Beantwoord
Netflix op Smart TV werkt niet
Sinds we zijn overgestapt op Tmobile zijn alle apps van onze smart tv verdwenen en kunnen we geen Netflix kijken op de Smart tv. Er komt, na het doorlopen van diverse menu's, de melding dat we contact op moeten nemen met de internet provider, omdat die iets blokkeert. Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice, dan krijg ik de meldling dat alles naar behoren werkt, dujs dat zij verder niets voor mij kan betekenen! Hoe kan ik dit oplossen?
Kan toch niet zo zijn dat ik geen Netflix meer kan kijken op mijn TV via T Mobile? Dan wil ik van het contract af, maar dat kan ook niet zomaar, dat kost weer geld! Maar alles met toch gewoon werken?
Kan toch niet zo zijn dat ik geen Netflix meer kan kijken op mijn TV via T Mobile? Dan wil ik van het contract af, maar dat kan ook niet zomaar, dat kost weer geld! Maar alles met toch gewoon werken?
Beste antwoord door Chantal75
Het probleem is opgelost! Het bleek te maken te hebben met de Orbi Netgear die wij gebruiken om een wifi netwerk te creëren. Deze blokkeerde bepaalde dingen, er waren ook mails waarop we bijvoorbeeld niet konden doorklikken, dit was over zogauw we deze er tussenuit haalden was dit opgelost! Maar bedankt oor het meedenken. Kunnen we toch gewoon bij T Mobile blijven😉
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.