De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
NPOstart app werkt niet op nieuwe glasvezel aansluiting
Beste antwoord door Martin41
Moderator edit:
Hi
Ik heb nóg beter nieuws voor jullie. Eén van mijn collega's is razendsnel en heeft zojuist een aanpassing verricht achter de schermen om te checken of het issue hiermee verdwenen is. Zouden jullie kunnen kijken of jullie nu van de eerder genoemde problemen af zijn? Wat goed is om te weten, is dat de aanpassing verloren gaat wanneer het modem wordt herstart. Ik raad dus aan om het modem niet van de stroom te halen. Laten jullie dit aan mij weten? Thanks! 🤞
Beste
Zojuist gecontroleerd en dat werkt inderdaad!
Ik neem aan dat jullie deze aanpassing ook permanent gaan maken, zodat dit later niet per ongeluk verloren gaat als de modem wel een keer herstart moet worden?
Bedankt voor de hulp in ieder geval.
Groeten Martin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.