Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb op 29-12-21 glasvezel aangevraagd. Uiteindelijk is het eind jan begin feb bij ons in de straat gelegd, maar dat is nu zo langzamerhand ook alweer 2 maanden geleden. Wanneer kan je de afspraak om het aan te sluiten verwachten?

Michiel

Hi @michielrp, dank voor deze update. Ik zie het inderdaad! Geen zorgen, gisteren is de netwerkbeheerder officieel aangestuurd, na het uitvoeren van bepaalde procedures. Je zult vermoedelijk vandaag of morgen van hen horen voor het maken van een afspraak. Bedankt voor je geduld tot zover!


Tommie dank.

Ik ben weer een stap verder. Ik heb op aanraden van jullie helpdesk mijn order gecanceld en opnieuw een order gemaakt. Hierna ging het vrij snel. Modem etc waren na een week binnen. De installateur is gisterochtend geweest heeft alles aangesloten, maar er is blijkbaar geen signaal op de kabel die ons huis binnenkomt. Er zou een netwerkspecialist naar moeten kijken en die zou me bellen. Hebben jullie enig idee hoelang het duurt voordat deze persoon er is?

 


@michielrp dat klopt ook, dat is Van Gelder. Je kunt hun bereiken via:  038 - 4431 429.

Daarnaast is Fiber ons interne aanspreekpunt voor onze onderaannemers, ook voor Van Gelder. Zoals je gelezen hebt in mijn vorige bericht heb ik het verzoek gedaan om je nogmaals te bereiken. Ook snap ik de frustratie volledig. Het loopt allemaal niet zoals het zou moeten en vergt veel tijd. Excuses daarvoor. Het moeilijke aan dit verhaal is dat ik op dit moment niet meer kan doen dan ik al gedaan heb, omdat het volledig in de handen ligt van de onderaannemer. Omdat er nog geen kosten zijn gemaakt kan ik die ook niet vergoeden. Wel heb ik wat naar je opgestuurd en zal waarschijnlijk begin volgende week aankomen!


Fiber geeft voor de 2e keer(had ze al een keer gemaild op jullie aanraden) dat ze de glasvezel in deze wijk niet doen.

Ik zou je willen vragen hier met wat meer urgentie van jullie uit mee om te gaan. Ik heb nu met een 5 tal bedrijven contact gehad op jullie aanraden. In het totaal heeft me dit al zeker 2 uur van mijn tijd gekost en het heeft niks opgeleverd.

Ik heb bij jullie besteld op 29-12-2021. Het is nu 3-5-2023 en ik mag zelf achter een oplossing aan. Ondanks dat alles al tot in mijn meterkast aangesloten is en mijn buurman die tegelijk is aangesloten (7 maanden geleden) alweer bijna 6 maanden internet heeft van jullie.

Ik ben al zeker 15 jaar tevreden klant bij jullie voor onze mobiele telefoons. Dit loopt altijd prima, maar zoals het proces met Tmobile Thuis loopt is echt beschamend. Met opmerkingen zoals je kan zelf onze onderaannemer bellen kan ik niet zoveel meer. Ik heb bij jullie een contract afgesloten en reken erop dat jullie je kant van het contract ook op korte termijn jullie kant van het contract op order brengen.

Ik ga er van uit dat jullie nu op zeer korte termijn met een oplossing komen om dit op te lossen en een passende vergoeding voor de gelede schade(tijd, huidig abonnement bij Ziggo etc).


@michielrp dat is inderdaad niet zo handig. Ik heb ze nog een keer een e-mail gestuurd. Je kan zo ook zelf bereiken via de website van Fiber.


Tommie ik ben inderdaad gebeld door een collega van je, maar zat in een bespreking. Heb hem gevraagd om met half uur terug te bellen. Dit was geen probleem. Maar je raad het al. Niks meer gehoord. Zou je er nog een keer achteraan kunnen gaan? Dank


nou ben benieuwd. Dat is denk ik de 5de keer dat ze dit zouden doen.


Hoi @michielrp, ik heb nog een keer aan de mouw van Fiber getrokken. Hopelijk kunnen zij wat meer duidelijkheid geven over de oplevering. Ze gaan contact met je opzoeken!


We gaan erachteraan @michielrp. Ik hoop maandagmiddag met een update te kunnen komen! 


Hallo we zijn weer ruim een week verder. Helaas heeft van Gelder niet teruggebeld. Het vreemde is dat mijn buurman(waar de kabel tegelijk naar binnengehaald is) sinds januari internet van jullie heeft.

 

Zouden jullie er ajb achteraan willen gaan.


Voor volgende keer op mijn adres is het van Gelder. ben ik net achter na 2 keer een kwartier in de wacht. Ze gaan het uitzoeken.

 


Hi @michielrp, dat is inderdaad een beetje gek!

Wat je eventueel zou kunnen doen is contact opnemen met VWT, dit kan via: 0881860444 van maandag tot en met vrijdag: 08.00 - 17.00. Wellicht kunnen zij meer toelichting geven over de oplevering.


Tommie naar aanleiding van je aanvraag. Heeft een collega van je contact opgenomen. Ze zou contact opnemen met Volker wessel. Helaas niks meer gehoord. Het vreemde is dat mijn buren waar de glasvezel op hetzelfde moment is aangelegd. sinds begin januari internet van jullie hebben.

 


Hi @michielrp, je zit precies in het gebied van Volkers Wessels Telecom, had ik meteen moeten zien! Ik heb navraag gedaan bij VWT, zij gaan contact met je opnemen en hopelijk hebben zij een concrete update hierover. 


deel 2:

Ik vermoed dat een ander netwerkbeheerder uw glasvezel gaat aanleggen, wij hebben in dit deel van rotterdam geen project lopen. *Assia


De reactie van fiber:

Goedemorgen, ik kan dit adres helaas niet terugvinden in ons systeem. *Assia

 

en nu?


@michielrp dat kan via de website van Fiber, de link is klikbaar!


Tommie dank voor de update. Hoe neem ik contact op met fiber?

 


Hi @michielrp, geen zorgen! Je bestelling staat nog steeds goed in ons systeem! Ik heb nog geen nieuwe update over de situatie. Voor een tussentijdse update kan je conact opnemen met Fiber. 


het lijkt of mijn hele bestelling eruit is. Zie alleen mijn mobiele abonnement nog.

 


Goedemiddag. Is er al een update? ik kan namelijk ook niet meer inloggen bij tmobile thuis

 

 


Hi @michielrp, er is na het telefoontje een e-mail verzonden. Op dit moment hebben ze nog geen definitief antwoord hierop. Excuses voor de lange wachttijd! Weet dat ze er mee bezig zijn. 


Goedemorgen weer ruim 2 weken verder. Ik heb 1 gemist telefoontje van jullie twee weken geleden. Daarna weer niks.


Hey @michielrp, allereerst bedankt voor je geduld. Excuses dat er nog geen terugkoppeling geweest is! Ik heb dit direct weer doorgezet richting ODF. Als ik hier een update over heb, hoor je het meteen. Weet dat ik hier mee aan de slag ga en hopelijk snel kan oplossen. 


en weer een maand verder. geen enkele informatie.Zeer bijzonder. het lijkt of jullie geen klanten willen.Begin steeds meer te twijfelen om alles over te doen naar een andere provider. Ik was zeer tevreden over de mobiele abonnementen, maar dit gaat echt nergens over. 13 maanden geleden aangevraagd en nul informatie.