Ik heb een tp-link Deco systeem met kabel aangesloten op de Klik en Klaar router en nu wil ik mijn wifi van de Klik en Klaar router van Zyxel NR5307 aangezien deze in China geproduceerd is.
Nu probeer ik via de Klik en Klaar app dit te doen maar geeft hij aan dat dit niet kan omdat er Mesh technologie actief is. Zodoende probeer ik het via het IP adres 192.168.1.1 met de inlog gegevens die op de router. Alleen blijft hij dan hangen bij het inloggen en kom ik helemaal niet in het menu
Kan iemand mij assisteren om de Wifi uit te zetten van deze Zyxel NR5307? Bij de telefonische helpdesk kwamen ze ook niet verder
Alvast bedankt
Beste antwoord door maartenstammer
JarJar schreef:
Je klikt links onder op Geavanceerd en krijgt dan een optie om toch door te gaan. Niks aan de hand dat kan prima want je bent lokaal verbonden en niet online…
Mocht dat werken dan klik je op het hamburgermenu rechtsboven (de 3 streepjes) Daar klik je Netwerkinstellingen - Draadloos. Het 4e tablad daar is MESH waar je het uit kan schakelen.
Staat een schuifje bij MPro Mesh en dan er onder op Toepassen klikken en even wachten. Dan kan je in het tabblad Algemeen de 2.4 & 5 GHz uitzetten middels het schuifje bij Draadloos en weer Toepassen.
Wat gaat er precies fout als je zegt “blijft hij hangen bij het inloggen"? Is je wachtwoord dan al wel geaccepteerd?
En gaat het in iedere browser fout? Misschien kan je eerst eens een andere browser proberen?
Anders zou je het modem eens kunnen resetten door de reset knop 5 seconden in te drukken (met bv een paperclip).
Als het goed is zou je dan weer kunnen inloggen met de gegevens die onderop je modem staan. Je bent dan wel eventuele andere instellingen kwijt die je aangepast mocht hebben.
Je klikt links onder op Geavanceerd en krijgt dan een optie om toch door te gaan. Niks aan de hand dat kan prima want je bent lokaal verbonden en niet online…
Mocht dat werken dan klik je op het hamburgermenu rechtsboven (de 3 streepjes) Daar klik je Netwerkinstellingen - Draadloos. Het 4e tablad daar is MESH waar je het uit kan schakelen.
Staat een schuifje bij MPro Mesh en dan er onder op Toepassen klikken en even wachten. Dan kan je in het tabblad Algemeen de 2.4 & 5 GHz uitzetten middels het schuifje bij Draadloos en weer Toepassen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.