De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Hallo,
Ik heb thuis precies hetzelfde probleem met een Samsung TV, de NPO app en T-Mobile thuis.
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?
Is of komt er eventueel een handleiding beschikbaar zo dat we dit zelf kunnen oplossen?
Ik heb de fix toegepast :)
Hi
Ik zie dat je EasyMesh hebt uit staan in het modem. Deze moet aanstaan wil het Wifi punt draadloos verbinding maken met het modem.
Als je wilt kan ik het weer voor je aanzetten. 2.4Ghz en 5Ghz worden dan ook weer samengevoegd tot 1 naam.
Hi
Hi
Hai
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de fix toe kunnen passen? Dank alvast.
Fix staat erop!
Hij doet het, thanks!
Hi
Ik heb de fix bij jullie doorgevoerd.
Hi Sven-TMT,
zou je voor mij ook de fix kunnen uitvoeren?
Alvast bedankt!
Nut
Hi
Ik heb de fix voor je uitgevoerd!
Fijn weekend!
Done!
Fix is toegepast.
Fix staat erop
Hi
Hi
- Als modem zonder stroom komt dient de fix dan opnieuw geïnstalleerd te worden?
Nee deze fix definitief en blijft werken bij een reboot/factory reset.
- Als er een update/upgrade komt van de Firmware op de modem dient dan de fix op modem ook opnieuw te gebeuren?
Nee deze fix definitief en blijft werken bij een firmware upgrade
- Is dit ook van toepassing op de Zyxel T50 modellen?
Nee, Alleen voor de T54, T50 hebben dit specifieke probleem niet.
En het werkt weer
Bedankt voor de snelle actie, topservice!
Hi
Hi
Hai
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de fix toe kunnen passen? Dank alvast.
Hi
Hi
Hai
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de fix toe kunnen passen? Dank alvast.
Fix staat erop!
Dank voor al de reacties en tips. Ook bij het item over de Tidal app. Ik laat dit NPO item vooralsnog even rusten. Het kost te veel aandacht. Het beeld van tv en apps is aanzienlijk verbeterd en de wifi is snel en stabiel. Die ‘zegeningen’ laat ik nu even vooropstaan.
Het werkte gisteren zonder problemen! Dank. Fingers crossed voor vandaag.
dank voor jullie snelle (re)actie.
Hey T-mobile,
Bij ons werkt het dus ook niet, kan de fix toegepast worden svp?
Alvast bedankt,
Jesse
Done, fix staat erop
Dit probleem had ik eerder ook, na het veranderen van de dns op de router was het probleem opgelost.
Daar word ik heel blij van
Hi
Hi
Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden.
De app werkt bij ons weer helemaal naar behoren, Super bedankt voor het helpen en fijn dat het zo snel is opgelost :)
Ook goed om te lezen dat de fix binnenkort voor iedereen wordt uitgerold.
Hi
Hi
De NPOstart app werkt niet op mijn Samsung TV. Ik hoor graag als je collega's de fix hebben doorgevoerd.
Hi All,
De fix is bij alle bestaande T54 klanten uitgerold. Alle nieuwe klanten krijgen de fix automatisch geinstalleerd in de op volgende nacht(en) nadat het modem is geinstalleed. Het is dus niet meer nodig om te vragen voor de fix.
Top gedaan Sven, ontzettend bedankt!
Hi
Dezelfde melding als Martin41:
NPOstart app werkt niet op nieuwe glasvezel aansluiting | T-Mobile Community
Hi
Ook heb ik nog meer goed nieuws: mijn collega heeft aangegeven dat de permanente fix nu is doorgevoerd. Voor iedereen bij wie de fix al werkte, heeft mijn collega dit aangepast naar de blijvende fix. Hierdoor hadden jullie heel eventjes geen internet. Het modem kan vanaf nu dus weer zonder problemen worden herstart, want de fix blijft dan gewoon behouden.
Hi
Super bedankt! De NPO app werkt :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.