Afgelopen 20 juli zou er een pakket van Odido bij mij bezorgd worden. Dat is niet gebeurd en in plaats daarvan is het door de bezorger retour gestuurd naar Odido, zie mijn topic
Volgens de website van DHL is dat pakket nog steeds niet verder dan “Klaar voor het versturen naar het sorteercentrum”.
Op 29 juli heb ik de bestelling geannuleerd (bevestigd per mail door Odido). Dan krijg ik op 2 augustus (4 dagen later!) een bericht dat mijn pakket onderweg is. Deze keer wordt het netjes de volgende dag bezorgd. Na contact met Odido klantenservice breng ik het pakket terug naar een DHL servicepunt. Omdat de link om een retour label aan te maken niet werkte, heb ik handmatig een label aangemaakt met de door de klantenservice opgegeven informatie (foto en bewijs van afgifte beschikbaar). Kijk ik op de site van DHL dan is er bij “Je pakket gaat retour naar” niets ingevuld en daaronder “Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data”.
In mijn account staat dat ik het pakket moet retourneren. Dat is dus al gebeurd!
Dat gaat wel lekker zo! Hoeveel spullen is Odido op die manier al kwijt geraakt???
Aanvulling: op 7 augustus heb ik over de laatste zending een vraag gesteld via het webformulier. Bij het verzenden verdween alles zonder terugmelding en kreeg ik een uitgelogd leeg formulier. Ook geen mailbevestiging ontvangen. Dus nu maar weer via het forum. Ook dat gaat heel lekker zo!