Skip to main content

Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame


Toon eerste reactie

208 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 23 januari 2024

Als ik een update heb @Marvin36, dan laat ik het weten! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 27 januari 2024

@Tommie van Odido is de samsung firmware inmiddels getest? Werkt hij daarop? Enige update wanneer deze update word uitgerold? Vraag het misschien veel maar hoop dat het snel is opgelost aangezien dit al 2,5 maand zo is.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 29 januari 2024

Als het goed is hebben we een nieuwe versie van Samsung ontvangen @Marvin36. Deze zal nu getest moeten worden. Hopelijk hebben we deze week meer antwoorden! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 29 januari 2024

Oke top! Laat vrijdag maar weten wat de status ervan is! @Tommie van Odido 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 31 januari 2024

Will do @Marvin36


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 2 februari 2024

Hey @Marvin36, daar ben ik dan. Nog geen update in het openstaande ticket, dus ik ben naar het TV-team gelopen maar jammer genoeg was de desbetreffende persoon die dit moet testen niet aanwezig. Hij is maandag weer aan het werk. Hopelijk kan hij ons dan wat meer vertellen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 5 februari 2024

@Tommie van Odido heb je al een update van het tv team?


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 5 februari 2024

Zou leuk zijn als tv team wat kan vertellen over de update. 
wil wel testen.

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 6 februari 2024

Er is nog geen update voor zover ik kan zien; @Tommie van Odido wellicht heb jij inmiddels wat kunnen losweken? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 7 februari 2024

@Tommie van Odido Is er al iets meer bekend? Zitten inmiddels al in februari. Hoop dat de firmware van samsung het probleem oplost.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Marvin36, Tommie heeft vandaag navraag gedaan maar er is nog geen reactie. Hij zal het in de gaten houden, ik vermoed dat er morgen minimaal een reactie komt vanuit de juiste afdeling. Ontzettend bedankt voor je geduld!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 februari 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @Marvin36, Tommie heeft vandaag navraag gedaan maar er is nog geen reactie. Hij zal het in de gaten houden, ik vermoed dat er morgen minimaal een reactie komt vanuit de juiste afdeling. Ontzettend bedankt voor je geduld!

Hi, ik zit met hetzelfde probleem. Dus graag een oplossing!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 9 februari 2024

@Tommie van Odido heb niks meer van je gehoord en we zijn een week verder kun je een update geven?


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 11 februari 2024

Hi @Marvin36 momenteel hebben we nog geen nieuwe update. Er wordt een nieuwe versie getest, maar ik kan niet zien wanneer de plandatum hiervoor is. Zodra we in ieder geval meer weten, houden we jullie op de hoogte. Ik heb in ieder geval nu ook weer een navraag uitgezet bij ons tv team.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 13 februari 2024

@Tommie van Odido is er al wat meer bekend? Wanneer word er een nieuwe app update voor odido uitgerold?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 14 februari 2024

Hey @Marvin36, ik ben bang dat het nog wel een tijdje zal duren. Zoals Demi ook al aangeeft hebben we nog geen plandatum hiervoor. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 14 februari 2024

Ooh lekker verhaal dan moet deze maand volledig gaan betalen voor tv. Kunnen jullie de tv niet uitzetten aangezien ik toch niet kan kijken? Als ik het doe word hij pas in augustus stopgezet. Maarja als jullie de diensten niet via een app kunnen leveren waarom moet ik er dan voor betalen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 14 februari 2024

Of eventueel korting op de rekening? Tot ik weer kan kijken?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 14 februari 2024

Zit Samsung niet te wachten dan dat jullie hun firmware gaat testen? Nu is er ineens geen plandatum meer. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 15 februari 2024

Hey @Marvin36, zodra het opgelost is zal ik de gehele periode voor je vergoeden. Dit zal dan worden verrekend op een volgende factuur in de toekomst. Hiervoor dient het wel opgelost te zijn, dan heb ik namelijk een volledige periode. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 15 februari 2024

Oke top! Dan spreken we het zo af. Zou jij mij als er meer bekend is een update kunnen sturen. Dan reageer ik vanaf nu wat minder.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 16 februari 2024

Als ik een update heb dan zal ik het laten weten @Marvin36, komt goed! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 22 februari 2024

@Tommie van Odido Vandaag was er een nieuwe update voor de app beschikbaar. Helaas lost dit het probleem nog niet op nog steeds een zwart scherm. Ik wou dit even doorgeven. Is het nu wachten op een update van jullie of een firmware update van Samsung? Zijn er nog updates op dit gebied aangezien de app wel geupdate is.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 23 februari 2024

@Marvin36 Er is inderdaad een update geweest. Voor de Samsung modellen uit 2018 is dit teruggedraaid, zodat we de bugs gelijk kunnen oplossen.

Mocht je geen gebruik maken van een model uit 2018 en wel problemen ervaren. Wil je deze vragen dan voor mij beantwoorden? Ik zet dit dan direct door naar ons TV Team! 

  • Welke problemen ervaar je met de Odido TV App?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Wat is het merk van de TV (type, model en bouwjaar)?
  • Wat is het besturingssysteem van de TV? Je kunt dit vinden bij de instellingen van de TV.
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd?

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 23 februari 2024

@Teresa van Odido nee dat is mijn probleem niet zie eerdere berichten voor alles wat je vraagt ik heb een 2023 the frame model en blijf daar zwart scherm houden kan de app openen maar gelijk zwart scherm. Als het goed is was het tv team al hiermee bezig met samsung. Maar de vraag was meer ligt het aan de firmware van samsung of aan de app? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen