Skip to main content

Hoi allemaal,

Heb alles bij Odido, van mobiele telefoon abonnementen tot Odido thuis.

Ik zag nu een aanbieding voorbij komen voor Canal+ voor je Smart tv zonder kastje oid.

Op jaarbasis bespaar ik dan 35 euro vergeleken met Odido tv en heb meer zenders en films incl ESPN Compleet.

Ik twijfel heel erg, aangezien ik ook echt niet weet wat ik van Canal+ kan verwachten qua kwaliteit etc...…

Dilemma's 😉

@SvP83 Hoi

Ik gebruik ook Canal+ naast Odido TV.

De rede is dat Odido TV maar op 4 apparaten kan. (We hebben meer TV,s)

En ESPN en opname pakket wat ik bij Odido had heb ik ingeruild voor Canal+.

Onder de streep betaal ik niks meer.

Het antwoord op Uw vraag.

Probeer eerst Canal+ (1e week gratis).

Bevalt het zeg dan pas Odido TV op.

Je kunt de 2 TV diensten eerst naast elkaar gebruiken.

En kijken of het wat is.

 

 


@SvP83  Canal+ is alleen TV, dus geen Internet.

Odido heeft ook een app voor je smart TV zonder kastje.

Dat gebruiken wij hier al ruim een jaar naar tevredenheid.

 

 


@SvP83  Canal+ is alleen TV, dus geen Internet.

Odido heeft ook een app voor je smart TV zonder kastje.

Dat gebruiken wij hier al ruim een jaar naar tevredenheid.

 

 

Maar dan ben je niet goedkoper uit zag ik?

Op jaarbasis bespaar je 35 euro met Canal+ tv.

Ik heb alleen geen idee of ik dan mijn klantvoordeel verlies op het internet,  anders schiet ik mijzelf alsnog in de voet.... 😉


@SvP83 Je hebt nu alles in één van Odido? Dan wil je alleen TV opzeggen en die bij Canal+ nemen.

Dan raak je de korting van alles in één kwijt. TV kost bij Odido 15 euro per maand, dat kost het ook bij Canal+. Dus dan ben je uiteindelijk duurder uit lijkt me.

 


@SvP83 Je hebt nu alles in één van Odido? Dan wil je alleen TV opzeggen en die bij Canal+ nemen.

Dan raak je de korting van alles in één kwijt. TV kost bij Odido 15 euro per maand, dat kost het ook bij Canal+. Dus dan ben je uiteindelijk duurder uit lijkt me.

 

Il betaal €17.83 voor Odido tv, maar heb alles in 1 afgesloten in 2020..... Dus ik betaal nu teveel?

Totaal: €48.50


Dat ligt eraan wat er allemaal in je abo zit. Ik heb ook alles in één sinds 2015, met vaste telefoon erbij en betaal €57,42

Voor TV is dat ook €17,83 Klantvoordeel is €5,- die ben je dan kwijt als je TV eruit haalt, dus kost TV je nu €12,83

Dit is denk ik hoe het werkt.


Dat ligt eraan wat er allemaal in je abo zit. Ik heb ook alles in één sinds 2015, met vaste telefoon erbij en betaal €57,42

Voor TV is dat ook €17,83 Klantvoordeel is €5,- die ben je dan kwijt als je TV eruit haalt, dus kost TV je nu €12,83

Dit is denk ik hoe het werkt.

Kan iemand dit bevestigen?

Want mocht dit waar zijn, dan heeft het geen zin om alleen met tv over te stappen naar Canal+.....


Hoi @SvP83, logische vraag, ik geef je graag meer duidelijkheid! Voor de € 5 Klantvoordeel korting heb je enkel en alleen Internet én een Odido of Ben Mobiel abonnement nodig. TV is dus niet vereist. Wél weet ik zeker dat je nog een stuk goedkoper uit bent middels een verlenging. Voor een verlenging doen wij je graag een persoonlijk aanbod via het nummer 0800-0092. Wij zijn bereikbaar tot 20:00.

Daarnaast kan je ook nog overwegen op je TV Box op te zeggen. Voor een TV abonnement zonder TV Box betaal je namelijk slechts € 12,50 waardoor de prijs weer een stuk aantrekkelijker wordt ten opzichte van Canal Digitaal. Je kan bij ons namelijk ook TV kijken via de Odido Smart-tv App.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt. Voor nu wens ik je nog veel succes toe met je keuze! 🙂


Hoi Cal,

Bedankt voor je antwoord!

Ik neem aan dat die €12.50 niet voor mij geldt,  aangezien mijn tvbox al gratis was? (Zie screenshot)

Voor de rest ga ik dus met een verlenging goedkoper uit zijn dan wat ik nu betaal per maand? (Zie screenshot)

Alvast heel erg bedankt!

 


Hoi @SvP83, ook jij kan genieten van het € 12,50 TV Box-loze TV Abonnement. Dit type abonnement hebben we geïntroduceerd nadat je al klant bij ons bent en daarom kunnen wij je niet automatisch overzetten op dit nieuwe TV Abonnement. Wanneer je jouw TV Box opzegt via je Mijn Odido account zal je TV Abonnement wel overgezet worden op de nieuwe variant waardoor je € 12,50 zal gaan betalen. 

Het valt mij nu wel op dat je nog op een oud, goedkoop Internetabonnement zit waardoor een verlenging niet aantrekkelijk is. Bij een verlenging moet je namelijk over op de nieuwe varianten en omdat de netwerkbeheerder in jouw regio de prijzen voor ons flink omhoog heeft gegooid, zou een nieuwe abonnementsvorm voor jouw regio ook een stuk duurder zijn.

Ik weet wel zeker dat je van het TV Box-loze TV Abonnement kan genieten! 


Hoi @Cal van Odido

Heb net de tv app van Odido getest en moet zeggen dat die app op de tv echt een dikke prima is! 😃

Dus nog even voor de zekerheid:

Dus als ik het goed begrijp en mijn tvkastje opzeg dan ga ik van €17.83 naar €12.50 per maand?

Gr. Sander

 

 


Door inflatiecorrectie zit jouw TV abonnement nu op € 17.83 en je hebt nog een actie lopen voor de gratis TV Box. De kosten zullen hier niet wijzigen @SvP83


@Tommie van Odido  Dat is wel een heel ander bericht dan jouw collega @Cal van Odido 

Dus m.a.w. is Canal+ dan goedkoper per maand voor tv.....?

En even voor de zekerheid:

Als ik tv stop bij jullie en alleen nog jullie internet behoud icm met 2 mobiele telefoonabonnementen behoud ik mijn €30.67 voor internet?


@SvP83 

Hou er ook rekening mee hoe Canal+ werkt.

En dat je geen Discovery zenders meer hebt.

Let hierbij ook op dat je nog een oud abonnement hebt.

Als je TV op zal zeggen je helemaal niet meer TV kan nemen en je een duurdere abonnement moet nemen.

Maar dit laatste kunnen ze van Odido vertellen of dit zo is.

Daar kan ik als mede klant niet in kijken.

 

 

 


@SvP83

Hou er ook rekening mee hoe Canal+ werkt.

En dat je geen Discovery zenders meer hebt.

 

 

 

 

 

 @peter-keetfm  Ga ook zeker een proefabonnement nemen voor 7 dagen om Canal+ uit te proberen, mocht ik voor deze optie kiezen. (Wat zou er anders aan moeten zijn? Nu heb je juist zender ESPN 1 tm 4 gratis?)

Wat betreft Discovery maakt mij niks uit, kijk toch amper tv op de belangrijke dingen na 😉

 

 


@SvP83

Hou er ook rekening mee hoe Canal+ werkt.

En dat je geen Discovery zenders meer hebt.

 

 

 

 

 

 @peter-keetfm  Ga ook zeker een proefabonnement nemen voor 7 dagen om Canal+ uit te proberen, mocht ik voor deze optie kiezen. (Wat zou er anders aan moeten zijn? Nu heb je juist zender ESPN 1 tm 4 gratis?)

Wat betreft Discovery maakt mij niks uit, kijk toch amper tv op de belangrijke dingen na 😉

 

 

Precies eest proberen.

Ik vindt het bedienen van de app niet prettig. (Kan persoonlijk zijn)

Hoofdzakelijk gebruik ik de Odido TV app.

Maar voor opname en ESPN Canal+.

 

 


@peter-keetfm 

Opnemen zie ik niet? (Klik link)


@SvP83 

Ik kan het ook niet zo snel vinden op hun site.

Screenshot dan maar.

 


@peter-keetfm 

Dat is wel ideaal dat je kan opnemen! Zit dat standaard in die €14,95?


Ik betaal dat i.d.d.

Abonnement heb ik al een tijdje.

Let wel op dat opnemen varieert per zender hoe lang deze in de cloud opgeslagen blijft.

Maar dat is bij Odido ook zo.

Heeft iets met afspraken te maken.

 


@SvP83 

Ik zie nu dat bij de RTL zenders opname niet meer kan.

 

 


@peter-keetfm   Beeldkwaliteit ook net zo goed als Odido of merk je veel verschil?


@Tommie van Odido  Dat is wel een heel ander bericht dan jouw collega @Cal van Odido 

Dus m.a.w. is Canal+ dan goedkoper per maand voor tv.....?

En even voor de zekerheid:

Als ik tv stop bij jullie en alleen nog jullie internet behoud icm met 2 mobiele telefoonabonnementen behoud ik mijn €30.67 voor internet?

@Tommie van Odido @Cal van Odido 

Kunnen jullie mij dit bevestigen of ontkennen 😉 zodat ik een beslissing kan nemen?

Dank alvast!

 

 


@Tommie van Odido @Cal van Odido 

Kunnen jullie antwoord geven op mijn vraag?


Hoi @SvP83, excuses voor de eerdere verwarring, ik helder het graag helemaal voor je op! Tommie en ik hebben rond de tafel gezeten en ik kan je dubbel en dwars bevestigen dat je zou kunnen genieten van het  €12,50 per maand TV Abonnement als je de TV Box uit het abonnement haalt. Je abonnement zou dan € 43,17 bedragen. Mocht je TV helemaal uit je abonnement willen halen, dan betaal je inderdaad € 30,67 voor het internet inclusief de € 5 van het Klantvoordeel. Je kan je TV Abonnement wijzigen door de TV Box of het gehele abonnement op te zeggen in je Mijn Odido account: Mijn Odido TV.

Ik kan hiermee zwart op wit dit verhaal bevestigen. Mocht je toch nog ergens mee zitten, geef het gerust aan en ik schiet je heel graag te hulp! 😄

 


Reageer