Skip to main content

RTL, SBS6, Veronica zwart beeld via de TV app


Toon eerste reactie

97 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 24 september 2024

Die is inderdaad wel handig ja @Phoentje, kan je hem via deze link downloaden? https://we.tl/t-Korocsg2n3


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 24 september 2024

@Tommie van Odido 

 

Gelukt , benieuwd of je iets ziet, hier de logfile 

 

https://we.tl/t-kytCtCG1v3


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 25 september 2024

Dank voor alle moeite @Phoentje, ik zet het logbestand door naar de technische dienst. Hopelijk kunnen ze er wat mee! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 26 september 2024

Hey @Phoentje, welke firmware versie van de app heb je? 


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 26 september 2024

@Tommie van Odido van de Odido app? De apk die je mij hebt gegeven 🤪


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 26 september 2024

Van de app op je tv @Phoentje, is dat dus 2.0.4450?

Kan je eens kijken of je de versie 2.0.4477 kunt downloaden?


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 26 september 2024

@Tommie van Odido klopt. Dit is 2.0.4450

heb hem net verwijderd en de laatste versie 2.0.4477 geïnstalleerd 

maar volgens mij is die 4450 de apk versie ?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 27 september 2024

Dat klopt ja, is het met 2.0.4477 opgelost al of niet @Phoentje? We kregen wat gehoor dat deze update het had opgelost. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 1 oktober 2024

Dit is de nieuwste versie @Phoentjehttps://we.tl/t-GPKWtJcZKj. Kan je die testen? 


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 1 oktober 2024

Hi @Tommie van Odido in 4477 met mediatunnerling ingeschakeld lijkt het al een stuk stabieler!

 

is deze nieuwe versie iets met een bugoplossing in die WeTransfer link ?


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 1 oktober 2024

Wat mij betreft is de 2.0.4477 niet de oplossing. De Philips TV geeft zonder de optie “media tunneling” aan te zetten nog steeds hetzelfde resultaat als oudere versies; zwart beeld bij de commerciële zenders.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 1 oktober 2024

De WeTransfer link bevat een APK met versie 2.0.4655 @Phoentje


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 oktober 2024

Beste Tommie ik heb u een pm gestuurd. Als u tijd heeft zou ik het waarderen als u kunt antwoorden, 

Heel erg bedankt alvast.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 2 oktober 2024

Hey @Phoentje, zou je die APK in de WeTransfer link op je tv kunnen installeren? Hopelijk zit daar de oplossing in! 


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 2 oktober 2024

@Tommie van Odido ik ga hem proberen want dat mediatunneling aanzetten in de vorige editie geeft ook vreemd gedrag, af en toen een zwart beeld met geluid en dan alsnog na wachten beeld.

Ik ga hem vanavond even proberen.


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 2 oktober 2024

Helaas zwart beeld. @Tommie van Odido 

heb de log bijgevoegd.

 

de app is ook wezenlijk anders , hij is op te roepen via m’n tv vanuit een snelmenu maar staat ook niet meer tussen de apps 

 

https://we.tl/t-Pi5EdLb7z9


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 3 oktober 2024

Dankje voor de feedback @Phoentje, ik koppel dit meteen terug aan het team! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 3 oktober 2024

Sorry @Phoentje, dus NPO 1, 2, 3 wel weer en de rest zwart of alle zenders zwart? 


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 3 oktober 2024

@Tommie van Odido klopt dit betreft alle zenders op NPO123 na. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 3 oktober 2024

Thanks @Phoentje, het is zojuist weer doorgezet naar de leverancier. Hopelijk kunnen ze iets vinden om dit op te lossen. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 3 oktober 2024

Ik heb nog een lastige vraag @Phoentje, hopelijk is het niet te veel gevraagd maar het helpt ons enorm!

Zou je een bugreport kunnen uitdraaien via de adb bugreport commando? 

 

Hier staat uitgelegd hoe dat moet:

HowTo: Enable Android Developer Options on Philips TV | Coding with Titans (codetitans.pl)

 

Zou je kunnen zappen tijdens het loggen?


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 3 oktober 2024

Komt goed , is geen rocket science voor me gelukkig 🍀 


  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 3 oktober 2024

Hi Tommy en Phoentje,

Bedankt voor jullie niet aflatende hulp om dit probleem op te lossen. Dit log dingen zijn te ingewikkeld voor mij ;)

Groet,

 

Ruud


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 14 oktober 2024

Was het nog gelukt @Phoentje?  


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 12 november 2024

Hi @Daniel Kers, @Ruud Schagen, @Phoentje, @Mitchl66, @Ralphk37, @waterstof81 & @Luke the Duke, hoe staat het ervoor met dit issue van de Philips tv in combinatie met de Smart Tv app? Als het nog steeds aanwezig is, en niemand de logs kan aanleveren, is er iemand van jullie in staat om een monteur te ontvangen die de eventuele logs ophaalt? Zo ja, dan hoor ik het graag, dan kunnen we het gaan oplossen!      


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen