Raymen85 schreef:
Wij hebben sinds een paar dagen dat bij het aanzetten van de tv in de woonkamer elke keer om het klantnummer en pincode wordt gevraagd. Dit is ineens uit het niets. Nooit last van gehad.
Wat ik heb geprobeerd:
- app volledig verwijderd van tv
- tv geheel van de stroom gehaald
- Tv als apparaat volledig verwijderd uit de app
wie o wie heeft het zelfde probleem en weet de oplossing. Het wordt nu wel heel erg vervelend.
op de andere geregistreerde apparaten boven hebben we geen problemen. (Media kast en Chromecast)
Raymen85 schreef:
Wij hebben sinds een paar dagen dat bij het aanzetten van de tv in de woonkamer elke keer om het klantnummer en pincode wordt gevraagd. Dit is ineens uit het niets. Nooit last van gehad.
Wat ik heb geprobeerd:
wie o wie heeft het zelfde probleem en weet de oplossing. Het wordt nu wel heel erg vervelend.
op de andere geregistreerde apparaten boven hebben we geen problemen. (Media kast en Chromecast)
Raymen85 schreef:
Wat ik heb geprobeerd:
Bij elkaar al enige weken dezelfde klachten / het begon met alleen de pincode opnieuw invoeren /
Nu moet de TV-App verwijderd worden en opnieuw worden geïnstalleerd + KlntNr en Pincode invoeren
En dat iedere keer als de TV wordt aangezet > meerdere malen per dag > wie oh wie of wat heeft dat
veroorzaakt …. A.S. maandag heb ik een afspraak met Odido dat ik terug gebeld gaat worden ….
Ben echt benieuwd wat dat gaat opleveren ….