Skip to main content

RTL, SBS6, Veronica zwart beeld via de TV app


Toon eerste reactie

97 reacties

  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 12 november 2024

Hi Tommie,

Helaas is het probleem er nog steeds.

Ik ben niet technisch genoeg om de logs te produceren.

Maar een monteur is van harte welkom.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ruud


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 12 november 2024

Hi @Tommie van Odido de problemen zijn er nog wel maar heb helaas nog geen tijd gehad ivm werk om er naar te kijken… ik ga het oppakken maar ben daarnaast ook bereid om iemand te ontvangen indien dit extra informatie kan opleveren voor het oplossen van dit probleem. Ik ga kijken of het deze week nog lukt!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 12 november 2024

Hey @Ruud Schagen, bedankt voor het meewerken, zodra ik meer informatie heb over een monteur laat ik het je weten!

Geeft niks @Phoentje, het helpt ons alleen maar als jij de logs kunt aanleveren, dus daar zijn we erg dankbaar voor. Als je tijd zou hebben dan waarderen we dat enorm! 


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 12 november 2024

@Tommie van Odido 

ik heb zojuist mediatunneling uitgezet, daarna heb ik bugreport laten draaien. In dit geval zijn de zenders 1 2 3 zichtbaar, de zenders er na zijn zwart. Laat me even weten of ik nog iets kan testen voor je.

https://we.tl/t-ShcCZB6969


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 13 november 2024

Heel erg bedankt @Phoentje! Ik zet het door naar de technische dienst. Als er nog iets is wat je kunt testen dan kom ik wel bij je in de lucht.  


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 13 november 2024

  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 13 november 2024

@Tommie van Odido  Done, ik heb de nieuwe APK geïnstalleerd. Ik krijg het probleem tot nu toe nog NIET gereproduceerd. Dat is natuurlijk al goed nieuws, maar ik blijf me best doen om het stuk te krijgen haha.

Ik heb wel al even een bugreport gedraaid. Wellicht zien ze daar al dingen in terug die ze willen zien tov de oudere reports?

Heb nu de adb.exe bugreport gedraaid. Is dat voldoende of heb je die andere logs ook nodig?

https://we.tl/t-w7CyEhgp92


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 14 november 2024

Nogmaals bedankt ​@Phoentje, ik heb het doorgezet naar de leveranciers, nu mogen zij aan het werk! 


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 14 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Nogmaals bedankt ​@Phoentje, ik heb het doorgezet naar de leveranciers, nu mogen zij aan het werk! 

Helemaal goed. We wachten af! Zodra ik weer hinder ondervind van de zwarte beelden met geluid zal ik direct een logging starten zodat we ook dit info in de nieuwe versie van de app hebben.


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 18 november 2024

@Tommie van Odido bedankt voor je bloemetje!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 19 november 2024

Geen dank, jij vooral bedankt voor de hulp ​@Phoentje. Is het zwarte beeld nog niet weer voorgekomen toevallig of is het al te reproduceren?


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 19 november 2024

@Tommie van Odido  Geen probleem! Ik doe het natuurlijk ook deels voor mijn eigen ergenissen maar gelukkig ook voor een aantal anderen met het zelfde type hardware. (grappig dat je mn adres kon achterhalen ;D :D )

Ik heb het zwarte beeld tot op heden niet kunnen reproduceren. Wel heb ik een aantal keren bij “terugspoelen” van een livezender gehad dat de volledig app lijkt te crashen. Ik probeer er achter te komen wanneer dit zich voordoet. Wellicht kan ik daar wel een logging voor aanzetten? Indien dit zo is hoor ik graag welke dit moet wezen.

Is er nog iets uit de logfiles gekomen trouwens zover jij weet?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 19 november 2024

Het kan zijn dat het terugspoelen ook in onze productie versie speelt. Daar zou dan nog naar gekeken moeten worden ​@Phoentje. Dit is nog een onofficiële versie en kunnen wat fouten nog bevatten. Het gaat vooral nu om het zwarte beeld! 


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 19 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Het kan zijn dat het terugspoelen ook in onze productie versie speelt. Daar zou dan nog naar gekeken moeten worden ​@Phoentje. Dit is nog een onofficiële versie en kunnen wat fouten nog bevatten. Het gaat vooral nu om het zwarte beeld! 

Eens, één ding tegelijk. Ik zal focus leggen op zwart beeld. Tot op heden heb ik dit nog niet gehad. Dit kon ik normaliter echt wel heel snel reproduceren hoor!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 19 november 2024

Ja daarom ​@Phoentje! We hebben de leverancier nu gevraagd om een nieuwe versie te leveren gebasseerd op deze APK. Als we die binnen hebben zal je deze dan weer willen testen? Dan kunnen we met die versie gaan testen en hopelijk lost dat een hele boel op! 


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 19 november 2024

Keep me posted !


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 10 december 2024

@Tommie van Odido 

heb inmiddels de normale app weer geinstalleerd. De apk is dusdanig instabiel dat knoppen op de remote heel divers reageren en de app eigenlijk niet fijn meer wordt om te gebruiken. 

Helaas moest ik wel mijn TV volledig resetten naar factory settings. 

Dit ter info. :)


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 11 december 2024

Thanks voor de heads-up ​@Phoentje, we werken momenteel aan de nieuwe versie! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 23 januari 2025

Hey allemaal, de nieuwe update, versie 2.0.5036, staat voor iedereen klaar. Zouden jullie de app willen updaten en controleren of alles nu goed werkt? Als er dingen zijn wat nog niet goed werkt, laat het dan vooral weten. Ik koppel dit dat meteen terug met het TV-team!


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 23 januari 2025

@Tommie van Odido , bedankt voor de update. Ga hem zo gelijk testen. Hoop dat de andere bugs die in de beta zaten ook zijn opgepakt!

Kom zsm met een verslag ;-)


  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 23 januari 2025

@Tommie van Odido ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter blijf ik versie 2.0.4672 krijgen?


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 25 januari 2025

Hoihoi ​@Phoentje, goed dat je dit aangeeft, ik denk graag met je mee! Heb je wel de Open test versie gedownload? De normale productie versie is namelijk nog niet up-to-date met de nieuwe versie. Je kan versie 2.0.5036 aanvragen via de instructies in dit topic: Open testing Android TV: nieuwe vormgeving Odido TV | Odido community. Laat je weten of het hiermee lukt om de nieuwe versie te bemachtigen en of het top in orde werkt? 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen