Skip to main content
Beantwoord

ziggo sport activering

  • 20 september 2023
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Gisteren heb ik ziggo sport aangevraagd maar het is nog niet geactiveerd. 

Hoe lang duurt dit normaal?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @Deisler, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Je aanvraag liep niet door omdat er geen 06 nummer bij ons bekend was op je Internet + TV abonnement. Deze heb ik toegevoegd en je bestelling laten doorlopen. Je kunt nu genieten van Ziggo Sport! 

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14045 reacties
  • Antwoord
  • 20 september 2023

Hey @Deisler, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Je aanvraag liep niet door omdat er geen 06 nummer bij ons bekend was op je Internet + TV abonnement. Deze heb ik toegevoegd en je bestelling laten doorlopen. Je kunt nu genieten van Ziggo Sport! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2023

ziggo sport totaal gisteren aangevraagd maar zie het niet op zenders TV box. Ik denk het moet zender 160 worden? . Hoe lang duurt het? Ben T-mobile klant TV nu Odido. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14045 reacties
  • 25 oktober 2023

Hey @Martijn V, welkom op onze Community!

Het is niet handig dat je je telefoonnummer als gebruikersnaam hebt. Ik heb deze direct voor je aangepast. Ook heb ik een blik geworpen op je order, deze liep niet door omdat er geen 06 nummer bij ons bekend was. Deze heb ik nu toegevoegd en de order handmatig doorgezet. Je kunt nu genieten van Ziggo Sport Totaal! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen