Skip to main content
Beantwoord

Abonnement niet kunnen koppelen

Ik heb al langer een internet abonnement en mobiel abonnement. Deze kon ik nooit koppelen in mijn account. 
Recentelijk heb ik klik en klaar erbij genomen. In de winkel is toen mijn account verwijderd en als ik opnieuw zou aanmaken zou alles moeten werken. 
nog steeds niet dus.

Nu kan ik mijn internetabonnement niet toevoegen terwijl dat abonnement voorheen de enige was die wel erin stond.

Help? De app kan het abonnement namelijk wel zien maar niet toevoegen 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@MadgeLinds, ik help je verder! Zolang alle gegevens op alle abonnementen overeenkomen (naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer), moet het gewoon lukken. Is dit het geval? Dan kijk ik met je mee. Het is mij alleen niet helemaal helder wat je nu wél ziet in de app. Op welk abonnement ben je ingelogd? Is dat je mobiele abonnement en heb je dus geen toegang tot én Klik&Klaar én Internet+TV? Welke foutmelding krijg je precies wanneer je wilt koppelen? Ik hoor het super graag, dan ga ik er achteraan!

Bekijk origineel

5 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 5 juli 2025

Hi ​@MadgeLinds, ik help je verder! Zolang alle gegevens op alle abonnementen overeenkomen (naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer), moet het gewoon lukken. Is dit het geval? Dan kijk ik met je mee. Het is mij alleen niet helemaal helder wat je nu wél ziet in de app. Op welk abonnement ben je ingelogd? Is dat je mobiele abonnement en heb je dus geen toegang tot én Klik&Klaar én Internet+TV? Welke foutmelding krijg je precies wanneer je wilt koppelen? Ik hoor het super graag, dan ga ik er achteraan!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 juli 2025

Ik kan in mijn account nu alleen mobiel + Klik&Klaar zien

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 7 juli 2025

Hey ​@MadgeLinds, bedankt voor de terugkoppeling.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de initialen niet overeenkomen. Dit heb ik zojuist aangepast, als het goed is moet je nu je Internet + Tv abonnement ook kunnen koppelen! Laat je mij weten of dit gelukt is? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 juli 2025

Ja het lukt nu dus wel. Enorm bedankt! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 8 juli 2025

Superfijn om te horen ​@MadgeLinds

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen