Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile TV app, Apple TV, LG C1


Toon eerste reactie
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

34 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 37 reacties
  • 17 december 2021
Lisa schreef:

Hi @Henk2021, ik had echt heel graag gelezen dat jij heel blij was met het gebruik van de App! Dankjewel dat jij zo helder aangeeft dat dit jij geen verbetering hebt opgemerkt. Zojuist heb ik je in het onderste topic van een antwoord voorzien: 

Media is niet beschikbaar

Wij willen er alles aan doen om de App zo goed mogelijk te laten werken, dus mijn collega's gaan hard aan de bak om deze feedback te verwerken! Mocht jij nog andere punten hebben, laat die dan zeker weten. Ik geef heel graag alles door aan mijn collega's, zodat jij met veel plezier van de App gebruikt kunt maken!

Gisteravond meerdere keren ‘vastlopers’ van de app. Mijn huisgenoten willen over op NLZIET omdat dit wel werkt. Pffff


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 23 december 2021

Hi @Henk2021, ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat jij momenteel niet tevreden bent! Ik hoop echt dat ik in het nieuwe jaar met je kan delen aan welke punten er is gewerkt en kunnen jij en jouw huisgenoten de App weer met plezier gebruiken. Zoals ik eerder aangaf: laat het gerust weten als er tot die tijd nog extra punten bijkomen, want ik blijf alle feedback doorzetten naar mijn collega's! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 37 reacties
  • 23 december 2021
Lisa schreef:

Hi @Henk2021, ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat jij momenteel niet tevreden bent! Ik hoop echt dat ik in het nieuwe jaar met je kan delen aan welke punten er is gewerkt en kunnen jij en jouw huisgenoten de App weer met plezier gebruiken. Zoals ik eerder aangaf: laat het gerust weten als er tot die tijd nog extra punten bijkomen, want ik blijf alle feedback doorzetten naar mijn collega's! 

Dank voor je begrip. Er zijn natuurlijk wel belangrijkere dingen in de wereld dan een app die het niet helemaal optimaal doet. Alles relatief he.
Hopelijk in januari verbetering… Fijne dagen!

 

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 37 reacties
  • 8 februari 2022
Henk2021 schreef:
Lisa schreef:

Hi @Henk2021, ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat jij momenteel niet tevreden bent! Ik hoop echt dat ik in het nieuwe jaar met je kan delen aan welke punten er is gewerkt en kunnen jij en jouw huisgenoten de App weer met plezier gebruiken. Zoals ik eerder aangaf: laat het gerust weten als er tot die tijd nog extra punten bijkomen, want ik blijf alle feedback doorzetten naar mijn collega's! 

Dank voor je begrip. Er zijn natuurlijk wel belangrijkere dingen in de wereld dan een app die het niet helemaal optimaal doet. Alles relatief he.
Hopelijk in januari verbetering… Fijne dagen!

 

 

Hallo,

Was even nieuwsgierig of er al zicht is op een nieuwe update van de T-Mobile Apple TV app. 
 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 10 februari 2022

Hi @Henk2021, tof dat je dit checkt! Ik ga dit morgen voor je navragen bij de tv meeting. Dan hoop ik je hier meer over te kunnen vertellen! 💪


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 11 februari 2022

Hi @Henk2021, zoals ik gisteren aangaf heb ik dit punt direct voor jou nagevraagd vandaag! Mijn collega die hierover gaat geniet momenteel van een lang weekend vrij, dus ik kom hier volgende week bij je op terug. Als je ook nog een ander punt hebt, laat het dan gerust weten. Dan check ik dat ook graag voor je!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 37 reacties
  • 11 februari 2022
Lisa schreef:

Hi @Henk2021, zoals ik gisteren aangaf heb ik dit punt direct voor jou nagevraagd vandaag! Mijn collega die hierover gaat geniet momenteel van een lang weekend vrij, dus ik kom hier volgende week bij je op terug. Als je ook nog een ander punt hebt, laat het dan gerust weten. Dan check ik dat ook graag voor je!

Bedankt alvast!


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 18 februari 2022

Hi @Henk2021, zoals je weet heb ik onlangs nagevraagd bij één van mijn collega's wanneer er een nieuwe update voor TV Anywhere op Apple TV volgt! Ik heb te horen gekregen dat er op korte termijn geen update aan komt. Sorry, want ik had je graag iets anders doorgegeven. De feedback die ik eerder voor jou heb doorgezet, ligt er nog steeds om meegenomen te worden, maar dit neemt nog een langere tijd in beslag. Zodra er een nieuwe update aan komt, dan laat ik dat zeker aan je weten! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 37 reacties
  • 20 februari 2022
Lisa schreef:

Hi @Henk2021, zoals je weet heb ik onlangs nagevraagd bij één van mijn collega's wanneer er een nieuwe update voor TV Anywhere op Apple TV volgt! Ik heb te horen gekregen dat er op korte termijn geen update aan komt. Sorry, want ik had je graag iets anders doorgegeven. De feedback die ik eerder voor jou heb doorgezet, ligt er nog steeds om meegenomen te worden, maar dit neemt nog een langere tijd in beslag. Zodra er een nieuwe update aan komt, dan laat ik dat zeker aan je weten! 

Hallo @Lisa,

Bedankt voor het navragen. Aan jou inzet en communicatie heeft het zeker niet gelegen.
De beeldkwaliteit en het geluid van de stream van de TMobile TV app op de Apple TV vinden mijn huisgenoten en ik onvoldoende en te duur.

Daarnaast duren update’s  van de app veel te lang en toekomstige app verwachtingen worden niet gedeeld (inhoud en planning) met de klant. Reden voor ons om TMobile TV app via de AppleTV te verlaten en op te zeggen. Inmiddels via NLZIET veel beter beeld en geluid, tegen lagere kosten. 
 

 

 

 

 

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen