
73 Sep 9 09:06:43 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
74 Sep 9 09:06:40 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
75 Sep 9 09:05:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
76 Sep 9 09:05:22 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
77 Sep 9 09:04:47 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
78 Sep 9 09:04:45 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
79 Sep 9 09:03:25 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
80 Sep 9 09:03:23 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
81 Sep 9 09:02:57 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
82 Sep 9 09:02:55 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
83 Sep 9 09:01:36 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
84 Sep 9 09:01:34 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
85 Sep 9 08:56:44 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
86 Sep 9 08:56:42 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
87 Sep 9 08:55:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
88 Sep 9 08:55:24 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
89 Sep 9 08:55:08 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
90 Sep 9 08:55:06 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
91 Sep 9 08:53:34 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
92 Sep 9 08:53:31 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
93 Sep 9 08:53:01 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
94 Sep 9 08:52:58 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
95 Sep 9 08:50:58 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
96 Sep 9 08:50:56 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
97 Sep 9 08:49:19 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
98 Sep 9 08:49:17 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
99 Sep 9 08:48:01 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
100 Sep 9 08:47:59 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
101 Sep 9 08:37:46 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
102 Sep 9 08:37:44 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
103 Sep 9 08:36:28 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
104 Sep 9 08:36:26 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
105 Sep 9 08:36:19 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready

 


Hey @roywwwww, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je onze klantenservice al gesproken hebt en met hun een afspraak gemaakt hebt. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Ik ben erg benieuwd wat er uit komt!  


Heb jij een vraag of opmerking over jouw Odido abonnement?
 

1. De Community

Op de Community vind je veel informatie, maar je kunt ook jouw vraag in een nieuw topic stellen! Komt de Community er niet uit, dan schiet een moderator van Odido je te hulp. Let op, dit is een klant-helpt-klant Community, het kan dus 1 of 2 dagen duren voordat je antwoord krijgt van een moderator. Meer weten over de contactmogelijkheden op de Community? Check dan onze handige Wiki: Wanneer en hoe zijn we bereikbaar op de Community?
 

2. Facebook

Via een privébericht op Facebook heb je één-op-één contact met iemand van webcare. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

3. X

Via X kun je een openbare tweet versturen of via een direct message (DM) één-op-één contact met iemand van webcare krijgen. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

4. Chat

Je vindt onze chatbutton hier: chat met ons (icoontje rechtsonder). 
 

5. Telefoon

Ons telefoonnummer is 0800 0092.


Openingstijden
> Je kunt je vraag via de Community, Facebook en Twitter àltijd aan ons stellen, dag en nacht! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 08:00 uur tot 00:00 uur actief om jou te helpen.
> Op chat zijn wij bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur. De chat is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag.
> Telefonisch zijn wij van maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.


Mobiel abonnement

Antwoord op de meest gestelde vragen over Odido Mobiel vind je in dit FAQ-topic. Je kunt deze afdeling ook bereiken via deze Community, Twitter, Facebook en/of via de telefoon.


Nieuwe klant?

Wil jij klant bij ons worden of informatie ontvangen over onze abonnementen? Dan kun je bellen met 0800 0092.


Contract verlengen of opzeggen

Ben jij benieuwd naar jouw speciale verlengingsaanbieding of wil je opzeggen? Wij helpen je graag via de telefoon op telefoonnummer 0800 0092.

 

Vragen en antwoorden

Heb je een vraag over je bestelling of problemen met de internet of TV-verbinding, kijk dan snel in dit topic: 

​​​​​​Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido | Odido community

 

Dit topic werkt als een wegwijzer en helpt je te vinden wat je zoekt. 

 

Ervaar je problemen met je verbinding? Dan helpt onderstaand stappenplan je verder:
Wifi | Volg deze stappen voor een snelle en stabiele wifi-verbinding.
Internet | Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
Televisie | Volg de stappen uit de video om het tv-beeld weer terug te krijgen.
Telefonie | Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.
Mobiel | Volg deze stappen om je mobiele telefoon weer aan de praat te krijgen.

 

hoe moet ik Odido service telefonisch bereiken vanuit het buitenland? aan jullie standaard antwoorden heb ik helemaal niets.

 


wat is telefoonnummer uit buitenland????


Reageer