Sinds enkele dagen loopt het geluid en beeld niet meer synchroon op Veronica, zowel bij live kijken als bij terugkijken via begin gemist. Alle andere zenders geven geen probleem.
Er is niets veranderd verder in de hardware of software. Ik heb de tv box al een keer gereset maar dat maakt niks uit.
Wat zou ik nog kunnen proberen om het probleem op te lossen?
Beste antwoord door Kylan
Cal van Odido schreef:
Hi @Kylan, @fsiebrand77, & @Paximadia, wellicht is het jullie van het weekend al opgevallen maar inmiddels is het geluid weer goed gestemd! Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen dan raad ik aan om de TV Box kort van het stroom af te halen.
Voor nu wens ik jullie heel veel kijk- maar vooral ook luisterplezier toe! 😁
Minimaal twee voorbeelden van het programma, datum en tijd waarop de sync van de zender niet goed loopt. → Altijd bij alle programma's. Als je echt voorbeelden moet hebben, dinsdag 14 februari 22.25 The Tribute - Battle of the Bands en woensdag 15 februari 00:04 Veronica Offside
Gelden deze voorbeelden zowel voor Live TV als Terug Kijken? → Ja allebei
Loopt het geluid achter op het beeld of is het andersom? → Geluid loopt voor op beeld dacht ik
Ontzettend bedankt beide! Ik heb dit intern meteen doorgegeven bij het TV team. Mochten er tussendoor nog andere voorbeelden zijn over andere zenders (bijvoorbeeld NPO2), dan hoor ik het graag. Verder hou ik jullie op de hoogte van de gang van zaken. Dank voor het geduld!
Dank voor het doorgeven @Paximadia! Mocht jij ook de voorbeelden kunnen aanleveren hoe ik ze in dit topic heb gevraagd, graag. Hoe meer informatie, hoe beter. Het TV team gaat ermee aan de slag!
Hoi @Kylan, @fsiebrand77, & @Paximadia, bedankt voor jullie waardevolle voorbeelden, dat waarderen wij zeer! 😃 Inmiddels heeft het TV team een onderzoek geopend en een aantal derden benaderd waaronder de leverancier van de TV stream. Wij gaan snel verder met ze om de tafel zitten om tot een adequate oplossing te komen. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd, hier gaan wij voor jullie achteraan!
Hi @Kylan, @fsiebrand77, & @Paximadia, wellicht is het jullie van het weekend al opgevallen maar inmiddels is het geluid weer goed gestemd! Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen dan raad ik aan om de TV Box kort van het stroom af te halen.
Hier ook Veronica een drama, alle uitzendingen. Kan er een snelle en goede oplossing komen, ik krijg het alleen goed als het geluid op de entone ingesteld staat op stereo. Alsof de dolby codecs niet goed zijn of iets dergelijks.
Hi @Kylan, @Paximadia, @GMP, @pjobse, goed dat jullie dit aankaarten! Hebben jullie nog wat informatie voor mij?
Werkt het geluid zonder externe audio apparatuur wel?
Werkt het geluid zonder externe audio apparatuur wel?
op welke datum en op welk tijdstip begon dit euvel?
Hoor graag van jullie terug!
Hi Tommie, ik gebruik geen externe apparatuur. Het gaat bij mij gewoon simpel allemaal via de TV. Ik constateerde het probleem voor het eerst weer op op 10 maart. om 19:20 bij Two And A Half Men. Ik neem ze altijd op en de dag ervoor ging het nog goed. Ik hoop dat je hieraan voldoende hebt?
Daarnaast heb ik nu ook regelmatig dat het geluid van mijn box compleet weg is. Dan moet ik het hele zooitje opnieuw opstarten, alsof de HDMI doorgifte niet goed is ofzo. Mijn andere externe bronnen werken wel allemaal gewoon op dat moment.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.