Goedemorgen Jason, helaas niks gehoord vorige week. We is er iemand bij mij voor de deur al het glasvezel op elkaar aan het aansluiten. Alles zou hierna moeten werken. Ik hoop dat ze snel contact met me opnemen
Kleine UPDATE @michielrp: waarschijnlijk word je dinsdag of woensdag gebeld door de Fiber-afdeling met meer informatie en een update. Ik hoop van ganse harte dat er nu eindelijk wat geconcretiseerd kan worden. Voor nu: een heel mooi weekend toegewenst!
Heren, Helaas nog geen telefoontje. Door jullie inzet leek het snel te gaan, maar nu stokt het weer. Hou jullie op de hoogte
Goedemorgen @michielrp, ik heb jouw case ingediend bij de uitvoerder zodat er nu echt eens grondig naar gekeken kan worden. Ook heb ik gevraagd om zo snel mogelijk een terugkoppeling met update te geven aan je zodat je ergens duidelijkheid over hebt. We wachten nu al lang genoeg zonder enige vorm van informatie. Daar kunnen mijn collega’s in dit topic overigens niets aan doen, daar het al eerder geëscaleerd is geweest - jammer genoeg nog zonder resultaat. Ik zal je op de hoogte houden en probeer hier veel vaart achter te zetten.
Lisa. We zijn weer een maand verder en uiteindelijk bijna 6 maanden na mijn aanvraag bij jullie. Zou je kunnen checken wat de status is.
Michiel
Hi @michielrp, graag wil ik je laten weten dat ik weer heb aangeklopt bij mijn collega's met het verzoek of zij al een concrete update kunnen delen die ik aan je door kan geven! Ik zie namelijk nog geen update terug achter de schermen. Mijn collega gaf aan dat dit nog wel even kan duren, maar dat hij niet weet hoe lang. Hoe graag ik je ook had willen voorzien van duidelijkheid, is het voor nu dus echt een kwestie van afwachten. Excuses hiervoor!
Hoi @MaZZie, inmiddels ben ik meer voor je te weten gekomen en het blijkt dat de lokale wijkcentrale door wateroverlast pas eind maart in gebruik kon worden genomen. Hierdoor heeft de uitrol van de wijkcentrale naar de woningen vertraging opgelopen. Inmiddels kunnen wij weer op volle sterkte aan de slag en ik vermoed dat je onze aannemer de komende weken veel in jouw omgeving zal tegenkomen. Zodra wij bij jou in de buurt komen nemen wij zeker contact met je op. Wij zullen ervoor zorgen dat de glasvezelverbinding werkt als een zonnetje!
Hi @michielrp, ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een reactie! Ik heb aangeklopt bij een andere afdeling die hopelijk inhoudelijk een update met mij kan delen, zodat ik die hier kan plaatsen. Zodra ik iets hoor, dan laat ik het aan je weten!
Hoi @MaZZie, goed dat je het nagaat, ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik heb al onze systemen afgespeurd, alleen kreeg ik geen duidelijk beeld over de huidige situatie. Hierom heb ik net als Lisa navraag voor je opgestart en ik vermoed hier binnenkort antwoord op te krijgen. Mogelijk wordt je hier nog over gebeld door de afdeling die over glasvezelopleveringen gaat, maar anders zal ik zeker bij je erop terugkomen.
Hoe dan ook ga ik dit voor je ophelderen!
Zelfde vraag maar dan vanuit Noordhoven, Zoetermeer. 2 Maanden gelezen is er glasvezel in de straat gekomen. Er is een schouwing geweest zo een 1,5 maand geleden. Daarna niets meer vernomen.
Hi @michielrp, allereerst: welkom op de Community! Super dat je hier een topic hebt aangemaakt. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen om te zien of ik je van meer duidelijkheid kan voorzien, want ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Zelf zie ik niet direct een concrete status terug die ik met je kan delen, dus ik heb aangeklopt bij één van mijn collega's voor een update. Zodra ik hier een reactie op heb gekregen, dan koppel ik die hier aan je terug. Ik hoop dat ik je snel kan verblijden met goed nieuws!
Super leuk om te lezen dat ook jij graag over wilt gaan op Glasvezel @Michel_1970! En tof om te zien hoe goed jij in jouw eigen topic al verder bent geholpen.
Goedemiddag, Helaas een maand verder en nul contact. Begin zo langzamerhand wel een beetje moedeloos te worden. vorig jaar besteld en de lijn ligt nog niet eens in huis.
Ondanks dat ik de mening heb dat T-mobile zorgplicht hierin heeft omdat we klant zijn van t-mobile wil ik toch de suggestie doen ( het idee opperen) dat je zelf met desbetreffende (onder(onder) aannemer ( Van Gelder ?)contact legt om enig voortgang in de situatie te krijgen, hoe vervelend het ook klinkt
Denk dat het de snelste manier is om voortgang in de situatie te krijgen
Hoi @michielrp, ik zie aan deze kant dat VolkerWessels Telecom de opdracht nog niet heeft afgemeld. Het kan zijn dat er toch nog wat moet gebeuren, of dat de status simpelweg nog moet worden omgezet. Om je verder te helpen heb ik direct contact gezocht met mijn collega's van de Fiber afdeling, zij checken dit graag. Zodra ik meer weet, laat ik het jou weten!
Hoi Jason,
ik heb nog niks ontvangen. Klopt dat?
michiel
Hoi @michielrp , vanmorgen toevallig ook een post geplaatst met het verzoek hoe te handelen zodra de glasvezelkabel onder de tegels ligt. Hier (aan de andere kant van Rdam) zijn ze bij ons in de wijk ook begonnen. Ben benieuwd op de reacties van de moderators naar jouw vraag.
Hi @michielrp, mijn welgemeende excuses voor het uitblijven van een update. Dit is absoluut niet de bedoeling geweest en niet de afspraak die wij hebben gemaakt. Ik ben direct aan de slag gegaan om je van een update te voorzien. Deze heb ik ook gekregen vanuit de aannemer, waarbij wordt uitgegaan van een levertijd van twee maanden. Ik had je daarbij graag een fijnere update gegeven, maar momenteel zijn er nog verschillende werkzaamheden nodig om de oplevering te realiseren. Excuses voor het ongemak. Mocht je ondertussen met een vraag zitten, en dat begrijp ik goed, laat het vooral weten. Die Community staat voor je klaar!
Helaas weer 3 weken verder. Geen enkele reactie. niet van t-mobile of van Gelder
Hi @michielrp,
Thanks voor je update! Dit kan en mag niet de bedoeling zijn geweest, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik heb opnieuw contact opgenomen met onze Glasvezelexperts, om ervoor te zorgen dat er contact wordt opgenomen met de onderaannemer en jij de duidelijkheid krijgt die je van ons kan verwachten. Dat hoef je niet zelf te doen, maar wij dienen ervoor te zorgen dat je helemaal up-to-date bent. We gaan dit voor je na!
Op zich een goed plan. Ik heb alleen helaas geen gegevens. Mocht jij die hebben hoor ik het graag
Helaas heb ik deze gegevens niet, omdat aan deze kant van de rivier er een andere partij de taak heeft toebedeeld gekregen ( ondanks dat men allemaal geLieerd is aan vwt).
Maar ik denk dat 1 van de moderators op dit en van dit forum via een privébericht deze gegevens wel kunnen verschaffen.
Als ik het goed heb ( don't shoot the messenger) wordt dit ook benoemd ergens in een topic in op dit forum, maar denk dat het snelste is als 1 van de moderators hierop antwoord kan geven
Op zich een goed plan. Ik heb alleen helaas geen gegevens. Mocht jij die hebben hoor ik het graag
Ben ik weer @michielrp! Ik heb inmiddels een reactie van het Fiber team. De zaak ligt inderdaad nog bij VolkerWessels Telecom. Zij updaten opleveringen om de twee weken, daar zal jij ook tussen zitten. Je hoort dus binnen deze twee weken van ons, dan sturen wij Guidion op je af voor de binnenshuis installatie. Dankjewel voor je geduld!
Goedemiddag, Helaas een maand verder en nul contact. Begin zo langzamerhand wel een beetje moedeloos te worden. vorig jaar besteld en de lijn ligt nog niet eens in huis.
Hoi @michielrp,
Goed dat je het bij ons aangeeft! Dit is natuurlijk niet de gewenste situatie. We hebben nogmaals doorgegeven dat we graag een update willen zien, zodat jij weet waar je aan toe bent. We houden je net zoals de vorige keer, per telefoon op de hoogte.
En we zijn weer een week verder. Idd gebeld door je collega dat van Gelder zou gaan bellen. Helaas niks gehoord. ook geen gemiste oproepen.
Hi @michielrp, dit heb ik vanochtend gelijk doorgespeeld naar mijn collega! Mijn collega gaat opnieuw navraag doen bij Van Gelder om contact met jou op te laten nemen. Laat je het weten zodra je iets van hen verneemt? 🤞