Skip to main content
Beantwoord

Alléén maar gedoe?

• 14 juni 2025
  • 9 reacties
  • 192 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Gisteren Klik & Klaar gekocht in de winkel en waar mij werd verteld dat het binnen een kwartier geregeld zou zijn, loop ik alléén maar tegen problemen aan.

• De router maakt geen verbinding. Als ik de foutmelding opzoek, krijg ik de informatie over dat de simkaart niet geactiveerd is.
  • Wanneer ik de simkaart wil activeren, krijg ik een foutmelding over dat dit niet mogelijk is.
  • Als ik in mijn account mijn abbonnement wil koppelen, krijg ik de melding dat ik geen product kan koppelen.
  • Ik heb contact gehad met de klantenservice. Die geven aan dat ik geen contract heb. Die info kreeg ik ongeveer een kwartier nadat ik de mail met mijn contract ontving.
  • Er zijn geen gegevens bekend over mijn adresgegevens, terwijl er in mijn contract (dat blijkbaar niet bestaat) precies dezelfde postcode staat.

Dit is voor mij nogal wat gedoe. Iemand die mij kan helpen? 

Beste antwoord door JarJar

Kuul schreef:

Wat wel opvalt is dat de bovenste en onderste leds op de modem groen zijn en de twee in het midden blauw. Met de prepaidkaart die ik bij de odido shop kreeg  waren de leds allemaal groen.

Dat is de beste combinatie van de leds die je nu hebt! Dat de twee in het midden blauw zijn betekend dat er nu een 5G verbinding is met een goede signaal sterkte.

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22206 reacties
  • 14 juni 2025

Hallo ​@DaanJ1995 

Je kan weer even langs de winkel kunnen gaan om te vragen waarom er niks bekend is of anders kun je alle privé velden invullen in je community profiel zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • 1 reactie
  • 14 juni 2025

Hey ​@Waqqas, danku! Hoe kan ik nu de aandacht van een moderator trekken? Ik heb wat privégegevens toegevoegd namelijk.

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 14 juni 2025

Hetzelfde hier, er is een algemene storing voor nieuwe Klik&Klaar abonnement. De router/modem maakt geen verbinding met mobiele netwerk 5G (of 4G enz.) omdat de nieuwe simkaart nog niet in het systeem geregistreerd kan worden ..
Ben terug naar de winkel gegaan en ze zeiden dat op dit moment een storing is. Ik kreeg tijdelijk een vervangende prepaidkaart met 40 GB internet tegoed erin. Die werkt in dezelfde router/modem.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9638 reacties
  • 14 juni 2025
DaanJ1995 schreef:

Hey ​@Waqqas, danku! Hoe kan ik nu de aandacht van een moderator trekken? Ik heb wat privégegevens toegevoegd namelijk.

Dit is geen chat met de klantenservice.  Het beste kun je teruggaan naar de winkel. Moderators kijken mee op dit klant helpt.klant forum, maar dat gebeurd op volgorde van binnenkomst tussen de 24 dn 48 uur.

• 1 reactie
  • 14 juni 2025

Hier ook hetzelfde, gister gekocht met de vraag of ik het direct zou werken en nog steeds geen verbinding. Klantenservice stuurde me naar de winkel en de winkel zegt weer dat dat niet nodig was. Uiteindelijk hoor ik dat ze geen idee hebben wanneer dit opgelost kan worden. Top dit

• 1 reactie
  • 14 juni 2025

Hier ook precies hetzelfde. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan vertellen hoe lang dit nog duurt. Ik begreep bovendien van iemand bij de klantenservice dat dit veel vaker gebeurt op vrijdagen, en dat ze in zijn algemeenheid moeten zeggen dat het tot twee dagen kan duren totdat het abonnement geactiveerd wordt. Terwijl ze adverteren met 'binnen 15 minuten'. Ik vind het misleiding van de consument! 

Na veel gedoe en lang wachten ook uiteindelijk een vervangende prepaid kaart gekregen, maar die bleek het ook niet te doen. Toen nóg maar een keer terug naar de winkel...  als ik dit had geweten, had ik nooit voor Odido gekozen! 

• 1 reactie
  • 14 juni 2025

Hier hetzelfde! Gister besteld vandaag opgehaald met veel haast omdat ik een bedrijf heb en het internet niet werkte! Thuis snel aangesloten volgens de app en ja hoor geen internet! Gebeld met de helpdesk en hetzelfde riedeltje “geen bestaande gegevens kan de kaart niet activeren blablabla” ik heb dit juist besteld vanwege de snelle service en nou zit ik nogsteeds met niks ik ben er evht helemaal klaar mee!

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 14 juni 2025
Kuul schreef:

Hetzelfde hier, er is een algemene storing voor nieuwe Klik&Klaar abonnement. De router/modem maakt geen verbinding met mobiele netwerk 5G (of 4G enz.) omdat de nieuwe simkaart nog niet in het systeem geregistreerd kan worden ..
Ben terug naar de winkel gegaan en ze zeiden dat op dit moment een storing is. Ik kreeg tijdelijk een vervangende prepaidkaart met 40 GB internet tegoed erin. Die werkt in dezelfde router/modem.

Bij mij lijkt het nu opgelost te zijn, ik heb nu internet:

Wat wel opvalt is dat de bovenste en onderste leds op de modem groen zijn en de twee in het midden blauw. Met de prepaidkaart die ik bij de odido shop kreeg  waren de leds allemaal groen.​​​​​​​

• is een Master Poster
  • 76 reacties
  • Antwoord
  • 14 juni 2025
Kuul schreef:

Wat wel opvalt is dat de bovenste en onderste leds op de modem groen zijn en de twee in het midden blauw. Met de prepaidkaart die ik bij de odido shop kreeg  waren de leds allemaal groen.

Dat is de beste combinatie van de leds die je nu hebt! Dat de twee in het midden blauw zijn betekend dat er nu een 5G verbinding is met een goede signaal sterkte.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen