Skip to main content

Glasvezel Kralingen Rotterdam


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

79 reacties

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 4 juli 2022

Hi @michielrp, jeetje het zit niet mee! Ik heb dit gelijk aangegeven bij mijn collega's van een andere afdeling, omdat ik hoop dat ik hiermee het proces kan versnellen. Het is niet netjes dat je voor niks zit te wachten, sorry voor deze ervaring. Ik hoop dat ik (of mijn collega) je snel van een update kan voorzien. Ik ga er alles aan doen om je meer duidelijkheid te geven! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 11 juli 2022

Lisa,

Helaas weer een week verder zonder enig contact.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 12 juli 2022

Hi @michielrp, dit heb ik vanochtend gelijk doorgespeeld naar mijn collega! Mijn collega gaat opnieuw navraag doen bij Van Gelder om contact met jou op te laten nemen. Laat je het weten zodra je iets van hen verneemt? 🤞


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 19 juli 2022

En we zijn weer een week verder. Idd gebeld door je collega dat van Gelder zou gaan bellen. Helaas niks gehoord. ook geen gemiste oproepen.

 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 19 juli 2022

Hoi @michielrp,

Goed dat je het bij ons aangeeft! Dit is natuurlijk niet de gewenste situatie. We hebben nogmaals doorgegeven dat we graag een update willen zien, zodat jij weet waar je aan toe bent. We houden je net zoals de vorige keer, per telefoon op de hoogte.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 24 augustus 2022

Goedemiddag, Helaas een maand verder en nul contact. Begin zo langzamerhand wel een beetje moedeloos te worden. vorig jaar besteld en de lijn ligt nog niet eens in huis.

 


  • is een King Poster
  • 72 reacties
  • 24 augustus 2022
michielrp schreef:

Goedemiddag, Helaas een maand verder en nul contact. Begin zo langzamerhand wel een beetje moedeloos te worden. vorig jaar besteld en de lijn ligt nog niet eens in huis.

 

Ondanks dat ik de mening heb dat T-mobile zorgplicht hierin heeft omdat we klant zijn van t-mobile wil ik toch de suggestie doen ( het idee opperen) dat je zelf met desbetreffende (onder(onder) aannemer ( Van Gelder ?)contact legt om enig voortgang in de situatie te krijgen, hoe vervelend het ook klinkt

Denk dat het de snelste manier is om voortgang in de situatie te krijgen

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 24 augustus 2022

Op zich een goed plan. Ik heb alleen helaas geen gegevens. Mocht jij die hebben hoor ik het graag


  • is een King Poster
  • 72 reacties
  • 24 augustus 2022
michielrp schreef:

Op zich een goed plan. Ik heb alleen helaas geen gegevens. Mocht jij die hebben hoor ik het graag

Helaas heb ik deze gegevens niet, omdat aan deze kant van de rivier er een andere partij de taak heeft toebedeeld gekregen ( ondanks dat men allemaal geLieerd is aan vwt).

Maar ik denk dat 1 van de moderators op dit en van dit forum via een privébericht deze gegevens wel kunnen verschaffen.

 

Als ik het goed heb ( don't shoot the messenger) wordt dit ook benoemd ergens in een topic in op dit forum, maar denk dat het snelste is als 1 van de moderators hierop antwoord kan geven


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 25 augustus 2022

Hi @michielrp,

Thanks voor je update! Dit kan en mag niet de bedoeling zijn geweest, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik heb opnieuw contact opgenomen met onze Glasvezelexperts, om ervoor te zorgen dat er contact wordt opgenomen met de onderaannemer en jij de duidelijkheid krijgt die je van ons kan verwachten. Dat hoef je niet zelf te doen, maar wij dienen ervoor te zorgen dat je helemaal up-to-date bent. We gaan dit voor je na! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 25 augustus 2022

Boris dank voor je update. Ik heb zelf toch met van Gelder gesproken vanmorgen. Hoop dat het helpt van 2 kanten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 15 september 2022

Helaas weer 3 weken verder. Geen enkele reactie. niet van t-mobile of van Gelder

 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 15 september 2022

Hi @michielrp, mijn welgemeende excuses voor het uitblijven van een update. Dit is absoluut niet de bedoeling geweest en niet de afspraak die wij hebben gemaakt. Ik ben direct aan de slag gegaan om je van een update te voorzien. Deze heb ik ook gekregen vanuit de aannemer, waarbij wordt uitgegaan van een levertijd van twee maanden. Ik had je daarbij graag een fijnere update gegeven, maar momenteel zijn er nog verschillende werkzaamheden nodig om de oplevering te realiseren. Excuses voor het ongemak. Mocht je ondertussen met een vraag zitten, en dat begrijp ik goed, laat het vooral weten. Die Community staat voor je klaar! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 11 november 2022

Het is een wonder. Ze stonden gisteren onaangekondigd voor de deur. Gelukkig was mijn vrouw thuis. Het is super strak gedaan. het is super opgeleverd. 
nu wachten op de modem


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 13 november 2022

Hoi @michielrp, dit heeft lang geduurd inderdaad. Fijn om te lezen dat er nu dan eindelijk - al zij het onaangekondigd - iemand langsgekomen is voor de oplevering. Het installatiepakket zal volgende week verstuurd worden! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 18 november 2022

Hoi Jason,

ik heb nog niks ontvangen. Klopt dat?

 

michiel


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hoi @michielrp, ik zie aan deze kant dat VolkerWessels Telecom de opdracht nog niet heeft afgemeld. Het kan zijn dat er toch nog wat moet gebeuren, of dat de status simpelweg nog moet worden omgezet. Om je verder te helpen heb ik direct contact gezocht met mijn collega's van de Fiber afdeling, zij checken dit graag. Zodra ik meer weet, laat ik het jou weten!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Ben ik weer @michielrp! Ik heb inmiddels een reactie van het Fiber team. De zaak ligt inderdaad nog bij VolkerWessels Telecom. Zij updaten opleveringen om de twee weken, daar zal jij ook tussen zitten. Je hoort dus binnen deze twee weken van ons, dan sturen wij Guidion op je af voor de binnenshuis installatie. Dankjewel voor je geduld!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 november 2022

Hoi!

Mag ik ook gebruik maken van deze thread? Ik woon ook in Kralingen en wacht nog op de aansluiting. Zojuist van de lijn gekomen met Van Gelder Telecom die ik op advies van T-mobile heb gebeld. Zij gaven mij aan helemaal niets te kunnen zeggen over de planning. Kunt u mij en mijn mede vve-leden helpen?


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 29 november 2022

Hi @jkalkman, dat mag zeker! 😊 Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik wil je vragen om voor nu nog rustig af te wachten aangezien je vlak voor het weekend het abonnement hebt aangevraagd. Mijn collega’s nemen hier binnenkort contact met je over op. Weet dat je in een later stadium altijd weer aan mag kloppen en dan zorg ik dat er een status update wordt los gepeuterd. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 1 december 2022

Goedemorgen we zitten nu weer ruim 2 weken na het binnenleggen van de glasvezel. Ik zou het wel fijn vinden om dit project binnen het jaar af te ronden.(aanvraagdatum 29-12-2021)

Kunnen jullie er nog wat druk achter zetten?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @michielrp, ik snap je! De twee weken lopen tot begin volgende week, ik moet je vragen dit af te wachten. Ik zal anders opnieuw intern navraag doen over de gang van zaken bij VolkerWessels Telecom. Dank voor je geduld!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 december 2022

Hi Lisa,

Bedankt voor je reactie. Mijn abbo is een aantal maanden geleden afgesloten, een week geleden opnieuw afgesloten. Mijn buren op nr 15a1 binnen dezelfde VvE hebben nog langer geleden een abonnement afgesloten en tasten ook in het duister. Kun jij dus alsnog een status lospeuteren?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 8 december 2022

Hoi @jkalkman, ik zal aan Lisa vragen om contact op te nemen met haar contactpersonen! Ben jij inmiddels wel gebeld door onze Fiber-afdeling?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 9 december 2022
Cheyenne schreef:

Hi @michielrp, ik snap je! De twee weken lopen tot begin volgende week, ik moet je vragen dit af te wachten. Ik zal anders opnieuw intern navraag doen over de gang van zaken bij VolkerWessels Telecom. Dank voor je geduld!

Je zag het niet aankomen, maar er is wederom niks gebeurd. deadlines is niet echt jullie sterkste kant. Zeg dan niks.

Gelieve het intern na te vragen


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen