Glasvezel Kralingen Rotterdam

  • 12 April 2022
  • 79 reacties
  • 1342 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 1

Goedemorgen we zitten nu weer ruim 2 weken na het binnenleggen van de glasvezel. Ik zou het wel fijn vinden om dit project binnen het jaar af te ronden.(aanvraagdatum 29-12-2021)

Kunnen jullie er nog wat druk achter zetten?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @michielrp, ik snap je! De twee weken lopen tot begin volgende week, ik moet je vragen dit af te wachten. Ik zal anders opnieuw intern navraag doen over de gang van zaken bij VolkerWessels Telecom. Dank voor je geduld!

Hi Lisa,

Bedankt voor je reactie. Mijn abbo is een aantal maanden geleden afgesloten, een week geleden opnieuw afgesloten. Mijn buren op nr 15a1 binnen dezelfde VvE hebben nog langer geleden een abonnement afgesloten en tasten ook in het duister. Kun jij dus alsnog een status lospeuteren?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jkalkman, ik zal aan Lisa vragen om contact op te nemen met haar contactpersonen! Ben jij inmiddels wel gebeld door onze Fiber-afdeling?

Reputatie 1

Hi @michielrp, ik snap je! De twee weken lopen tot begin volgende week, ik moet je vragen dit af te wachten. Ik zal anders opnieuw intern navraag doen over de gang van zaken bij VolkerWessels Telecom. Dank voor je geduld!

Je zag het niet aankomen, maar er is wederom niks gebeurd. deadlines is niet echt jullie sterkste kant. Zeg dan niks.

Gelieve het intern na te vragen

Reputatie 7

Hi @jkalkman, dankjewel voor de aanvulling! Ik wil je graag laten weten dat ik hiervoor heb aangeklopt bij mijn collega's met het verzoek of ze jou hierover kunnen terugbellen. Laat je het hier weten als je via die weg meer duidelijkheid hebt gekregen? 

Hi @michielrp, jeetje - dat is niet het antwoord waar ik op had gehoopt! Ik heb meteen een navraag voor je gedaan en mijn collega's verzocht of ze jou kunnen bellen met een update. Dankjewel voor jouw geduld en excuses voor het uitblijven van duidelijkheid. 

Reputatie 1

De reactie van fiber:

Goedemorgen, ik kan dit adres helaas niet terugvinden in ons systeem. *Assia

 

en nu?

Reputatie 7

Hi @michielrp, mijn collega heeft na mijn verzoek meteen een nieuwe navraag eruit gezet richting ODF. Zodra hier een update op binnenkomt, dan verschijnt deze achter de schermen en kunnen we deze met je delen. Hopelijk delen ze dit heel snel. 

Hi @jkalkman, ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen van mijn collega. Mijn collega heeft aangegeven dat je woont in een hoogbouw woning. De doorlooptijd van hoogbouw is een stuk langer dan die van laagbouw, doordat er toestemmingen nodig zijn vanuit de VvE / Woningbouw. Dit is de reden waarom het bij jou en jouw buren dus wat langer duurt, sorry. 

 

Reputatie 1

deel 2:

Ik vermoed dat een ander netwerkbeheerder uw glasvezel gaat aanleggen, wij hebben in dit deel van rotterdam geen project lopen. *Assia

Reputatie 1

Lisa,

Het is alweer 19 dagen geleden dat er een update zou komen. Verder nog een heugelijk feit. namelijk dat het vandaag precies een jaar geleden is dat ik de glasvezel heb aangevraagd. Helaas nog steeds geen werkend internet. Graag hoor ik of het nog zin heeft om dit door te zetten. Het lukt jullie blijkbaar niet om dit intern op te lossen.

Mochten jullie willen dat ik wacht dan reken ik op een goed voorstel aangezien ik nu al zeker 9 maanden 50 euro per maand te veel betaal aan ziggo

Reputatie 6
Badge +3

Hi @michielrp, echt mijn oprechte excuses. Naar aanleiding van de laatste actie van Lisa heb ik meteen bij dezelfde afdeling aan de bel getrokken. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen en wil echt voor extra druk zorgen aan de kant van Primevest. Ik heb hier zo goed mogelijk voor gezorgd. Mocht ik nog een update ontvangen, zal ik deze met je delen. Ontzettend bedankt voor je geduld zover!

Reputatie 1

en weer een maand verder. geen enkele informatie.Zeer bijzonder. het lijkt of jullie geen klanten willen.Begin steeds meer te twijfelen om alles over te doen naar een andere provider. Ik was zeer tevreden over de mobiele abonnementen, maar dit gaat echt nergens over. 13 maanden geleden aangevraagd en nul informatie.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @michielrp, allereerst bedankt voor je geduld. Excuses dat er nog geen terugkoppeling geweest is! Ik heb dit direct weer doorgezet richting ODF. Als ik hier een update over heb, hoor je het meteen. Weet dat ik hier mee aan de slag ga en hopelijk snel kan oplossen. 

Reputatie 1

Goedemorgen weer ruim 2 weken verder. Ik heb 1 gemist telefoontje van jullie twee weken geleden. Daarna weer niks.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michielrp, er is na het telefoontje een e-mail verzonden. Op dit moment hebben ze nog geen definitief antwoord hierop. Excuses voor de lange wachttijd! Weet dat ze er mee bezig zijn. 

Reputatie 7
Badge +9

@michielrp dat klopt ook, dat is Van Gelder. Je kunt hun bereiken via:  038 - 4431 429.

Daarnaast is Fiber ons interne aanspreekpunt voor onze onderaannemers, ook voor Van Gelder. Zoals je gelezen hebt in mijn vorige bericht heb ik het verzoek gedaan om je nogmaals te bereiken. Ook snap ik de frustratie volledig. Het loopt allemaal niet zoals het zou moeten en vergt veel tijd. Excuses daarvoor. Het moeilijke aan dit verhaal is dat ik op dit moment niet meer kan doen dan ik al gedaan heb, omdat het volledig in de handen ligt van de onderaannemer. Omdat er nog geen kosten zijn gemaakt kan ik die ook niet vergoeden. Wel heb ik wat naar je opgestuurd en zal waarschijnlijk begin volgende week aankomen!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michielrp, je zit precies in het gebied van Volkers Wessels Telecom, had ik meteen moeten zien! Ik heb navraag gedaan bij VWT, zij gaan contact met je opnemen en hopelijk hebben zij een concrete update hierover. 

Reputatie 1

Hallo we zijn weer ruim een week verder. Helaas heeft van Gelder niet teruggebeld. Het vreemde is dat mijn buurman(waar de kabel tegelijk naar binnengehaald is) sinds januari internet van jullie heeft.

 

Zouden jullie er ajb achteraan willen gaan.

Reputatie 1

Tommie naar aanleiding van je aanvraag. Heeft een collega van je contact opgenomen. Ze zou contact opnemen met Volker wessel. Helaas niks meer gehoord. Het vreemde is dat mijn buren waar de glasvezel op hetzelfde moment is aangelegd. sinds begin januari internet van jullie hebben.

 

Reputatie 7
Badge +16

We gaan erachteraan @michielrp. Ik hoop maandagmiddag met een update te kunnen komen! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michielrp, dat is inderdaad een beetje gek!

Wat je eventueel zou kunnen doen is contact opnemen met VWT, dit kan via: 0881860444 van maandag tot en met vrijdag: 08.00 - 17.00. Wellicht kunnen zij meer toelichting geven over de oplevering.

Reputatie 1

Tommie dank.

Ik ben weer een stap verder. Ik heb op aanraden van jullie helpdesk mijn order gecanceld en opnieuw een order gemaakt. Hierna ging het vrij snel. Modem etc waren na een week binnen. De installateur is gisterochtend geweest heeft alles aangesloten, maar er is blijkbaar geen signaal op de kabel die ons huis binnenkomt. Er zou een netwerkspecialist naar moeten kijken en die zou me bellen. Hebben jullie enig idee hoelang het duurt voordat deze persoon er is?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @michielrp, ik heb nog een keer aan de mouw van Fiber getrokken. Hopelijk kunnen zij wat meer duidelijkheid geven over de oplevering. Ze gaan contact met je opzoeken!

Reputatie 1

nou ben benieuwd. Dat is denk ik de 5de keer dat ze dit zouden doen.

Reputatie 1

Goedemiddag. Is er al een update? ik kan namelijk ook niet meer inloggen bij tmobile thuis