(sorry voor de dubbelle post had hem geplaats bij Mijn Odido bij een Mobiel abonnement, wat ik dus niet heb)
met overzetten naar nieuwe telefoon is er iets fout gegaan met de authenticator app.
odido staat er niet meer tussen dus ik krijg ook geen codes meer.
eerst website geraadpleegd
IZZI stuurt me naar de shop in Apeldoorn (sta op camping in de buurt)
shop zegt kunnen we niet, bel helpdesk
ik in de middag helpdesk gebeld 6x door geschakeld naar verschillende medewerkers niemand kon helpen, moet in de winkel.
Thuis naar de shop in Haarlem,
shop zegt ook kunnen we niet, ik daar gevraagd kunnen jullie helpdesk bellen, doen we niet.
ik daar in de winkel helpdesk bellen, weer een paar keer doorgeschakeld naar verschillende mede werkers, uiteindelijk iemand die helpt maar zegt geef je id aan shop medewerker maar die was ondertussen al weer met andere klanten bezig.
dus ik vraag kunt u even wachten, nee dus. (zal wel per klant betaald worden)
onder tussen manager erbij, blijft bij me staan , ik weer bellen met helpdesk, weer paar keer verschillende medewerkers gesproken,.
uiteindelijk iemand die zegt te kunnen helpen en de 2FA verwijdert, yesss denk ik.
meneer over een kwartier of halfuur kunt u weer inloggen met uw wachtwoord.
top denk ik dus ga naar huis.
thuis inloggen….., wordt weer om code gevraagd, denk misschien nog ff wachten, uurtje later….kan nog niet inloggen.
helpdesk weer gebeld, blijkbaar maken ze daar ook geen aantekeningen want kunnen niet zien wat andere medewerkers hebben gedaan.
stuurt een bericht naar andere medewerkers die mij dan zo terug zou bellen
je raad het al …….., zit nu nog te wachten
en zo hebben we een mooi voorbeeld van een
kastje ...muurtje
hoe moeilijk kan het zijn om een vinkje uit te zetten???
WIE KAN MIJ HELPEN