Skip to main content
F.A.Q.

Nieuwe aanvraag Internet + TV: alles op een rijtje

Nieuwe aanvraag Internet + TV: alles op een rijtje
Toon eerste reactie

631 reacties

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 27 februari 2025
Teresa van Odido schreef:

@robke25 Dankjewel voor je terugkoppeling en de genomen moeite. Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten waar je aan toe bent. Ik help je graag verder!

Zoals Ishana aangeeft, zijn wij afhankelijk van de netwerkbeheerder. Zodra zij de werkzaamheden hebben afgerond en bij ons hebben afgemeld kunnen wij van start met de verdere binnenshuis installatie. Ik kan het niet beloven, maar ik graag nog eens navraag bij mijn collega’s van de Fiber afdeling, wie weet kunnen zij mij toch meer vertellen. 

Wil je alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk met je meekijken. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta paraat!

Staat erin!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 3 maart 2025

@robke25 Super bedankt voor de genomen moeite! Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Ik help je gelijk verder!
Ik heb gelijk gekeken. Echter zie ik dat de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeenkomen met wat er bij ons bekend is. Kan je dit nog eens nagaan?

Laat je het mij weten als je zover bent? 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 3 maart 2025

@robke25 Super bedankt voor de genomen moeite! Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Ik help je gelijk verder!
Ik heb gelijk gekeken. Echter zie ik dat de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeenkomen met wat er bij ons bekend is. Kan je dit nog eens nagaan?

Laat je het mij weten als je zover bent? 

Done!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 3 maart 2025

@robke25 Super, dankjewel voor de genomen moeite! 

Ik heb direct een ticket aangemaakt naar mijn collega’s van de technische dienst. Zij zullen samen met de Fiber afdeling de status achterhalen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 15 april 2025

Ik heb direct een ticket aangemaakt naar mijn collega’s van de technische dienst. Zij zullen samen met de Fiber afdeling de status achterhalen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

Nou ​@Teresa van Odido , inmiddels zijn we bijna 4(!!) maanden verder sinds de initiele aanvraag, nog steeds geen streep verder.

Even een update van de afgelopen 4 weken;

Week 1: U wordt gebeld door de aannemer, kan tot 5 dagen duren

Week 2: De aannemer geeft aan dat u de lijn niet wilt (ik ben niet gebeld of op een andere manier benaderd). Oke, maak ik (je Odido collega) wederom update met nogmaals het verzoek.

Week 3:  De aannemer geeft aan dat u de lijn niet wilt (ik ben niet gebeld of op een andere manier benaderd). Oke, maak ik (je Odido collega) wederom update met nogmaals het verzoek.

Week 4:  De aannemer geeft aan dat u de lijn niet wilt (ik ben niet gebeld of op een andere manier benaderd). Oke, maak ik (je Odido collega) wederom update met nogmaals het verzoek.

Week 5: Uw aanvraag is geannuleerd.

Schiet mij maar lek. Ik geef het op. Het lijkt wel of jullie geen nieuwe klanten willen op jullie eigen (ODF) netwerk.

Ik heb de casus inmiddels doorgegeven aan Consumentenbond rubriek Stekeligheden, wellicht dat zij verder komen in jullie bureaucratie. In ieder geval een mooi voorbeeld van hoe het duidelijk niet moet. Jullie kunnen dan wel goed getest zijn in de verbinding zelf, maar het hele proces er omheen is een groot drama.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 mei 2025
robke25 schreef:

Nou ​@Teresa van Odido , inmiddels zijn we bijna 4(!!) maanden verder sinds de initiele aanvraag, nog steeds geen streep verder.

Even een update van de afgelopen 4 weken;

Week 1: U wordt gebeld door de aannemer, kan tot 5 dagen duren

Week 2: De aannemer geeft aan dat u de lijn niet wilt (ik ben niet gebeld of op een andere manier benaderd). Oke, maak ik (je Odido collega) wederom update met nogmaals het verzoek.

Week 3:  De aannemer geeft aan dat u de lijn niet wilt (ik ben niet gebeld of op een andere manier benaderd). Oke, maak ik (je Odido collega) wederom update met nogmaals het verzoek.

Week 4:  De aannemer geeft aan dat u de lijn niet wilt (ik ben niet gebeld of op een andere manier benaderd). Oke, maak ik (je Odido collega) wederom update met nogmaals het verzoek.

Week 5: Uw aanvraag is geannuleerd.

Schiet mij maar lek. Ik geef het op. Het lijkt wel of jullie geen nieuwe klanten willen op jullie eigen (ODF) netwerk.

Ik heb de casus inmiddels doorgegeven aan Consumentenbond rubriek Stekeligheden, wellicht dat zij verder komen in jullie bureaucratie. In ieder geval een mooi voorbeeld van hoe het duidelijk niet moet. Jullie kunnen dan wel goed getest zijn in de verbinding zelf, maar het hele proces er omheen is een groot drama.

@Teresa van Odido 

@Ishana van Odido 

@Tommie van Odido 

Jullie geven t ook op begrijp ik? Gezien dat niemand meer antwoordt…..?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen