Glasvezel Kralingen Rotterdam

  • 12 April 2022
  • 79 reacties
  • 1429 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 7

Hi @michielrp, ik heel erg gehoopt op een update dat je inmiddels was gebeld! Excuses hiervoor en fijn dat je dit hier laat weten. Fingers crossed dat je heel snel wat hoort. Ik heb in ieder geval achter de schermen aangegeven of de druk hiervoor opgevoerd kan worden. 

Reputatie 1

uiteindelijk op 23 juni gebeld voor een afspraak in de morgen van 1 juli. Heb aangegeven dat het “schietapparaat mee moesten nemen”. Hier wist mevrouw Salli van Alpha Glasvezeltechniek niks vanaf, dus de opzichter zou me bellen. niet gebeurd. Ook heb ik nog teruggesms op de bevestigingsms dat ze echt aan het schietapparaat moesten denken. Uiteindelijk zat ik vrijdagochtend te wachten. Alpha gebeld om 1000uu. Half uurtje later teruggebeld.

Nee dat klopt meneer er staat tussen 14:00 en 19:00 in de computer. Vervolgens heb ik haar gevraagd hoe ik dat had moeten weten. Daar kwam geen antwoord op. Uiteindelijk kwam er om om 1630 een monteur die bij mijn buurman gekeken heeft(die ook wacht op aansluiten). Daarna zou hij het schietapparaat gaan halen. Zoals je wellicht al ziet aankomen niks meer van de beste man vernomen.

Ben heel benieuwd of we ooit nog een glasvezel aansluiting krijgen en ondertussen blijven de kosten bij Ziggo maar doorlopen.

Reputatie 7

Hi @michielrp, jeetje het zit niet mee! Ik heb dit gelijk aangegeven bij mijn collega's van een andere afdeling, omdat ik hoop dat ik hiermee het proces kan versnellen. Het is niet netjes dat je voor niks zit te wachten, sorry voor deze ervaring. Ik hoop dat ik (of mijn collega) je snel van een update kan voorzien. Ik ga er alles aan doen om je meer duidelijkheid te geven! 

Reputatie 1

Lisa,

Helaas weer een week verder zonder enig contact.