Cal Ze komen morgenochtend het glasvezel naar binnen trekken. dank voor je hulp..
Het is een wonder. Ze stonden gisteren onaangekondigd voor de deur. Gelukkig was mijn vrouw thuis. Het is super strak gedaan. het is super opgeleverd.
nu wachten op de modem
Boris dank voor je update. Ik heb zelf toch met van Gelder gesproken vanmorgen. Hoop dat het helpt van 2 kanten.
Voor volgende keer op mijn adres is het van Gelder. ben ik net achter na 2 keer een kwartier in de wacht. Ze gaan het uitzoeken.
Dank Cal. Ben net gebeld door jullie dat hij contact gaat opnemen met volker wessel om de draad naar binnen te trekken.
Hi @jkalkman, dankjewel voor de aanvulling! Ik wil je graag laten weten dat ik hiervoor heb aangeklopt bij mijn collega's met het verzoek of ze jou hierover kunnen terugbellen. Laat je het hier weten als je via die weg meer duidelijkheid hebt gekregen?
Hi @michielrp, jeetje - dat is niet het antwoord waar ik op had gehoopt! Ik heb meteen een navraag voor je gedaan en mijn collega's verzocht of ze jou kunnen bellen met een update. Dankjewel voor jouw geduld en excuses voor het uitblijven van duidelijkheid.
Goedemiddag. Is er al een update? ik kan namelijk ook niet meer inloggen bij tmobile thuis
Hi @michielrp, er is na het telefoontje een e-mail verzonden. Op dit moment hebben ze nog geen definitief antwoord hierop. Excuses voor de lange wachttijd! Weet dat ze er mee bezig zijn.
Goedemorgen weer ruim 2 weken verder. Ik heb 1 gemist telefoontje van jullie twee weken geleden. Daarna weer niks.
Hey @michielrp, allereerst bedankt voor je geduld. Excuses dat er nog geen terugkoppeling geweest is! Ik heb dit direct weer doorgezet richting ODF. Als ik hier een update over heb, hoor je het meteen. Weet dat ik hier mee aan de slag ga en hopelijk snel kan oplossen.
en weer een maand verder. geen enkele informatie.Zeer bijzonder. het lijkt of jullie geen klanten willen.Begin steeds meer te twijfelen om alles over te doen naar een andere provider. Ik was zeer tevreden over de mobiele abonnementen, maar dit gaat echt nergens over. 13 maanden geleden aangevraagd en nul informatie.
Hi @michielrp, echt mijn oprechte excuses. Naar aanleiding van de laatste actie van Lisa heb ik meteen bij dezelfde afdeling aan de bel getrokken. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen en wil echt voor extra druk zorgen aan de kant van Primevest. Ik heb hier zo goed mogelijk voor gezorgd. Mocht ik nog een update ontvangen, zal ik deze met je delen. Ontzettend bedankt voor je geduld zover!
Lisa,
Het is alweer 19 dagen geleden dat er een update zou komen. Verder nog een heugelijk feit. namelijk dat het vandaag precies een jaar geleden is dat ik de glasvezel heb aangevraagd. Helaas nog steeds geen werkend internet. Graag hoor ik of het nog zin heeft om dit door te zetten. Het lukt jullie blijkbaar niet om dit intern op te lossen.
Mochten jullie willen dat ik wacht dan reken ik op een goed voorstel aangezien ik nu al zeker 9 maanden 50 euro per maand te veel betaal aan ziggo
Hi @michielrp, mijn collega heeft na mijn verzoek meteen een nieuwe navraag eruit gezet richting ODF. Zodra hier een update op binnenkomt, dan verschijnt deze achter de schermen en kunnen we deze met je delen. Hopelijk delen ze dit heel snel.
Hi @jkalkman, ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen van mijn collega. Mijn collega heeft aangegeven dat je woont in een hoogbouw woning. De doorlooptijd van hoogbouw is een stuk langer dan die van laagbouw, doordat er toestemmingen nodig zijn vanuit de VvE / Woningbouw. Dit is de reden waarom het bij jou en jouw buren dus wat langer duurt, sorry.
Tommie dank voor de update. Hoe neem ik contact op met fiber?
Hi @michielrp, ik snap je! De twee weken lopen tot begin volgende week, ik moet je vragen dit af te wachten. Ik zal anders opnieuw intern navraag doen over de gang van zaken bij VolkerWessels Telecom. Dank voor je geduld!
Je zag het niet aankomen, maar er is wederom niks gebeurd. deadlines is niet echt jullie sterkste kant. Zeg dan niks.
Gelieve het intern na te vragen
Hoi @jkalkman, ik zal aan Lisa vragen om contact op te nemen met haar contactpersonen! Ben jij inmiddels wel gebeld door onze Fiber-afdeling?
Hi Lisa,
Bedankt voor je reactie. Mijn abbo is een aantal maanden geleden afgesloten, een week geleden opnieuw afgesloten. Mijn buren op nr 15a1 binnen dezelfde VvE hebben nog langer geleden een abonnement afgesloten en tasten ook in het duister. Kun jij dus alsnog een status lospeuteren?
Hi @michielrp, ik snap je! De twee weken lopen tot begin volgende week, ik moet je vragen dit af te wachten. Ik zal anders opnieuw intern navraag doen over de gang van zaken bij VolkerWessels Telecom. Dank voor je geduld!
Goedemorgen we zitten nu weer ruim 2 weken na het binnenleggen van de glasvezel. Ik zou het wel fijn vinden om dit project binnen het jaar af te ronden.(aanvraagdatum 29-12-2021)
Kunnen jullie er nog wat druk achter zetten?
Hi @jkalkman, dat mag zeker!
Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik wil je vragen om voor nu nog rustig af te wachten aangezien je vlak voor het weekend het abonnement hebt aangevraagd. Mijn collega’s nemen hier binnenkort contact met je over op. Weet dat je in een later stadium altijd weer aan mag kloppen en dan zorg ik dat er een status update wordt los gepeuterd.
Hoi!
Mag ik ook gebruik maken van deze thread? Ik woon ook in Kralingen en wacht nog op de aansluiting. Zojuist van de lijn gekomen met Van Gelder Telecom die ik op advies van T-mobile heb gebeld. Zij gaven mij aan helemaal niets te kunnen zeggen over de planning. Kunt u mij en mijn mede vve-leden helpen?
Hallo we zijn weer ruim een week verder. Helaas heeft van Gelder niet teruggebeld. Het vreemde is dat mijn buurman(waar de kabel tegelijk naar binnengehaald is) sinds januari internet van jullie heeft.
Zouden jullie er ajb achteraan willen gaan.
Hi @michielrp, dank voor deze update. Ik zie het inderdaad! Geen zorgen, gisteren is de netwerkbeheerder officieel aangestuurd, na het uitvoeren van bepaalde procedures. Je zult vermoedelijk vandaag of morgen van hen horen voor het maken van een afspraak. Bedankt voor je geduld tot zover!