Skip to main content

Imou RV1 robotzuiger verbind niet met ZYxel T-54

• 15 november 2024
  • 97 reacties
  • 1447 Bekeken

Toon eerste reactie

97 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 maart 2025

Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb een T-56 modem. Ik zou graag een

andere modem ontvangen

mvg Jellisimo

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 april 2025

Hallo ​@Demy van Odido 

ik heb hetzelfde probleem 

heb ook een imou rv1 robotstofzuiger en maakt helaas geen verbinding met zyxel t-50 modem. Zou je mij t-54 modem met downgrade willen sturen zodat robot wel verbinden maakt.

mvg Taner Akkurt 

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 26 april 2025

@Demi van Odido ​@Tommie van Odido 

Ik heb een Imou RV3 en kan ook geen verbinding maken. Meerdere keren gebeld met service en zij hebben alles uit de kast getrokken wat betreft aanpassingen aan de instellingen van de modem, maar tevergeefs. (Verbinden via hotspot werkt overigens wel, dus het ligt niet aan de stofzuiger zelf.) Ik heb een zyxel T-56. Kunnen jullie me helpen?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 juli 2025

@Tommie van Odido Ik heb ook hetzelfde probleem en ben al uren alle opties aan het proberen zonder succes. Kan ik ook de T-54 met oude firmware ontvangen? Of is er inmiddels een nieuwe oplossing?

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 juli 2025

@Tommie van Odido bij ons ook hetzelfde probleem. De Imou robotstofzuiger kan niet verbonden worden met de Wifi. Kun je mij helpen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Tamar93, ​@JasperScheepstra en ​@Mariuscd, ik wil graag met jullie meekijken! Wel mis ik de gegevens. Zouden jullie jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel willen plaatsen? Geef een seintje wanneer ze er staan, dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 juli 2025

@Cheyenne van Odido staat erin

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Mariuscd, thanks! Ik mis alleen je geboortedatum nog, deze staat niet ingevuld. Geef je mij een seintje in dit topic wanneer dat wel zo is?

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 28 juli 2025

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dankjewel ​@Mariuscd! Ik zie gelijk dat er twee verschillende netwerken actief staan. Bij *****st staat alleen WPA2 aan, bij de ander zowel WPA2 als WPA3. Heb je dit bewust gedaan lukt verbinden met beide niet? Mag ik het gastnetwerk uitzetten en je standaard netwerk splitten in 2.4Ghz en 5Ghz? We kunnen hierop ook testen om WPA3 en wifi6 uit te zetten. Laat het weten!

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 29 juli 2025

@Cheyenne van Odido ja dit heb ik bewust gedaan om te proberen of het misschien zo wel ging werken. Ja je mag de aanpassingen doen in het netwerk

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Mariuscd, dankjewel! Ik heb de aanpassingen gedaan. Zou je het opnieuw willen checken? Je hebt nu twee losse netwerken, test beide. Ik ben benieuwd!

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 31 juli 2025

@Cheyenne van Odido helaas lukt het met beide netwerken niet. Imou geeft aan dat je een 2,4gHz netwerk nodig hebt. Maar tijdens de installatie zegt die failed. Hoe kan ik dit verder oplossen?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 juli 2025

Hier ook sinds vandaag officieel de T-56 modem aangesloten gekregen. Kom er alleen helaas net achter dat dit probleem speelt bij de IMOU stofzuiger. Deze kan ik helaas niet retour doen.

Zou ik ook de T-54 met de juiste instellingen kunnen ontvangen zodat ik deze aan elkaar kan koppelen? :)

Ik weet niet of de vraag ook al gesteld is maar: heeft deze gedowngrade modem ook invloed op de kwaliteit van het netwerk? Ik heb glasvezel en een sneller abonnement gekozen. Ik hoop dat dit elkaar verder niet beïnvloed.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Mariuscd, dank voor het testen! Verbind je wel met het netwerk wat eindigt op 2B? Niet het gast netwerk op 2.4Ghz? Ik heb voor het netwerk wat eindigt met 2B nu ook WPA2 uitgezet. Helpt dit?

@StephanieT02 Dit gaan we oplossen! Ik heb eerst wat aanpassingen binnen je netwerk gemaakt. Zou je kunnen testen of dit werkt? Je hebt nu twee losse netwerken, probeer het met degene die eindigt op D1. Ik ben benieuwd of dit lukt, laat het mij weten!

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 augustus 2025

Hi Cheyenne, 

ik kan het helaas vanavond pas testen. Ik had gisteren al wel via het admin portaal de twee netwerken gesplitst (2.4 & 5), de namen aangepast en de wachtwoorden uniek gemaakt. Hier helaas nog geen succes mee gehad. Mocht dit het nu zijn dan werkt dat dus helaas niet. Als het toch iets anders is zal ik het nog even testen :)

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 augustus 2025

@Cheyenne van Odido 

Helaas werkt het nogsteeds niet. Het zelfde probleem blijft bestaan

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 augustus 2025

@Cheyenne van Odido hier ook hetzelfde probleem. Niks veranderd. Zit wel op het goede netwerk

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Mariuscd, dank! Wat ik dan nog wil proberen, is om jou de T-54 te geven in plaats van de T-56 die je nu hebt. Als we hier vervolgens de firmware downgrade op doen, moet het helpen. Mag ik dit in orde maken voor je? Of wil je dit liever niet? ​@StephanieT02 voor jou wil ik dit ook doen, maar ik zie wel dat je over een paar dagen bij ons weggaat. Wil je het zo laten, of wil je ook dat ik dit regel?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 augustus 2025

Hi Cheyenne!

Bedankt voor de hulp. Helaas heb ik inderdaad gekozen voor de 14 dagen bedenktijd. Ik kwam erachter dat nog twee van mijn apparaten moeite hebben met het verbinden met het netwerk. Hier had ik in het verleden geen problemen mee, dus ik heb ervoor gekozen om terug te gaan naar de vorige Provider. Nogmaals bedankt en hopelijk is het in de toekomst opgelost! Ik heb met mijn mobiel abbonement namelijk jaren plezier gehad met Odido :)

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 augustus 2025

@Cheyenne van Odido ja dit mag je in gang zetten. Heeft dit nog effect op mijn internet snelheid ofzo?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@StephanieT02, wat jammer zeg! Dat had ik liever anders gezien. Natuurlijk snap ik hem. Hopelijk houden we je nog jaren blij met je mobiele abonnementen!

@Mariuscd Nee hoor, hier merk je niks van. Fijn dat je akkoord bent! Ik heb het zojuist in orde gemaakt. We vragen de T-56 wel terug, hierover sturen we je nog informatie met een QR voor de kosteloze retour. Wil je het mij laten weten als je de T-54 hebt? Dan pakken we het verder op samen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen