Skip to main content

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis
Toon eerste reactie

113 reacties

• 0 reacties
  • 24 december 2019

@stefanva Geen dank, kon je geen 100% zekerheid geven, gelukkig kon @Brian dit wel.

Ook fijne feestdagen.

WhySoSerious
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 12 januari 2020

Hoi, behoud ik de TV-voucher (€7,50 tegoed) ook als ik nu ga verlengen?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 13 januari 2020

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

WhySoSerious
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 13 januari 2020
Brian schreef:

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

Net gebeld en kreeg de eerste 3 maanden €5 korting en dan was ik het €7,50 tv tegoed inderdaad kwijt. Ik ga er helaas niet op vooruit en voor mij dus geen reden om te verlengen.

Het €7,50 tv tegoed blijft ook na het einde van je contract geldig en dan is alles maandelijks opzegbaar zei je collega aan de telefoon.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 14 januari 2020

Hi @WhySoSerious, yes klopt helemaal, als je niet verlengt dan kan je van het huidige aanbod gebruik blijven maken. Als je verlengd dan ga je over naar de nieuwe voorwaarden, als dit niet voordeliger voor je is dan zou ik gewoon lekker van het abonnement gebruik blijven maken.:slight_smile:

• is een Master Poster
  • 24 reacties
  • 28 november 2022

Ik heb op dit moment een Internet Fast abonnement icm Unlimited mobiel. Ieder voor €25 per maand dus. Volgens de planning van KPN zal er op mijn adres in april/mei 2023 glasvezel aangelegd worden.   Ik ga echter wachten met overstappen op glasvezel tot KPN DSL verbindingen hier uit zet. Dit omdat hoe ik het lees, T-Mobile mij bij een eigen gemaakte keus dwingt om de voorwaarden van een huidig prijsplan te accepteren. Deze zijn echter minder gunstig. Daarom wacht ik tot koper uit gaat. Internet Fast beloofd de snelst mogelijke (tot 100 mbit in dit prijsplan in KPN gebied) snelheid thuis.

Mijn vraag: hoe gaat T-Mobile om met deze migratie? Ik verwacht na de migratie 100 mbit Glasvezel voor €25 per maand te hebben, wegens het combineren van mijn Internet Fast prijsplan icm unlimited mobiel. Inflatiecorrectie negeer ik even.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9041 reacties
  • 28 november 2022

De oude proporties worden niet meer aangeboden en kunnen door medewerkers niet meer worden geselecteerd.  Je gaat bij overstap naar glasvezel wel behoorlijk omhoog qua upload. Misschien niet nodig, maar wel lekker.

Dus helaas, daar horen ook de nieuwe voorwaarden bij.

• is een Master Poster
  • 24 reacties
  • 28 november 2022

Ik zit al in het oude prijsplan. Er is geen sprake van dat ik die nog moet ‘selecteren’. Daarom mijn vraag: Zodra het koper uitgezet is —> hoe gaat T-Mobile om met de migratie. Ik sluit een overeenkomst met T-Mobile voor een internetverbinding. Als KPN het koper uitzet zal T-Mobile mij internet via glasvezel moeten leveren, en niet met een prijsverhoging. De productvoorwaarden van het prijsplan ten tijde van ‘Internet Fast’ zijn immers duidelijk. De snelst mogelijke snelheid op je adres incl de prijs zoals genoemd in het prijsplan. Dat is in KPN gebied 100mbit voor €35 excl €10 klantvoordeel.

Ik zou graag een reactie van een T-Mobile medewerker zelf krijgen. 

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 18 mei 2024

Goedendag

Ik heb Unlimited op je mobiel en het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis, elk voor maar € 25,- per maand

heb nu 1gb thuis, Aangezien er nu een hogere snelheid op mijn adres mogelijk is.

Heb ik nu dan ook recht op deze hogere snelheid? 

aangezien dat dat mijn klantvoordeel is…

En de 1gb die ik nu heb dus niet meer de snelst mogelijke is..

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 18 mei 2024

Tevens zou ik de mogelijkheid moeten hebben om de snelheid aan tepassen

Ook dit gaat nu niet, als ik dat doe moet ik een nieuw contract aan gaan,en dan mijn huidige klantvoordeel verlies..…

Daar in mijn ontvangen papieren staat..

Algemeen
Met internet van T-Mobile Thuis heb je snel internet. Je hebt nu 1000Mbit/s* glasvezelinternet besteld, je kunt dit elke maand
naar boven of beneden aanpassen

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • 18 mei 2024

Hallo @Locoelbario 

Je kan je snelheid wijzigen in je Odido account bij internet > internetsnelheid wijzigen. Vanwege een nieuwe portfolio ga je met een snelheidswijziging ook akkoord met nieuwe voorwaarden waaronder €5 korting op thuis.

Het kan zijn dat er eerst een netwerkmigratie moet plaatsvinden voor een hogere snelheid, die optie zie je dan ook bij internetsnelheid wijzigen.

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 18 mei 2024

Ok duidelijk

Dus de hoogst mogelijke snelheid zoals vermeld in mijn klantvoordeel word niet geüpdatet na de huidige hoogste snelheid…

En nee ga dus duidelijk niet de snelheid veranderen..om dan enkel meer te gaan betalen per maand...ben geen dief van men eigen portemonnee..

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9041 reacties
  • 18 mei 2024

Logisch, de prijs van dit oude product van 25+25 is ondanks wat inflatiecorrectie onovertroffen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen