Skip to main content
Beantwoord

Guidion monteur is geweest, glasvezel nog niet operationeel

Toon eerste reactie

31 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 4 december 2024

Hey ​@mvg89, op dit moment heb ik nog geen nieuwe update. Ticket staat nog open. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 9 januari 2025

En daar is dan weer een mail van de Odido klantenservice met het bericht dat de aansluitdatum is veranderd naar 9-1-2025 (vandaag dus):

Je nieuwe installatiedatum
We hebben je een tijdje geleden laten weten dat de Guidion monteur bij je langs komt voor de installatie. De installatiedatum is veranderd en je nieuwe datum is: 09-01-2025. “

De glasvezel is overigens nog niet operationeel.

Betekent dit dat Guidion vandaag ook langskomt? Zo ja, dan weet ik van die afspraak niets af.

In mijn account heb ik wel de internetdienst toegevoegd, waar dan staat dat ik sinds vandaag klant ben en dan het maandbedrag erbij. Ik neem aan dat er nog niks wordt afgeschreven totdat de verbinding actief is (en de internetverbinding via mijn oude provider is stopgezet).

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 9 januari 2025

En daar is de volgende mail met het onderwerp “Da’s mooi, je verbinding werkt.”.

Is dit echt zo?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 10 januari 2025

Hey ​@mvg89, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en hierop lijk je volledig online te zijn. Klopt dit? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@mvg89, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en hierop lijk je volledig online te zijn. Klopt dit? 

Hi ​@Tommie van Odido , daar lijkt het inderdaad op. Een ODF monteur was toevallig in de buurt en nam even een kijkje in de meterkast, en die bevestigde ook dat alles online in. Nu kan ik eindelijk het e.e.a. gaan inregelen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4503 reacties
  • 11 januari 2025

@mvg89 Super fijn om te lezen dat je eindelijk online bent! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen