Skip to main content

boete


Door omstandigheden ben ik vergeten de doos terug te sturen. Ik ben al zo lang klant dat ik eigenlijk nooit zo iets heb meegemaakt. Ik zal het morgen gelijk op de post doen. Graag zou ik willen zien dat de boete gecanceld word. 

Uitgelichte reactie

9 mei 2024

@Raasje Fijn dat je er alsnog aan denkt. Ik zie dat je het pakket vanochtend op de post hebt gedaan, dank je wel voor je snelle actie! đź’›

Wanneer het pakket bij ons binnen is, kan het nog 6 werkdagen duren voordat dit is verwerkt in ons systeem. Gelukkig is de boete nog niet in rekening worden gebracht, ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt! 

Mocht je hier onverhoopt toch bericht over krijgen, laat het mij dan weten. Ik maak het dan meteen voor je in orde! 

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9718 reacties
  • 9 mei 2024
Raasje schreef:

Door omstandigheden ben ik vergeten de doos terug te sturen. Ik ben al zo lang klant dat ik eigenlijk nooit zo iets heb meegemaakt. Ik zal het morgen gelijk op de post doen. Graag zou ik willen zien dat de boete gecanceld word. 

Je hebt nog nooit zoiets meegemaakt omdat je nog niet eerder vergeten bent huur apparatuur terug te sturen. Als de apparatuur alsnog aankomt gaan ze daar coulant mee om en volgt een creditfactuur.  Maar op dit moment is deze factuur terecht. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 9 mei 2024

@Raasje Fijn dat je er alsnog aan denkt. Ik zie dat je het pakket vanochtend op de post hebt gedaan, dank je wel voor je snelle actie! đź’›

Wanneer het pakket bij ons binnen is, kan het nog 6 werkdagen duren voordat dit is verwerkt in ons systeem. Gelukkig is de boete nog niet in rekening worden gebracht, ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt! 

Mocht je hier onverhoopt toch bericht over krijgen, laat het mij dan weten. Ik maak het dan meteen voor je in orde! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 augustus 2025

Ik heb mijn apparatuur niet ingeleverd omdat ik het kwijt was na mijn verhuizing. Terecht een boete gehad en deze ook betaald. Nu vind ik toch de apparatuur. Kan ik dit alsnog inleveren en het geld of een gedeelte terug krijgen? Mijn abonnement liep tot half April. De boete bedroeg 165 euro.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15106 reacties
  • 19 augustus 2025

Hi ​@Josina2005, welkom op onze community!

Dat wil ik zeker voor je onderzoeken, goed dat je het apparatuur hebt teruggevonden. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik checken of dit nog mogelijk is voor je. Alvast bedankt!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 augustus 2025

Ik heb vanmorgen al telefonisch contact gehad en ik heb de apparatuur al teruggestuurd. Krijg ook het geld van de boete teruggestort.

dank je wel voor je reactie 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15106 reacties
  • 19 augustus 2025

dat is superfijn om te horen ​@Josina2005, als je verder nog vragen hebt, laat ze dan gerust weten! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen