[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

Toon eerste reactie

113 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In het nieuwe aanbod heb je in dat geval de hoogst mogelijke snelheid van 50Mbps, 100Mbps of 1Gbps. Blijf je in de oude propositie dan betaal je meer, maar kun je ook 200Mbps of 500Mbps aanschaffen. Wil je minder betalen, dan is het nadeel dat je of 100Mbps hebt of als beschikbaar 1Gbps. Keuze is wat er voor jou gunstiger is. Je hoeft niet over te stappen naar de proposite en dat zou ik ook zeker niet doen als deze niet handiger is voor jouw gebruik. In ieder geval niet totdat hogere snelheden wel mogelijk zijn.

Zoals in de FAQ ook te lezen is dat 200Mbps en 500Mbps voor nu niet aangeboden worden, vanwege de prijs die KPN NetwerkNL vraagt en dat ze samen met de ACM proberen om lagere prijzen voor die snelheden af te dwingen, waarmee dit wel mogelijk is voor WBA of DSL klanten.

Eigenlijk klopt het dus niet wat er gezegd wordt.

je betaald 25 euro voor de hoogst mogelijke snelheid.

ik heb nu 200mbit thuis en unlimited mobiel.

maar wil ik het internet thuis naar 25 euro  en dan kan ik alleen naar 100mbit .

Dit is dus duidelijk niet de hoogst mogelijke snelheid aangezien ik nu 200mbit heb.

Hoe lossen jullie dit op?

ik ben aan de klantenservice lijn een uur lang doorverbonden van de een naar de andere medewerker en niemand lijkt te begrijpen hoe het werkt.

bel van de week maar terug als we de boel op orde hebben krijg ik te horen.

dat kan toch niet waar zijn.

Mvg

micha 

Reputatie 7

Betekent dat als je je Thuis abo omzet naar 1000Mbps en een Go'19 10GB omzet naar Unlimited dat je voor beide €25 gaat betalen? Of geldt dat alleen voor nieuwe klanten?

 

Jackpot!

 Op dit moment maken wij naast ons eigen glasvezelnetwerk ook nog gebruik van een niet-eigen DSL- en glasvezelnetwerk. Dat maakt het dat we snelheden boven de 100 Mb/s daarop nog niet zo voordelig kunnen aanbieden als we zouden willen en hoe we het voor ogen hebben met dit nieuwe aanbod. Natuurlijk is het onze ambitie om dit op den duur wel te kunnen bieden.

 

duidelijk, geen gevaar voor downgrade dus op dit moment.

Daar de tarieven gemaximaliseerd zijn moet er vast wel iets mogelijk zijn, misschien niet zo fors als met de lagere snelheden (ik vraag me eigenlijk af of jullie hier niet onder kostprijs zitten als ik de ODF tarieven erbij pak..), de 40€ (zonder korting) lijkt mij best haalbaar, maar goed, ik weet niet de ins-en-outs hoe jullie naar KPN afgerekend worden.

Betekent dat als je je Thuis abo omzet naar 1000Mbps en een Go'19 10GB omzet naar Unlimited dat je voor beide €25 gaat betalen? Of geldt dat alleen voor nieuwe klanten?

Ik zat even te rekenen, betaal nu 36 voor 200 mbit, zou naar 30 euro per maand kunnen voor 100 mbit. Wat gebeurt er als mijn contract over een jaar afloopt, moet ik dan automatisch overstappen naar 100 mbit?

Reputatie 7

Hoi @famfrissen, @hmbentlage, @TAVL , @Waqqas  en @Maarten125989 

 

Voor bestaande klanten blijven de huidige snelheden behouden - geen zorgen! Aangezien je per abonnement kunt kiezen welk Klantvoordeel je inzet, kun je voor mobiel het Uit & Thuis voordeel activeren, maar kies je voor Thuis voor het oude voordeel met de speedupgrade en de huidige snelheden.

 

Voor nieuwe en toekomstige klanten: het klopt dat bij Internet Fast 100 Mb/s het maximum is. Met Uit en Thuis introduceren we een alternatief voor klanten die altijd en overal snel internet willen. Zo bieden we onder andere het snelst mogelijke internet voor Thuis van T-Mobile, eventueel met een combinatie met Unlimited data en bellen voor mobiel. Op dit moment maken wij naast ons eigen glasvezelnetwerk ook nog gebruik van een niet-eigen DSL- en glasvezelnetwerk. Dat maakt het dat we snelheden boven de 100 Mb/s daarop nog niet zo voordelig kunnen aanbieden als we zouden willen en hoe we het voor ogen hebben met dit nieuwe aanbod. Natuurlijk is het onze ambitie om dit op den duur wel te kunnen bieden.

Reputatie 7
Badge +15

@Waqqas

Goed nieuws: Het aanbod geldt ook voor DSL klanten. Als jij een DSL abonnement en een Unlimited abonnement combineert, betaal je voor beiden €25 per stuk. Op DSL krijg je dan de hoogst mogelijke snelheid (dus maximaal 100 MBit/s). Hierboven kun je vinden hoe je van het nieuwe aanbod gebruik kan maken

Had het nergens gelezen van DSL maar dit os echt top van T-mobile!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Jij hebt de keuze om op het huidige prijsplan te blijven of over te stappen naar het nieuwe prijsplan. Val je onder het oude prijsplan, dan blijven de oude voorwaarden geldig.

@Waqqas 

Goed nieuws: Het aanbod geldt ook voor DSL klanten. Als jij een DSL abonnement en een Unlimited abonnement combineert, betaal je voor beiden €25 per stuk. Op DSL krijg je dan de hoogst mogelijke snelheid (dus maximaal 100 MBit/s). Hierboven kun je vinden hoe je van het nieuwe aanbod gebruik kan maken

Heel raar dat de 200 mbit optie verdwenen is, ben blij dat ik 11 dagen geleden aangesloten ben dan.

Ik vind de nieuwe abonnementen verwarrend, vooral omdat ik net alles op een rijtje had van kortingen bij mijn huidige abonnement lol. Weet niet helemaal of overstappen naar deze nieuwe voorwaarden voordeliger is?

Reputatie 7
Badge +15

Hi

 

Zo jammer dat dit voor glasvezel is, Ik heb internet 50 DSL met klantvoordeel dus 100 mb. Het zou echt tof zijn als wij ook €25 mogen betalen en ik heb wel een go unlimited.

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Reageer