Skip to main content
Beantwoord

Harman Kardon 200 Citation speaker maakt geen verbinding met Wi-Fi sinds de Zyxel T-56


Toon eerste reactie

142 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 875 reacties
  • 6 februari 2024

@JonasR, @Glasvezel007 Update is gepushed


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 6 februari 2024
Sven-Odido schreef:

@JonasR@Glasvezel007 Update is gepushed

Dankjewel. Echter heeft de update mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik kan nog steeds mijn Samsung soundbar niet verbinden met router. Als ik een repeater aansluit dan kan ik wel met de repeater verbinden, dus het ligt sowieso aan de router. Ik heb de beveiliging ook al op wpa2 gezet. Ook dit werkt niet.

 

Graag een oplossing hiervoor


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 februari 2024
Sven Deug schreef:

Wij hebben door een vernieuwd abonnement sinds kort de Zyxel T-56 modem en sindsdien maakt onze Harman Kardon 200 Citation speaker geen verbinding meer met Google Home (de Harman Kardon 300 Citation speaker heeft wél verbinding kunnen maken). Voorheen geen problemen mee gehad.

Google Home maakt zonder problemen verbinding met de speaker, maar het gaat mis tijdens het opzetten van de Wi-Fi verbinding. Uiteraard begonnen met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, via de modem 2,4G en 5G geprobeerd en twee losse netwerken aangemaakt met 2,4G en 5G. Niks werkt.

Zie al diverse topics met hetzelfde probleem, lijkt me dus tijd voor een oplossing want dit probleem ligt duidelijk bij de Zyxel T-56.



Ook ik dan de Harman Kardon 200 Citation niet verbinden met Google Home.
Graag de update pushen.


Bij voorbaat dank.​​​​​​​

 

 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 6 februari 2024
Leonie97 schreef:
Sven Deug schreef:

Wij hebben door een vernieuwd abonnement sinds kort de Zyxel T-56 modem en sindsdien maakt onze Harman Kardon 200 Citation speaker geen verbinding meer met Google Home (de Harman Kardon 300 Citation speaker heeft wél verbinding kunnen maken). Voorheen geen problemen mee gehad.

Google Home maakt zonder problemen verbinding met de speaker, maar het gaat mis tijdens het opzetten van de Wi-Fi verbinding. Uiteraard begonnen met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, via de modem 2,4G en 5G geprobeerd en twee losse netwerken aangemaakt met 2,4G en 5G. Niks werkt.

Zie al diverse topics met hetzelfde probleem, lijkt me dus tijd voor een oplossing want dit probleem ligt duidelijk bij de Zyxel T-56.



Ook ik dan de Harman Kardon 200 Citation niet verbinden met Google Home.
Graag de update pushen.


Bij voorbaat dank.

 

 

Nou de update heeft bij mij niet gewerkt. Dus ik zou niet al je hoop daarop vestigen 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 februari 2024

@Tommie van Odido @Sven-Odido zouden jullie graag de update ook bij mij kunnen pushen?
Hier hetzelfde probleem. Nogmaals bedankt.


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 875 reacties
  • 9 februari 2024
Martin Uffels schreef:

@Tommie van Odido @Sven-Odido zouden jullie graag de update ook bij mij kunnen pushen?
Hier hetzelfde probleem. Nogmaals bedankt.

Update is gepushed


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 februari 2024

Hallo, zouden jullie mij ook die update kunnen pushen naar mijn router, dit ivm het niet kunnen verbinden met mijn harman kardon speaker

Mvg Rob


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 februari 2024

@Tommie van Odido @Sven-Odido. Beste,

 

Zouden jullie ook de update voor mij willen zetten want ik heb hetzelfde probleem, ik kan mijn speakers niet met de wifi verbinden. Alvorens hartelijk dank!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4729 reacties
  • 19 februari 2024

@RobdeLeeuw @Xamiravanmeel Ik heb het doorgegeven aan @Tommie van Odido. Het wordt in orde gemaakt! 


  • is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 19 februari 2024

Niet dat ik het zelf nodig heb, want ander type modem, maar is er een manier voor klanten om dit zelf te kunnen triggeren? Hier een account aanmaken, posten en wachten totdat de mods het hebben opgepakt is pure werkverschaffing. En de jullie hebben het al druk zat als mods...


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14886 reacties
  • 19 februari 2024

Er is een simpel antwoord op je vraag @Bryan88 en dat is wachten tot de update wordt uitgerold! In maart beginnen we met het deployen van de nieuwe firmware. De klanten hier hebben “early acces” gekregen om te kijken of het werkt met de nieuwe firmware.  


  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 20 februari 2024

Hallo hier hetzelfde probleem heb de topics al een tijdje gevolgd en wachtend op de oplossing.

zie nu dat die er mogelijk is dus houd ik me graag aanbevolen voor een update! Alvast bedankt 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14886 reacties
  • 20 februari 2024

Hi @rick-, welkom op onze Community!

Goed dat je dit topic gevonden hebt. Ik heb je op de lijst gezet zodat de nieuwe firmware zo snel mogelijk geupgraded wordt. Het modem zal de update uit zich zelf uitvoeren en de verbinding zal dan een minuut of vijf wegvallen. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 februari 2024
SFL schreef:
Sven-Odido schreef:

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 

Fantastisch, Dankjewel! :-)

Fijne werkdag 🌻

Hier het zelfde probleem met mijn citation 200 speaker

Kunt u mijn moden ook pushen met de firmware?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 februari 2024

Goedemorgen,

 

ik heb hetzelfde probleem met de Harman Kardon. Ik heb er twee, waarvan ik er 1 heb kunnen verbinden. De 2e heeft de foutmelding dat ie geen verbinding kan maken met internet. Kunnen jullie de update pushen?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 februari 2024

Goedemiddag,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung soundbar. Kan geen verbinding maken met internet. Zou de update hierbij helpen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14886 reacties
  • 27 februari 2024

Hoi @Sanderenfemke, @Markvos & @Marj58, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden. Het internet zal drie tot vijf minuten wegvallen tijden de update, daarna start het modem weer op en moeten de apparaten weer verbinding kunnen maken!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14886 reacties
  • 27 februari 2024

Hi @Marj58, zou jij een powerflip willen uitvoeren? We komen niet in het modem namelijk. Zou je mij dan een seintje willen geven? 

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Martijn_01 & @Stephan., goed dat jullie dit laten weten. Ik heb jullie toegevoegd aan het onderzoek. Zodra we klaar zijn met testen zullen we de update spoedig naar het modem pushen! 

Hallo, 

Het is mij ook niet gelukt om de HK citation 200 te koppelen met het T56 modem van Odido. Ik verzoek jullie de firmware update ook naar mijn modem te pushen.

Met vriendelijke groeten:

Frans van Kempen


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 27 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Marj58, zou jij een powerflip willen uitvoeren? We komen niet in het modem namelijk. Zou je mij dan een seintje willen geven? 

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hi Tommie,

Ik heb de powerflip uitgevoerd.


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 28 februari 2024
Marj58 schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hi @Marj58, zou jij een powerflip willen uitvoeren? We komen niet in het modem namelijk. Zou je mij dan een seintje willen geven? 

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hi Tommie,

Ik heb de powerflip uitgevoerd.

Mijn samsung soundbar werkt weer, heel fijn!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4729 reacties
  • 28 februari 2024

Super dat de soundbar weer naar behoren werkt! 😀 @Marj58 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 februari 2024

@Teresa van Odido Bij mij werken mijn harman kardon speakers ook niet met het t56 modem, zou de update ook naar mij gepusht kunnen worden?

mvg Rense de Louweren


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 1 maart 2024

Hi @Sven-Odido, zou je dit voor @Rense1911 willen regelen? 


  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 6 maart 2024

Hoi ook ik ondervind problemen. hier met twee Harman Kardon citation 100 speakers.

klantnummer: 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen