Skip to main content

Wifi

Mijn wifi is de afgelopen maanden steeds slechter geworden. Als ik een filmpje probeer te kijken dan stopt deze na 3 seconden en dan moet ik wachten tot er weer verbinding is. Ook mijn laptop heeft problemen met de wifi verbinding. Het is echt niet normaal slecht geworden. Het hele stappenplan om dit te verbeteren al tig keer doorlopen, maar niks werkt. Wat nu? Ik ben echt al jaren klant en was niet van plan om nog meer te gaan betalen voor wifi plus. Dus wat kunnen/gaan jullie doen.

Uitgelichte reactie

7 juli 2025

blondeey schreef:

Het hele stappenplan om dit te verbeteren al tig keer doorlopen, maar niks werkt. Wat nu?

Wat is het “hele stappenplan”? Want als echt alles al gedaan is… dan kunnen wij ook niet helpen.

Heb je de router al een keer opnieuw opgestart? Heb je de router al een keer helemaal gereset? Heb je handmatig andere kanalen geprobeerd? Heb je 5Ghz geprobeerd uit te schakelen? Heb je gekeken welke andere buurt-routers op hetzelfde kanaal zitten? etc.

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22014 reacties
  • 7 juli 2025

Hallo ​@blondeey 

Welke modem heb je en maakt de WiFi plus punt bekabeld of draadloos verbinding met het modem?

Indien de apparaten verbinding maken met het WiFi plus punt, laat ze dan eens verbinding maken met het modem door het WiFi plus punt van het stroom te halen. Hoe gaat het dan?

• Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • 7 juli 2025

Ik heb de zyxcel t-50 modem en heb geen wifi plus. Verbinding moet t gewoon doen als ik er 3 meter vandaan zit dacht ik zo

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1616 reacties
  • 7 juli 2025
blondeey schreef:

Het hele stappenplan om dit te verbeteren al tig keer doorlopen, maar niks werkt. Wat nu?

Wat is het “hele stappenplan”? Want als echt alles al gedaan is… dan kunnen wij ook niet helpen.

Heb je de router al een keer opnieuw opgestart? Heb je de router al een keer helemaal gereset? Heb je handmatig andere kanalen geprobeerd? Heb je 5Ghz geprobeerd uit te schakelen? Heb je gekeken welke andere buurt-routers op hetzelfde kanaal zitten? etc.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22014 reacties
  • 7 juli 2025

@blondeey 

Is het internet lampje rood als er geen internet is? Ik denk dat je ook wel in aanmerking komt voor een nieuwere modem, vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • 7 juli 2025

Er brandt en knippert van alles, maar wel groen

• Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • 20 juli 2025

Wanneer kan ik mijn nieuwe modem? Alle gegevens zijn allang ingevuld

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1616 reacties
  • 20 juli 2025

Dit topic zal wel over het hoofd gezien zijn door de moderators. Komt vaker voor helaas. 

@Odido ​@Odido Follow-ups 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 21 juli 2025

Hi ​@blondeey, mijn oprechte excuses dat je niet eerder antwoord hebt ontvangen. Dit topic is tussen wal en schip belandt. sorry hiervoor. Ik ben er nu voor je om je verder te helpen! Ik heb dan ook direct een modemwissel voor je aangevraagd en er wordt een Zyxel T-56 naar je toe gestuurd. Zodra deze verzonden is, krijg je een e-mail om het pakket te volgen. Zo weet je wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. Het oude modem hoef je vervolgens niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Laat je me weten of je verbetering ervaart met het nieuwe modem? Ik ben benieuwd! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen