Hallo,
Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!
Hallo,
Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!
Ik heb mijn huidige tvbox opgezegd en teruggestuurd op 14 mei. Ik zou graag de nieuwe Mediabox willen ontvangen. Ik hoopte dat ik deze via de website kon aanvragen, maar dat gaat niet. Graag ontvang ik de nieuwe mediabox
Hoi
Hi
Hey
Hallo,
kan ik ook mijn TV box omwisselen voor een mediabox?
Hoi
Beste,
Hey Demi,
Super,
Hallo,
Graag zou ik ook de oude TV box omruilen voor de mediabox voordat mijn vrouw de afstandsbediening door de tv gooit…….
Mvg
Ronald Raijmakers
Hi
Hi
Mede namens mijn vrouw, van harte bedankt.
Godenavond, graag zou ik mijn oude T-Mobile TV-box willen omruilen voor een Odido Mediabox.
Komt voor de bakker
Hoi Team Odido, hoop dat dit topic nog gelezen wordt. Ik zou graag ook mijn huidige (oude) tv box willen omruilen voor een nieuwe Mediabox. Mag ik ook op de lijst?
Hi
Dat kan zeker. Ik heb de TV Box omgeruild voor de Mediabox. Je ontvangt hier spoedig een bericht over en zodra de Mediabox is verzonden kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier.
Komt voor de bakker
Goedemiddag,
Is er al enig zicht op wanneer de Mediaboxen weer voorradig zullen zijn ?
We hebben de verzendorder vanmiddag doorgezet
Beste Odido,
Is het mogelijk dat wij onze oude TVboxen kunnen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ton
Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀
Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀
Hoi Teresa,
We hebben de nieuwe boxen ontvangen en geïnstalleerd. Werkt top.
Bedankt voor de snelle service!
Met vriendelijke groet, Ton
Hoi Odido,
Graag zou ik mijn T-mobile mediabox willen omruilen voor de nieuwe 4k box zodat ik weer Viaplay en Netflix kan kijken op mijn not-so-smart tv, zouden jullie dit aub voor mij kunnen regelen?
Bij voorbaat dank,
Bas V
Hoi
Best Odido,
Wij willen ook graag onze oude tv box omruilen. Kunnen jullie dat regelen?
mvg,
karlok
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.